Ei se keskustelun määrä, vaan sisältö. Et selkeästi tykkää mamuista
En selkeästikään tykkää verorahojen syytämisestä hevon vittuun, sosiaalijärjestelmän hyväksikäytöstä, yliedustuksesta rikostilastoissa jne. tarkennuksena.
ja sinulla on mahdollisuus ottaa selvää mitä mieltä ovat esim. jihadista, kunniamurhista, sopeutumisesta tänne ja sun muista. Silloin osaisit itsekin ehkä esim. erotella tapamuslimit kiihkoilijoista or something. Kyllähän sua silloin kiinnosti noi asiat kun täällä joku ilmoitti olevansa muslimi.
Ei mulla ole ongelmaa tunnustaa, että tänne tulee tapamuslimeita siinä missä kiihkoilijoitakin. Mulle vaan riittää se tieto, että tänne tulee niitä kiihkoilijoita. Ja yhtä lailla ne tapamuslimit kusettaa sosiaalijärjestelmää, syö verorahoja kuin kiihkoilijatkin. Sitä ei mikään keskustelu kenenkään kanssa muuta.
Et kuitenkaan ole vissiin jauhanut näistä asioista yhdenkään mamun kanssa, koska olisit silloin varmasti kirjoittanut keskustelustanne edes jotain tänne ja hommaan. Sen sijaan, sun mielestä on olennaisempaa se, että olet pelannut niiden kanssa jalkapalloa.
Ihan vain kerroin sen sulle, koska olit huolissasi mun keskustelemisesta mamujen kanssa.
Ja vastaus viimeiseen kysymykseesi: Kyllä olen jutellut monenkin eri uusnatsin kanssa. Ihan vain mielenkiinnosta joskus vuosia sitten kun heitä näkyi Helsingissä enemmän kuin nykyään. Motiivit olivat yleensä hitlerin ihannointi tai joukkoon sopeutuminen. Jotkut olivat avoimia ja rentoja, toisten kanssa taas meinasi tulla tappelua koska olivat kossuissa ja halusivat rähinöidä

Mutta menee offtopiciksi.