Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Punahilkka ei kuunnellut äitiään, Pinocchio valehteli, Robin Hood oli rosvo,Tarzan kulki ilman vaatteita ja leikki apinaa, Lumikki eli 7 miehenkanssa, senkin lutka, Peppiä jahtas sossu ja Eemeli ryyppäsi jo penikkana, kaiken tämän keskellä vartuin lapsena joten älä valita siitä mitä minusta tuli!

Punahilkka ei kuunnellut äitiään, Pinocchio valehteli, Robin Hood oli rosvo,Tarzan kulki ilman vaatteita ja leikki apinaa, Lumikki eli 7 miehenkanssa, senkin lutka, Peppiä jahtas sossu ja Eemeli ryyppäsi jo penikkana, kaiken tämän keskellä vartuin lapsena joten älä valita siitä mitä minusta tuli!

Hei tämä ei ole mikää kaman veto threadi :D

Terassilla turi täristyä alkuillasta parin kaljan verran. Nyt on mukavan lämpöstä sisällä ja vois jatkaa siitä mihin jäätiin :D

Ja taas on tullu kaljaa juotua koko päivä. Ensin himassa ja sitten kaverin luona...harmi vaan että se ei jaksanu työviikon jälkeen lähteä enää baariin...ja kivasti kotimatkalla kaadoin kaljat housuihin kun kävin kusella. Kannattaa siis laskea pullo maahan ennen kuin alkaa housuja avaamaan.

Mit'ä jumalauta huorat! ne maksulliset, itseään tarvoilevat pikku kapinalliset kiukkupussit!?!??!? Mikä on ongelmana, jos ei ladattu ase, lonkero päin näköä ja pari "mä rakastan sua" toimi?
Elämä on rankkaa kimbleä, mä sanon et mä haluan vaan pimbleä, ei TOIMI!!! Saat tulla imuroimaan mun matot ja viemään kissan koiran kakalle, mitä jumalauta, en mä tähän oo suostumassa, mä tahdon vaan suomustaa sun kaljua lohta, kohta... jou! mä räppään jou jou jou!

NAISKAI oot kyl äijä. Tänää lähtee helvetti irti ja kossua on tarjolla. Naiset haen baarista

Takana aamu toissa, sen jalkeen shoppailua katumarkkinoilla, hyvaa ruokaa kotona ja 25cl punaviinia. Nyt otan pienet paikkarit ja sen jalkeen lahden mun toiseen kotiin (=hostellin baariin) sosialisoimaan ja juomaan olutta. Mikali juon niin paljon etta paadyn humalaan, olen hyvin todennakoisesti viela hereilla ja humalassa huomenna klo 8 toissa. Olen kummasti opettanut itseni siihen, etta jos ryyppaa aamuvuoroa edeltavana iltana, nukkumaan ei saa menna tai muuten ei selviydy duuniin :D

Takana aamu toissa, sen jalkeen shoppailua katumarkkinoilla, hyvaa ruokaa kotona ja 25cl punaviinia. Nyt otan pienet paikkarit ja sen jalkeen lahden mun toiseen kotiin (=hostellin baariin) sosialisoimaan ja juomaan olutta. Mikali juon niin paljon etta paadyn humalaan, olen hyvin todennakoisesti viela hereilla ja humalassa huomenna klo 8 toissa. Olen kummasti opettanut itseni siihen, etta jos ryyppaa aamuvuoroa edeltavana iltana, nukkumaan ei saa menna tai muuten ei selviydy duuniin :D

Käytätkö lisäravinteita? Aletaaks oleen?

Käytätkö lisäravinteita? Aletaaks oleen?

Tietysti kaytan, en ma muuten olisi nain HC. En ma ehdi alkaa olee, mul on kiire nukkumaan.

Hieno nainen toi Alyssa.

Back
Ylös Bottom