Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Kuka tässä nyt olettaa ja yleistää? Sitä paitsi toi rankkurin lista on todella, siis todella typerä.
Onko mokuttajalla vähän pipo kireällä :D Lista on minunkin mielestä typerä ja siitä huolimatta jokainen kohta on niin totta kuin olla ja voi. Te mokuttajat toimitte juuri listan esittämällä tavalla. Hienoa, että edes yksi tajuaa sen olevan typerää.

Ketä kiinnostaa? Ei vois vittu vähempää kiinnostaa?

Hävinneen miehen epätoivoinen veto pelastaa nahkansa :lol2:

Mistä huomaa mamukriitikon hävinneen väittelyn?:

2. Lokeroi mokuttajat yhteen kastiin.
3. Laittaa sanoja mokuttajan suuhun.

Onneks te mokuttajat ette tee noin, siis ette koskaan! :lol2:

Ei se keskustelun määrä, vaan sisältö. Et selkeästi tykkää mamuista

En selkeästikään tykkää verorahojen syytämisestä hevon vittuun, sosiaalijärjestelmän hyväksikäytöstä, yliedustuksesta rikostilastoissa jne. tarkennuksena.

ja sinulla on mahdollisuus ottaa selvää mitä mieltä ovat esim. jihadista, kunniamurhista, sopeutumisesta tänne ja sun muista. Silloin osaisit itsekin ehkä esim. erotella tapamuslimit kiihkoilijoista or something. Kyllähän sua silloin kiinnosti noi asiat kun täällä joku ilmoitti olevansa muslimi.

Ei mulla ole ongelmaa tunnustaa, että tänne tulee tapamuslimeita siinä missä kiihkoilijoitakin. Mulle vaan riittää se tieto, että tänne tulee niitä kiihkoilijoita. Ja yhtä lailla ne tapamuslimit kusettaa sosiaalijärjestelmää, syö verorahoja kuin kiihkoilijatkin. Sitä ei mikään keskustelu kenenkään kanssa muuta.

Et kuitenkaan ole vissiin jauhanut näistä asioista yhdenkään mamun kanssa, koska olisit silloin varmasti kirjoittanut keskustelustanne edes jotain tänne ja hommaan. Sen sijaan, sun mielestä on olennaisempaa se, että olet pelannut niiden kanssa jalkapalloa.

Ihan vain kerroin sen sulle, koska olit huolissasi mun keskustelemisesta mamujen kanssa.

Ja vastaus viimeiseen kysymykseesi: Kyllä olen jutellut monenkin eri uusnatsin kanssa. Ihan vain mielenkiinnosta joskus vuosia sitten kun heitä näkyi Helsingissä enemmän kuin nykyään. Motiivit olivat yleensä hitlerin ihannointi tai joukkoon sopeutuminen. Jotkut olivat avoimia ja rentoja, toisten kanssa taas meinasi tulla tappelua koska olivat kossuissa ja halusivat rähinöidä :) Mutta menee offtopiciksi.

Olet keskustellut natsien kanssa. Hienoa. Muuttiko suhtautumista heihin? Teksteistäsi päätellen ei tai enintään syvensi vihaasi. Miksi siis oletat, että mun keskusteleminen mamujen kanssa muuttaisi jotain?

Ruotsin raiskaustilastot etnogeograafisen taustan perusteella vuodelta 2008.
http://www.realisten.se/2010/08/24/majoriteten_av_valdtakterna_begas_av_invandrare/
Tabell1=kaikki raiskaukset
Tabell2=törkeä raiskaus
Tabell3=raiskaus
Tabell6=raiskauksen yritys
Tabell7=törkeä lapsen raiskaus
Tabell8=lapsen raiskaus
Tabell10=pakottaminen seksuaaliseen kanssakäymiseen
Tabell11=ryhmäraiskaus
Tabell12=raiskaus, jossa kaksi raiskaajaa
Tabell13=ryhmäraiskaus, jossa mukana kolme tai enemmän tekijöitä

Jännästi näyttäis lähi-idän pojat ja afrikan kultamunat olevan edustettuina noissa tilastoissa.

Mut hei, ruotsalaiset ei oo varmaan vaa keskustellu mamujen kanssa tarpeeks. Siitä se vaan johtuu.

Mistä huomaa mamukriitikon hävinneen väittelyn?:

2. Lokeroi mokuttajat yhteen kastiin.
3. Laittaa sanoja mokuttajan suuhun.

Sä olet muuten oikeasti aika tyhmä ihminen. Etkä tajunnut näköjään puoliakaan koko tekstistäni ja teit lisäksi idioottimaisia omia johtopäätöksiäsi, joita en viitsi vaivautua korjaamaan. Ja piti oikein vittu-sanaakin viljellä, fantastista.

Onnea valitsemallasi tiellä.

