Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei vittu että joensuussa ei henkilöautoilijat ota jalankulkijoita huomioon. Olen kyllä tiedostanut tämän aikaisemmin mutta tulipa tuossa toissapäivänä nyt kaikista vittumaisin paikka: Lähdin ylittämään tietä jalan, suojatiellä. Autoja ei silloin näkynyt lähietäisyydellä. Läes puoleenväliin päästyäni oikealta alko kuulua auton töötin ääni, käänsin päätä ja auto sujauttikin niin läheltä että tuntu kun peili olis osunu vähän takkiin. Siis mitä vittua oikeesti. Muuta liikennettä nyt ei hirveästi siihen aikaan ollu ja tämä sattui keskustassa. Vittu mitä paskaa tästälähin en liiku henkilöautoa pienemmällä välineellä missään.

Ei vittu että joensuussa ei henkilöautoilijat ota jalankulkijoita huomioon. Olen kyllä tiedostanut tämän aikaisemmin mutta tulipa tuossa toissapäivänä nyt kaikista vittumaisin paikka: Lähdin ylittämään tietä jalan, suojatiellä. Autoja ei silloin näkynyt lähietäisyydellä. Läes puoleenväliin päästyäni oikealta alko kuulua auton töötin ääni, käänsin päätä ja auto sujauttikin niin läheltä että tuntu kun peili olis osunu vähän takkiin. Siis mitä vittua oikeesti. Muuta liikennettä nyt ei hirveästi siihen aikaan ollu ja tämä sattui keskustassa. Vittu mitä paskaa tästälähin en liiku henkilöautoa pienemmällä välineellä missään.

Tämä kyseinen autoilija sais mennä takaisin autokouluun opettelemaan sitä, mitä tehdään kun jalankulkija ylittää suojatietä. Ja miksi suojatien nimi on suojatie eikä esim. vaaratie. Noita kyrpiä kyllä liikkuu muuallakin kuin Joensuussa, veikkaisin että täällä hesassa vielä enemmän. Itsehän menen vain autolla, luonnollisesti.

Pojat on nyt keksineet koko jutun, menee niin pahasti yli.

Ei oo pojat keksineet, olen itsekin tuon nähnyt. :D Olen pari kertaa todistanut myös selkätreeniä alataljassa. Taljaa lyödään koko pakka (200kg+) ja veto suoritetaan hurjalla nykäisyllä selän kanssa (kädet pysyvät suorana). Toistoja tehdään pari, jonka jälkeen pakka pudotetaan alas helvetinmoisella kolinalla. Sisänsä varmaan jotain perusvoimaa tuolla kaverilla on, kun en ainakaan itse usko saavani tuota täyttä pakkaa edes hievahtamaan. :)

On muuten helvetisti laitteita (mm. juuri tuo alatalja) alkanut hajoilemaan tuon kaverin salille ilmestymisen jälkeen. En toki väitä, että tässä olisi mitään syy-seuraus-yhteyttä. ;)

Tämä kyseinen autoilija sais mennä takaisin autokouluun opettelemaan sitä, mitä tehdään kun jalankulkija ylittää suojatietä. Ja miksi suojatien nimi on suojatie eikä esim. vaaratie. Noita kyrpiä kyllä liikkuu muuallakin kuin Joensuussa, veikkaisin että täällä hesassa vielä enemmän. Itsehän menen vain autolla, luonnollisesti.

Vituttaa, kun meinasin tänään jyrätä jonkun tädin suojatiellä. Käännyin ja täti oli jotenkin a-pilarin takana, joten huomasin tädin vasta siinä vaiheessa, kun raju jarrutus oli ainoa vaihtoehto välttää törmäys. Tuli tätikin kyllä niin silmät ummessa, että huomasi vaaratilanteen vasta kun olin juuri samalla hetkellä jo pysähtynyt. Säpsähti vähän ja moikkasin pahoittelevasti.

