Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Tämä näissä keskustelupalstoissa on hyvä, että jos itsellä ei jotain tietoa ole niin jollain toisella saattaa olla asia muistissa. Pahoittelen, jos asia loukkasi vakaumustasi.

Ja jos mä sanon sulle jonku lukumäärän ni sä uskot tottakai sen ilman lähteitä, ihan niiku aina ennenki vai mitä :lol2: Älä viitsi jauhaa paskaa.

Ja jos mä sanon sulle jonku lukumäärän ni sä uskot tottakai sen ilman lähteitä, ihan niiku aina ennenki vai mitä :lol2: Älä viitsi jauhaa paskaa.

Toki jos lupaat olla rehellinen. Minähän en siis kysynyt asiaa mitenkään lähtökohtaisesti sinulta, vaan ylipäätään ketjun lukijoille. Jollain saattaa olla kyseinen tieto. Kiitos kuitenkin arvokkaasta panoksestasi.

Toki jos lupaat olla rehellinen. Minähän en siis kysynyt asiaa mitenkään lähtökohtaisesti sinulta, vaan ylipäätään ketjun lukijoille. Jollain saattaa olla kyseinen tieto. Kiitos kuitenkin arvokkaasta panoksestasi.

Sä oot siis parantanu tapas, etkä toimi kuten ennen. Hienoa. Panoksestani on turha kiittää. Muslimin kiitos ei merkitse minulle mitään.

Sinä olet vielä niin kiihkomielinen. Minä olen huomattavasti suvaitsevaisempi. :)

Te müslit ootte nii kauheen totisia. Ei pidä ottaa kaikkee niin vakavasti :)

Siitähän suurin osa ongelmista juuri syntyykin, kun yritetään koko ajan olla niin helvetin suvaitsevaisia.

^ Ei sentään. Olen yksittäistapaus.

Kun toi käännetään mokutus-kielestä normaalille kielelle niin tuohan edustaa oikeastaan semmoisen 60-90 prosentin mielipidettä.

Vittu sä olet oikeesti vajaa. Noin paljon jos muslimit vitutttaa, ni käyppä tirvasee turpaan. Eipä taida riittää munaa. Tässä taas panokseni tähän ketjuun.

Aina rupee hykerryttää ku näkee tuolla uusien postauksien listassa, että Shifu on kirjottanu tänne. Sen tietää sadan prosentin varmuudella, mitä sä oot kirjottanu ja mihin postiin sä oot vastannu :lol2:

Onko sun mielestä munakasta ja miehekästä käydä hakkaamassa ihmisiä heidän uskontonsa perusteella?

Aina rupee hykerryttää ku näkee tuolla uusien postauksien listassa, että Shifu on kirjottanu tänne. Sen tietää sadan prosentin varmuudella, mitä sä oot kirjottanu ja mihin postiin sä oot vastannu :lol2:

Onko sun mielestä munakasta ja miehekästä käydä hakkaamassa ihmisiä heidän uskontonsa perusteella?

Enemmän, kun vittuilla ja itkeä netin välityksellä.

Enemmän, kun vittuilla ja itkeä netin välityksellä.

No sittenhän sä oot vissiin käyny mäiskimässä uskovaisia kuonoon, etkä vain itkenyt täällä? Kai sä sentään itse elät niinku opetat?

Mulla alkaa olemaan sellainen fiilis, että yleinen asenne alkaa kääntymään tän nykyisen maahanmuuttopolitiikan vastaiseksi. Toivottavasti nää mielipiteet alkaa myös vaikuttamaan tekoina eikä vaan näissä lehtien blogeissa ja nettien foorumeissa.

Ootetaampa nyt ensin että vaalit on ohi ennen kuin innostutaan...

Mitä sinä odotat konkreettisesti tulevilta vaaleilta? Monet täällä puhuvat vaaleista, ikään kuin ne olisivat jonkinlainen vedenjakaja.

En mitään.Vähän ennen vaaleja populisoidaan asioita ja kalastellaan ääniä (en tarkoita pelkästään mamu asiaa, paljon tärkeämpiäkin kysymyksiä on) mutta vaalien jälkeen mikään ei juurikaan muutu.

Mitä sinä odotat konkreettisesti tulevilta vaaleilta? Monet täällä puhuvat vaaleista, ikään kuin ne olisivat jonkinlainen vedenjakaja.

Toivottavasti ovat jonkinlainen suunnanmuutos.

Mitäs Hurja-Jouni odottaa vaaleilta?

Pidemmän päälle persujen kannatuksella voi todellakin olla väliä. Monet ei varmasti uskalla myöntää kannattavansa persuja, tai olevansa samaa mieltä maahanmuuttoasioista, kun pelätään rasistiksi leimautumista. Mitä suuremman kannatuksen puolue saa, sitä vakavemmin se otetaan ja sitä useampi uskaltaa myöntää olevansa samaa mieltä asioista. Yhä useempi ymmärtää ettei maahanmuuttokriittisyys olekaan rasismia.
Kun päästään eroon siitä ajatuksesta, että mamukriittisyys on rasismia niin asioista uskalletaan puhua. Ja kun asioista uskalletaan puhua, niin tulee esille totuuksia. Kun totuuksia tulee esille, persujen kannatus kasvaa edelleen. Persujen kannatus vaikuttaa ihmisten asenteisiin ja se on just sitä mitä kaivataan.
Tuskin näiden vaalien jälkeen mitään konkreettista tapahtuu, mutta ehkä ens vaalien. Hyvää kannattaa odottaa.

No sittenhän sä oot vissiin käyny mäiskimässä uskovaisia kuonoon, etkä vain itkenyt täällä? Kai sä sentään itse elät niinku opetat?

Mitä sä höpötät? Mitä uskovaisia? Itkeny missä vaiheessa? Ja kyllä, jos olen valmis jostain puhumaan, niin myös sitä valmiimpi tekemään.

Back
Ylös Bottom