Olet keskustellut natsien kanssa. Hienoa. Muuttiko suhtautumista heihin? Teksteistäsi päätellen ei tai enintään syvensi vihaasi. Miksi siis oletat, että mun keskusteleminen mamujen kanssa muuttaisi jotain?

Tää on just sitä sanojen laittamista toisten suuhun. Kopioi tähän teksti, jossa kirjoitan yhtään mitään uusnatseista. Et todellakaan tiedä mun suhtautumista heihin, mutta kuitenkin osaat arvioida miten se suhtautuminen on muuttunut???. Ja muslimeista: Sulle riittää, että tänne tulee kiihkoilijoita. Näytäppäs fiksuna miehenä mulle tilastoa, josta näemme suomen kiihkomuslimien määrän tai edes minkään näköistä näyttöä kiihkoilutoiminnasta.

Hyvää työpäivän jatkoa sulle, herra ahkera suomalainen mies joka käyttää työaikansa nettiriippuvuutensa ruokkimiseen.

Tää on just sitä sanojen laittamista toisten suuhun. Kopioi tähän teksti, jossa kirjoitan yhtään mitään uusnatseista.

No vaikka tässä:
Ja vastaus viimeiseen kysymykseesi: Kyllä olen jutellut monenkin eri uusnatsin kanssa.

Ei ollu kauheen vaikee ettiä. Ihan tuosta viimeisimmästä postauksestas.

Et todellakaan tiedä mun suhtautumista heihin, mutta kuitenkin osaat arvioida miten se suhtautuminen on muuttunut???.

No sä voit kertoa, miten keskustelu vaikutti sun suhtautumiseen. Ymmärrätkö ja suvaitsetko nyt uusnatseja paremmin? Epäilen kirjoituksistasi päätellen ja koska et muutakaan tietoa suostu tarjoamaan, oletan sen pitävän paikkansa. Kun näin on niin, miksi vastaavasti mun jutteleminen mamujen kanssa vaikuttais mitenkään positiivisesti mun katsantokantaan?

Ja muslimeista: Sulle riittää, että tänne tulee kiihkoilijoita. Näytäppäs fiksuna miehenä mulle tilastoa, josta näemme suomen kiihkomuslimien määrän tai edes minkään näköistä näyttöä kiihkoilutoiminnasta.

Tämmöistä vai:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Khodr_Chehab
Keväällä 2009 Khodr Chehab kertoi vihkineensä 14-vuotiaan tytön avioliittoon Helsingissä"
"Chehab myös väitti kolmentoista vuoden ikää sopivaksi avioitumisiäksi."

ja tätä kaveria pidetään maltillisena imaamina...se, että tämmönen kaveri opettaa näitä opetuksiaan muille müsleille, riittää mulle.

Hyvää työpäivän jatkoa sulle, herra ahkera suomalainen mies joka käyttää työaikansa nettiriippuvuutensa ruokkimiseen.

Kiitos samoin.

Näytäppäs fiksuna miehenä mulle tilastoa, josta näemme suomen kiihkomuslimien määrän tai edes minkään näköistä näyttöä kiihkoilutoiminnasta.
Siinä jotain jo tulikin, mutta kerropa mulle mitä väliä sillä on miten paljon kiihkoilutoimintaa täällä on? Kysehän on nimen omaan siinä, että minä ainakaan en sitä tänne halua, joten hyvä vaan jos siitä ei paljoa tilastoa löydy. Ei ole kyse siitä, että sitä on täällä liikaa, vaan siitä ettei sitä haluta tänne liikaa. Pelastetaan vielä mitä pelastettavissa on. Ihan sama juttu se on kaiken maailman fundamentalistien kanssa. Ne on ihan sekaisin. Uskonto sekoittaa joidenkin ihmisten pään aika pahasti, oli se uskonto sitten mikä tahansa.

Siinä jotain jo tulikin, mutta kerropa mulle mitä väliä sillä on miten paljon kiihkoilutoimintaa täällä on? Kysehän on nimen omaan siinä, että minä ainakaan en sitä tänne halua, joten hyvä vaan jos siitä ei paljoa tilastoa löydy. Ei ole kyse siitä, että sitä on täällä liikaa, vaan siitä ettei sitä haluta tänne liikaa. Pelastetaan vielä mitä pelastettavissa on. Ihan sama juttu se on kaiken maailman fundamentalistien kanssa. Ne on ihan sekaisin. Uskonto sekoittaa joidenkin ihmisten pään aika pahasti, oli se uskonto sitten mikä tahansa.

Samaa mieltä. Kiihkoilu on sairasta. Pointtini oli se, että kiihkoilijoita ja tapamuslimeja ei pidä sekoittaa.