Toinen juttu mikä vituttaa, on DNA. Eukko on töissä samassa konsernissa ja sitä kautta saataisiin hyvä nettitarjous. No, sehän otettiin. Tilaus oli jostain syystä pakko tehdä DNA-kaupassa. No, siellä ne ei tienneet koko tarjouksesta hevon vittua. Ainoa ihminen koko vitun konsernissa, joka asiasta jotain tietäisi, oli lomalla. Asia selvisi sitten vihdoin parin viikon päästä ja saatiin netti tilattua. Jokin aika sitten ilmoitettiin, että netti on toiminnassa 7.9. Ja se oli selvä lupaus, että silloin toimii, eikä vanhaan operaattoriin tarvitse olla enää yhteydessä ja siirtää vanhan liittymän katkaisupäivää. Liittymä siis toimii 7.9. Piste. No arvatkaa vittu toimiiko vieläkään? Sinne on oltu yhteydessä jo monta kertaa näiden parin päivän aikana ja vasta tänään tuli vastaan ensimmäinen asiakaspalvelija, joka edes yritti tehdä asialle jotain. Se selvitteli asiaa ja tulos oli se, että ARVIOITU asennusaika on 16.9. Siis jumalauta. Varma asennusaika vaihtuu yhdeksän päivää myöhemmäksi arvioiduksi asennusajaksi. Toisin sanoen liittymä toimii joskus ensi kuussa. Ei siinä. Kyllä se on tiedetty, että laajakaistojen asennus ei ole mitään nopeaa, mutta nyt oli kyse lupauksesta, joka tuli vielä henkilöstöpuolelta, eikä miltään random asiakaspalvelijalta. Miten voi yhdessä konsernissa olla asiat näin päin helvettiä? Kukaan ei tiedä asioista yhtään mitään ja annetaan katteettomia lupauksia. Jos tätä nettiä ei olisi niinsanotusti "pakko" ottaa, niin sopimus olisi purettu tässä vaiheessa. Kamalaa paskaa.

E: Niin, vanha netti meni sitten maanantaina poikki, kun luotettiin siihen, että tiistaina toimii uusi. Ole nyt sitten mobiililaajakaistan varassa seuraava viikko. Vittu mitä paskaa.

Koittakaa ottaa pelkkä kuva tästä miehestä kun yrittää saada tankoa (ilmeisesti) pois telineistä. Näkisi vähän sitä painomäärää ja miehen asentoa :D
Myös siitä kastelurituaalista olisi kiva saada kuvia.

Toinen juttu mikä vituttaa, on DNA. (..) Vittu mitä paskaa.

DNAssa ei ole mitään hyvää. Kaverilta meinas mennä luottotiedot ja kaikki päin helvettiä DNA:n sekoilujen takia, kun yhtäkkiä alkoi tippua 1500e laskuja luukusta, jopa siltäkin ajalta kun netti ei ollut toiminut yli viiteen viikkoon. Mä sain oman osani tuosta paskafirmasta vuosia ja vuosia sitten ja vannoin etten enää ikinä edes kuse ko. lafkaan päin. Niin järjetöntä paskaa että morjens. Ja mitään ei myönnetä, hyvitetä, tai pahoitella koska ei ole meidän vika.

Vituttanu jo valmiiks tän päivää se, et oon menossa suoraan töistä salille ja IPod unohtu kotiin! Just ku olin lisänny siihen vielä musaa...

Niin, vanha netti meni sitten maanantaina poikki, kun luotettiin siihen, että tiistaina toimii uusi. Ole nyt sitten mobiililaajakaistan varassa seuraava viikko. Vittu mitä paskaa.

...nyt jää luppoaikaa, voipi mennä vaikka hölkälle tai aerobikkiin tai jumpalle tai raudalle. :D

En tiiä rybäsinkö ite vai eikö muijaa vaa kiinnostanu mut jotenki se karkas. Vituttaa myös olla tähän aikaa hereillä.

