Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Tein jotain hassua mun vuokraisannan tietokoneruudulle. Se ei mene paalle vaikka tietokone on paalla, eli vaikka boksi pitaa oikeat aanet jne, ruutu pysyy mustana. Otin johdot irti ja laitoin takaisin, mutta ei mitaan vaikutusta. En myoskaan loytanyt mitaan on/off nappia. Kyseessa on sellainen littea samsung-naytto ja kone on siis normaali poytakone.

Mita muuta sille voi tehda? Vuokraisanta tulee takaisin tiistaina ja haluan korjata ruudun ennen sita ettei han suutu :(

Sulle ei kyllä pidä koneita antaa käsittelyyn :D, koitas onko näytössä kosketus paneeli. Siinä alhaalla, yleensä oikealla. Tökkää sormella siihen ja katso syttyykö ledejä päälle. Tai oikeastaan, mitä sille koneelle oikeastaan kävi. Pimenikö näyttö yht. äkkiä vai?

No ei pidakaan! :D Rikoin jo kaiuttimet raplatessani kaukosaatimia kun yritin katsoa DVD:ta... siita lahtien koneen aanet eivat ole kuuluneet kaiuttimista (erilliset, isot kaiuttimet) vaikka koitin raplata kaukkareita uudestaan :D

Laitoin koneen paivalla pois paalta ja illalla yritin avata taas, mutta naytto pysyi pimeana. Paivalla toimi siis normaalisti. Tietysti mahdollista etta mun kamppis on koskenut siihen mut en oikein usko, koska silla on oma lappari...

No ei pidakaan! :D Rikoin jo kaiuttimet raplatessani kaukosaatimia kun yritin katsoa DVD:ta... siita lahtien koneen aanet eivat ole kuuluneet kaiuttimista (erilliset, isot kaiuttimet) vaikka koitin raplata kaukkareita uudestaan :D

Laitoin koneen paivalla pois paalta ja illalla yritin avata taas, mutta naytto pysyi pimeana. Paivalla toimi siis normaalisti. Tietysti mahdollista etta mun kamppis on koskenut siihen mut en oikein usko, koska silla on oma lappari...

Ja kaikki piuhat ovat varmasti kiinni, näyttiksessä ja näytön hanurissa? Paha sanoa näin suoralta kädeltä ,mikä on vikana.

Olisi hyvä jos voisi toisella näytöllä kokeilla tuleeko koneesta edes kuvaa.

Kertooko näyttö edes että ei signaalia, tjsp? Ei mitään valoja missään? Littunäytöt juurikin yleensä kertoo että ei signaalia, tai jokin LED kertoo mikä on tilanne.

Hyvänä pitäisin 2 x omapaino. Keskiverto varmaan jotain 1,5 x omapaino.
Toi koko kysymys nyt on kuin kysyisi mikä on paras olut. Kaikilla on eri mielipide. Mun mielestä taas 1.5 x omapaino on paska ja 3 x omapaino alkaa oleen hyvä. Itsekään en ole hyvään ikinä päässyt ja siksi kai rima onkin korkealla.

Toi koko kysymys nyt on kuin kysyisi mikä on paras olut. Kaikilla on eri mielipide. Mun mielestä taas 1.5 x omapaino on paska ja 3 x omapaino alkaa oleen hyvä. Itsekään en ole hyvään ikinä päässyt ja siksi kai rima onkin korkealla.

Niinno mä ajattelin asiaa vähän siltä kannalta että olisi vähän muitakin arvosanoja. Hyvä ei mun mielestä ole vielä kovin "hyvä". Kiitettävä olis 2,5 x omapaino ja erinomainen semmonen 3 x omapaino. Siitä ylöspäin sitten alkaa olla jo maailmanluokkaa. Loppujen lopuksi kun miettii keskivertomiestä, niin aika harva kyykkää edes sen 2 x omapaino.

Niinno mä ajattelin asiaa vähän siltä kannalta että olisi vähän muitakin arvosanoja. Hyvä ei mun mielestä ole vielä kovin "hyvä". Kiitettävä olis 2,5 x omapaino ja erinomainen semmonen 3 x omapaino. Siitä ylöspäin sitten alkaa olla jo maailmanluokkaa. Loppujen lopuksi kun miettii keskivertomiestä, niin aika harva kyykkää edes sen 2 x omapaino.
Onhan se näinkin. Ja tästä syystä koko kysymyksestä tuli vielä turhempi.

...
Olin äsken nokosilla, mutta nyt aloin kyllä epäillä, että mahdoinkohan sittenkään herätä.

Ketä ne oli? JV, SL ja ja?? :D

Hehehe

Itse asiassa noiden lisäksi on vielä kolme liveä, kaksi miestä ja yksi nainen. Yhdelle näistä annoin rahaa.

no ristus, kuka meistä ny ei joutuis antaa rahaa et näkis livenä, mut ketä ne on!! :D en oo saanu hei unta ku oon miettiny!! jotai vanhan liiton kavereita ne on selkeesti...mike, bisley, sniffari, joku noista!! :P

Luulen että mursin varpaani 3kk sitten. Ottaako ne maksuja jos käyn katotuttamassa sen lekurilla?

Jos sulla on aikaa niin käy näyttämässä sitä sairaanhoitajalle,noilla kunnallisilla terveyskeskuksilla se on maksuton.

e:selviää tarvitseeko lekurissakäyntiä.

no ristus, kuka meistä ny ei joutuis antaa rahaa et näkis livenä, mut ketä ne on!! :D en oo saanu hei unta ku oon miettiny!! jotai vanhan liiton kavereita ne on selkeesti...mike, bisley, sniffari, joku noista!! :P

Ei ole kukaan noista, tietääkseni ainakaan. Joko olen kaikilla ignoressa tai sitten kokemus oli niin traumaattinen, että kukaan ei kehtaa tunnustaa :D

Ja minä olin siis se, joka antoi rahaa. Eikö tästä nyt voi mitään muka päätellä?

Oot kyllä sitten herttainen tollasena muurahaishousuna.

Back
Ylös Bottom