Mutta mä lähden taas lakkoon tästä keskustelusta, koska en ole ehtinyt hirveästi tutustumaan muihin threadeihin. Onneksi facebookin ryhmästä "Minun suomeni on kansainvälinen" löytyy yli 35 000 ihmistä, jotka ovat kanssani samaa mieltä. Rankkuri voi vaikka muna pystyssä kirjoittaa tänne seuraavaksi, että hävisin väittelyn. Ihan sama. Nähdään vaaliuurnilla.

Samaa mieltä. Kiihkoilu on sairasta. Pointtini oli se, että kiihkoilijoita ja tapamuslimeja ei pidä sekoittaa.

Mutta mä lähden taas lakkoon tästä keskustelusta, koska en ole ehtinyt hirveästi tutustumaan muihin threadeihin. Onneksi facebookin ryhmästä "Minun suomeni on kansainvälinen" löytyy yli 35 000 ihmistä, jotka ovat kanssani samaa mieltä. Rankkuri voi vaikka muna pystyssä kirjoittaa tänne seuraavaksi, että hävisin väittelyn. Ihan sama. Nähdään vaaliuurnilla.

[MUNAPYSTYSSÄ]
Hävisit väittelyn vaikka eihän mun sitä tarvitse sitä sulle sanoa, koska tiedät ja tunnustat sen itsekin.
[/MUNAPYSTYSSÄ]

Peeveli

Onneksi facebookista löytyy yli 35 000 naivia sokeaa ihmistä.
Amen.

Mitä eroa muuten on kansaivälisillä ja monikulttuurisilla kouluilla?

Kansainvälinen koulu menestyy vertailuissa? Siellä on mahdollisuus keskittyä opetukseen? Se ei pala? Siellä ei raiskata vessoissa?

Blondi
iski miehentuskassaan neekerin sanoen: "No niin Sinä sysimusta rakkauden
ruumiillistuma, tee mitä mustat pojat parhaitenosaavat." Mies hakkasi
naisen ja vei stereot..

Täällä nimenomaan on tärkeää kuka voittaa tai häviää väittelyn. ;)

Se on nimenomaan tämän ketjun keskeinen tavoite ;) Mokuttajien nöyryyttämistä unohtamatta.

Onneksi facebookista löytyy yli 35 000 naivia sokeaa ihmistä.

not really. Monikulttuurinen ja kansainvälinen on eri asioita. Se että porukka osaa ranskaa ja saksaa, käy eri maissa, ymmärtää laatuviskien päälle ja ehkäpä käy työskentelemässä toisissakin maissa on ihan tavoiteltavaa, se että täytetään maa mustilla ihmisillä suoraan savimajoista ja sisällissodista sekä islamilla, koska mitä enemmin tummia ja muslimeita: sitä parempi "suvaitsevaisuus" ideologialle, on keskenään aivan eri asioita.

Suvaitsevaisuus lainausmerkeissä, sillä suvaitsevaiset ei suvaitse kuin itseään, haluaa korottaa itsensä muiden yläpuolella olevaksi eliitiksi ja halveksii avoimesti "tavallisia" ihmisiä ja niiden arvoja. Suvaitsevaiset on ne oikeat suvaitsemattomat.

Se on sitten ihan toinen asia että sen naamakirjan ryhmän jäsenille kansainvälisyys EI tarkoita eurooppalaisuuteen integroitumista, laajaa kielitaitoa, saksalaisia ystäviä tai hollannissa asustelua, vaan lähinnä suomen oman kansan ja valkoisen rodun vihaamista, kristinuskonvastaisuutta, islamin ihannointia, pakolaisten ihannointia, sekä fanaattisuutta.

Eli noista 35 000 on aika moni naiiveja ja sokeita.. Tuskin monenkaan syy ryhmään liittymiselle on "minun suomeni on kansainvälinen, puhun sujuvaa saksaa" vaan "minun suomeni on kansainvälinen, mustat miehet on HYVÄNNÄKÖISIÄ" tai "minun suomeni on kansainvälinen, VITUTTAA NE SUOMALAISET, MINÄKIN OLIN KOULUKIUSATTU NÖRTTI" ja ihankun nää "kansainväliset ihmiset" eli pakolaiset ei oisi kiusannut vielä enemmin..

Espoon keskuksessa sijaitseva naisten kuntokeskus on kieltänyt rukoilemisen ja ruokailemisen tiloissaan.

Rasismi- ja syrjintäsyytöksiä odotellessa
smoking-smiley-5411.gif
...

No nyt se sitten alkoi:

Vähemmistövaltuutettu Eva Biaudet on kuitenkin ilmoittanut tutkivansa, syyllistyykö viime torstaista lähtien rukoilun ja ruokailun pukuhuonetiloissaan kieltänyt kuntokeskus syrjintään.

Joopa joo. Ottaisikohan Biaudet syrjintänä käsittelyyn senkin, jos minä rupeaisin uhraamaan salin pukuhuoneessa vuohia Saatanalle ja moinen toiminta jostain ihmeen syystä kiellettäisiin?

Back
Ylös Bottom