Flunssa ja lääkärit.

kuukausi sitten poskiontelotulehdus.ulkomaalainen lääkäri anto antibiotit ja meni maha sekasin, eiku takas lekuriin vaihtaa lääkkeitä ku mikää ei pysy sisällä. tauti alko hellittää ja oliki viikon hyvä. nyt 2 vko ollu ihan samat oireet ja mulla on poskiontelotulehdus ollu niin usein että tunnistan sen kyllä. nyt sitte menin taas lekuriin ja kas kummaa, ulkomaalainen lääkäri, eri tosin kuin viimeksi, sain 4 kertaa kysyä "mitä ? ". puhu epäselvästi ja hiljaa. katto vaan kurkkuun ja sano ettei määrää antibiottia vaan "otta nennasummute". jes. ei kaveri noteerannu mitenkään sitä että viimeks kk sitte ollu kipeenä, sama tauti. vituttaa lähinnä nuo lääkärit ja niiden toiminta. haluan suomessa suomalaisena suomalaista hoitoa suomalaiselta, suomea ymmärtävältä lääkäriltä. taidan mennä yksityiseen ens kerralla, flunssankin takia. makso mitä makso.

Vituttaa ankarasti kun unohdin pestä treenipöksyt ja aamulla varovasti nuuhkasin että kehtaako laittaa niitä jalkaan salilla mutta perkele meinasin tukehtua!

En pääse salille tänään -> maksimaalinen vitutus.

Ja ei jaksa työtkään tänään kiinnostaa kun väki on jollain vitun ADHD-fiiliksillä täällä ja ite on perusrauhallinen sälli, prkl! Miten jotkut 45v rouvat jaksaa koohottaa niin paljoo ettei kuule tai näe mitään mitä ympärillä tapahtuu, iha ku olis jossain saatanan lastentarhassa.

Flunssa ja lääkärit.

kuukausi sitten poskiontelotulehdus.ulkomaalainen lääkäri anto antibiotit ja meni maha sekasin, eiku takas lekuriin vaihtaa lääkkeitä ku mikää ei pysy sisällä. tauti alko hellittää ja oliki viikon hyvä. nyt 2 vko ollu ihan samat oireet ja mulla on poskiontelotulehdus ollu niin usein että tunnistan sen kyllä. nyt sitte menin taas lekuriin ja kas kummaa, ulkomaalainen lääkäri, eri tosin kuin viimeksi, sain 4 kertaa kysyä "mitä ? ". puhu epäselvästi ja hiljaa. katto vaan kurkkuun ja sano ettei määrää antibiottia vaan "otta nennasummute". jes. ei kaveri noteerannu mitenkään sitä että viimeks kk sitte ollu kipeenä, sama tauti. vituttaa lähinnä nuo lääkärit ja niiden toiminta. haluan suomessa suomalaisena suomalaista hoitoa suomalaiselta, suomea ymmärtävältä lääkäriltä. taidan mennä yksityiseen ens kerralla, flunssankin takia. makso mitä makso.

Ootko kokeillu nenäkannua? Punkteeraus kans tehokas.

...nyt jää luppoaikaa, voipi mennä vaikka hölkälle tai aerobikkiin tai jumpalle tai raudalle. :D

Juu, sehän tässä hauskaa onkin, että olen kipeänä ja toista päivää saikulla. Ei paljoa tarvii lenkille lähteä. Sen kun istun kotona ja tuijotan seinää. Ja se netti olisi ihan saatanan hauska, kun huutonetissä on tavaraa myynnissä ja tällä puhelimella on ihan vitun hauska pitää yhteyksiä ja vastailla kysymyksiin netin kautta. Ja modeemiksi en tätä luuria saa, koska sitä varten tarvitaan tietokoneelle ohjelma, jota taas en saa, kun ei ole sitä nettiä.

Powerhousu sanoi:
Juu, sehän tässä hauskaa onkin, että olen kipeänä ja toista päivää saikulla.

