Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Jos sulla on hyvä palvelu niin sana leviää. Sitten asiakaskunta kasvaa. Taidan jättää edelleen tän bisneksen sulle. Tienaa sä rahat mä vetäydyn muihin hommiin. Siipis hoitaa sen puolen.:DTarjontaa on. Odotellaan niitä asiakkaita. Joo ei passaa myöskään varailla aikoja liian kauas toisistaan maantieteellisesti. :D Tosin voisin perustaa haarakonttorin sinne etelämmäs, sopisit hyvin kuvaan, Vitamiini. Provikkapalkka ja liikuntasetelit. :D
Täh, mitä te nyt oikeen meinaatteNo en mä tuu mukaan ku vitskuki kieltäyty :D
Idea on hyvä, mutta luulen ettei oo hirmusti kyllä kysyntää. Siiprikko tekee sihteerin työt sitte eiks jeh? Kirjanpitoa ja sellasta siellä haarakonttorissa.:DTottakai palvelu on hyvää. :D No mie otan rahat poies, mutta never ever say never ever. Siipirikko haarakonttoriin sitten. :D
eDit: Siipirikko, höpö höpö. Vitamiiniltä vain puuttuu usko orastavaan liikeideaan. :D
Toi on niin kuluttavaa työtä fyysisesti ja henkisesti että Pyro ja sä ootte oikeat yhtiökumppanit tohon hommaan.:D
Idea on hyvä, mutta luulen ettei oo hirmusti kyllä kysyntää. Siiprikko tekee sihteerin työt sitte eiks jeh? Kirjanpitoa ja sellasta siellä haarakonttorissa.:D
Vitsku töihin niin kysyntä nousis uusille lukemille :D:D
edit. mikähän mahtaa olla palkka :D
Vitsku töihin niin kysyntä nousis uusille lukemille :D:D
edit. mikähän mahtaa olla palkka :D
Se on diili! Ei tarvi sanoa kyllä, Siipirikko, sut on pestattu! Tervetuloa töihin. :D Siipirikolle ne kivimmat työt eli kirjanpidot jne.
Tuollahan on tuo sinkkuketju täynnä potentiaalisia asiakkaita. :D
Firman imagomaskotin paikkahan on täyttämättä...
Palkka on alan paras sen voin luvata. Työsuhde-etuihin kuuluu ilmainen varayömies ja lounassetelit. Tästä ei paljoa työpaikka parane. ;)
Niin johan rupee hommat toimimaan.
eiku :DVarsin houkutteleva ehdotus, mutta tota täytyy vielä harkita..
Epäilen vahvasti, että tähän sun firmaan ei nyt heti tuu ketään töihin. Kyllä sä pärjäät hyvin yksinkin :D Ehdotan, että laitat ilmotuksen tonne sinkkujen ketjuunNiin johan rupee hommat toimimaan.
eiku :D
edit. Kyllä sun nyt Vitsku on pakko jelppiä Pyr0a, ei se muuten selvii siitä asiakas tulvasta :D