Sama vika. Ja ensi viikolla olisi ensimmäinen kunnon loma vuoteen. Keskiviikkona pitäisi lähteä etelän lämpöön ja olo on tällä hetkellä semmoinen että kaikki voimat joutuu pusertamaan itestään irti että saa kaupassa käytyä. Vittu että vituttaa kun aina on paskimpaan aikaan kipeänä. :curs: Hieno homma maksaa 400e lennoista ja sitten jättää käyttämättä. Aikomuksena kyllä on että jos olo on yhtään parempi niin lähden vaikka pää kainalossa sinne.

Sama vika. Ja ensi viikolla olisi ensimmäinen kunnon loma vuoteen. Keskiviikkona pitäisi lähteä etelän lämpöön ja olo on tällä hetkellä semmoinen että kaikki voimat joutuu pusertamaan itestään irti että saa kaupassa käytyä. Vittu että vituttaa kun aina on paskimpaan aikaan kipeänä. :curs: Hieno homma maksaa 400e lennoista ja sitten jättää käyttämättä. Aikomuksena kyllä on että jos olo on yhtään parempi niin lähden vaikka pää kainalossa sinne.

Kai sä nyt keskiviikkoon mennessä terve olet? Ei flunssa paria päivää pitempään kestä.

Ajatuksissa on ollut ostaa uusi kännykkä ja silmiin osuikin Saunalahden tarjous Galaxy s:lle. Viime viikon otin selvää yleisesti ottaen näistä uusista luureista ja Samsung vaikutti oikein hyvältä.
Tarjous tietenkin loppui eilen iltapäivällä, juuri kun vakavissani olin kyseistä tarjousta ottamassa. Kiukuttaa.

Kyseinen tarjous oli vielä oikeasti hyvän hintainen ja liittymäkin olisi ollut juuri passeli. Perkele.
Tuleehan noita tarkouksia varmasti lisää, mutta mä oon nyt innoissani siitä uudesta kännykästä ja haluun sen nyt. Tai ainakin ihan just kohta.

Vitun laskuharjoitukset, lasken joka kerta jokaisen laskun väärin moneen kertaan, koska pitää näppäillä ääretön+1 määrä kymmenpotenssilukuja ja ainahan sinne jostain lipsahtaa virhe, vaikka kuinka tarkistaisi. Ja sitten juuri äsken mietin varmaan tunnin, mitä ihmettä opettajan päässä oli liikkunut yhdessä malliratkaisussa. Välivaiheet? Mihin niitä tarvitaan? Lopuksi sitten en keksinyt, mitä oli tapahtunut, vaan ratkaisin tehtävän toisella tavalla. Ensin tietysti väärin muutaman kerran. Hohhoijaa. Päivän saldo: neljä tehtyä tehtävää. Vitunmoinen määrä laskimen nakutusta ja hiusten repimistä.

Vitun laskuharjoitukset, lasken joka kerta jokaisen laskun väärin moneen kertaan, koska pitää näppäillä ääretön+1 määrä kymmenpotenssilukuja ja ainahan sinne jostain lipsahtaa virhe, vaikka kuinka tarkistaisi. Ja sitten juuri äsken mietin varmaan tunnin, mitä ihmettä opettajan päässä oli liikkunut yhdessä malliratkaisussa. Välivaiheet? Mihin niitä tarvitaan? Lopuksi sitten en keksinyt, mitä oli tapahtunut, vaan ratkaisin tehtävän toisella tavalla. Ensin tietysti väärin muutaman kerran. Hohhoijaa. Päivän saldo: neljä tehtyä tehtävää. Vitunmoinen määrä laskimen nakutusta ja hiusten repimistä.

Suosittelisin polttamaan nuo kaikki lapselliset laskuharjoitukset ja ruveta vaikka ryyppäämään, nyt kun on perjantaikin.

Back
Ylös Bottom