Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Sulla taitaa olla kokemusta tuosta? Olet hieno mies. Ainakin ton postauksesi perusteella.

edit: en tiedä missä piireissä nahkahanska liikkuu, mutta luulisi jokaisen suomalaisen tajuavan, että tajunnan rajoilla olevan tytön kanssa sekstailu ei ole ihan ok. Taitaa aika usein mennä raiskauksen puolelle. Sen sijaan muslimin mielestä tämä tilanne voi olla ihan jees, naisen oma vika kun tyrkyttää. Tosin suuri osa muslimeista ei todennäköisesti toimisi toisin kuin kunnon suomalainenkaan.

en mä väittänykkää että ympärikännis olevan muijan nussiminen mitenkää hyvä juttu olis, päinvastoin. mutta kyllä mun mielestä sais ite vähä kattoa miten juo. mulla ny ollu edes varsinaista pointtia koko jutussa muutaku se huomio että eipä kukaa olis kyttiä paikalle soitellu jos joku karjala lippis amis olis ollu amiskaveri arskan kaa taluttaas tota vosua.

ja siis en väitä että olis ollu paska veto soittaa kyttiä, kyllähän se nyt aika epäilyttävää on jos joku mutiainen raahaa puolitajutonta teinipesää mukanaan.

loppupeleis kuitenki aika rasistista ajattelua jengiltä, heti jos nähdään räkäkänninen teini neekereiden kaa niin siinä on ongelma, mutta jos teini onki parin valkosen jampan kaa nii ongelmaa ei näy. ja tämä on mielestäni kylläki positiivista "rasismia" koska tottahan se on että ainaki pakkomunaa tulee helposti neekereiden seuras eikä niin helpolla sen karjalalippis juntin messissä, ja suomalaiset ei myöskään pahemmin harrasta tyrmäystippa kikkoja.

^ jutun perusteella joku pikkupillu oli vetäny överikännit ja pari mamua oli sen iskeny ja meinas että nyt tulee pesää, en näe mitään lainrikkomista tässä? aika moni suomalainenki tarttuu tuollaiseen tilaisuuteen. karkuun ne neget varmaan lähti ihan sen takia ku kytät todennäköisesti etsii niitä muutenki, tai sitte ne ajatteli että ne ehkä oliki tekemässä jotain laitonta vaikka näin ei ollut.

tokihan oli mahdollisuus suurikin sellainen että akka olis saanu pakkomunaa jos se ei sitä piirakkaa olis suosiolla jaellu. mutta on myös suuri mahdollisuus että akka olis jaellu ilman ottamisiaki. mutta enpä tiedä, ehkä se olis vaan ollu oikein että olis tullu yllätysseksiä 2 murjaanilta, oppispahan juomaan ja välttämään neekereitä.

Täysin samaa mieltä. Tuolla niitä pissiksiä näkee massoittain hengaamassa ja kellistelemässä mamuporukoissa. Täällähän ei kellään edes voi käydä mielessä, että jotkut SUOMALAISET tytöt mielellään antavat pinppiä muillekin kuin suomalaisille :D

Maahanmuuttajille ei suomessa tehdä hiv-testejä, joten mitään syytä ei ole suomalaisen naisen olla pakolaisen seurassa. Ei edes, vaikka olisi tietämätön tästä poliittisesta päätöksestä ja vapaaehtoisesti halukas. jonlokke teki ihan oikein ja saattoi pelastaa tytön mahdolliselta hiviltä, raiskaukselta, vaginan silpomiselta, ryöstöltä ja seksiorjaksi kaappaukselta. Oli tilanne oikeasti miten paha tahansa, mitään hyvää ei olisi seurannut siitä, että tyttö olisi jatkanut matkaa näiden poikien kanssa.

MUHAHHAHHAHHHAAHAA, missä vitun kolossa sä elät??

en mä väittänykkää että ympärikännis olevan muijan nussiminen mitenkää hyvä juttu olis, päinvastoin. mutta kyllä mun mielestä sais ite vähä kattoa miten juo. mulla ny ollu edes varsinaista pointtia koko jutussa muutaku se huomio että eipä kukaa olis kyttiä paikalle soitellu jos joku karjala lippis amis olis ollu amiskaveri arskan kaa taluttaas tota vosua.

ja siis en väitä että olis ollu paska veto soittaa kyttiä, kyllähän se nyt aika epäilyttävää on jos joku mutiainen raahaa puolitajutonta teinipesää mukanaan.

loppupeleis kuitenki aika rasistista ajattelua jengiltä, heti jos nähdään räkäkänninen teini neekereiden kaa niin siinä on ongelma, mutta jos teini onki parin valkosen jampan kaa nii ongelmaa ei näy. ja tämä on mielestäni kylläki positiivista "rasismia" koska tottahan se on että ainaki pakkomunaa tulee helposti neekereiden seuras eikä niin helpolla sen karjalalippis juntin messissä, ja suomalaiset ei myöskään pahemmin harrasta tyrmäystippa kikkoja.

Nahkahanska toi minun mielestäni esille erittäin tärkeän pointin, nimittäin tämän hyvän ihmisen moraalisen dilemman mikä tapaukseen liittyy. Toisaalta on hyvä puuttua hyväksikäytöltä vaikuttavaan tilanteeseen, mutta toisaalta taas ei koska rasismi. Monikulttuurisuus todellakin tuo mukanaan aivan uusia haasteita, joiden kautta meillä kuitenkin on myös mahdollisuus kasvaa ulos vanhoista ummehtuneista arvoistamme. Pitää vain uskaltaa päästää irti. Joka tsänssissä on mahdollisuus ja sitä rataa.

Joka tapauksessa, ilman sarvia ja hampaita tahi mitään kulttuurirelativismia oikein iso peukku jonlokelle, hienosti toimittu!

Kyllä olen.

Mites sturmmann, vihaatko sinä juutalaisia? entä homoja? tai mitä mieltä olet heistä muuten?

onko uskonveljiesi suhtautuminen em. ryhmiin mielestäsi koraanin ynnä muiden islamin opusten oppien mukaista?

miten suhtaudut jihadiin? onko se oikeutettu vaihtoehto?

eikä mitään taqqiyaa tähän.

Siitä vaan perustelemaan mikä ei ollut tekstissä oikein.

älä ny saatana perustelemaan pyydä! siitä seuraa monen sivun metakeskustelu.

shifullahan jutut perustuu "musta tuntuu"-perusteluihin pitkälti.

älä ny saatana perustelemaan pyydä! siitä seuraa monen sivun metakeskustelu.

shifullahan jutut perustuu "musta tuntuu"-perusteluihin pitkälti.

Tuo Readerin juttuhan ei ollut "musta tuntuu" -juttu. Ja sitä paitsi ei kaikkeen tarvitse aina lähteitä, faktoja, tilastoja, valokuvia tai äänitettyjä keskusteluja. Joskus ihan vaan perus terveellä järjellä pystyy käsittelemään ja päättelemään aika paljon. Varsinkin kun on kyse mielipideasioista.

Siinä sulle vähän metaa, kun kerran pyysit :pano:

Maahanmuuttajille ei suomessa tehdä hiv-testejä, joten mitään syytä ei ole suomalaisen naisen olla pakolaisen seurassa.

Eli ainut syy toisen ihmisen kanssa seksin harrastamiselle on vain se, ettei hklöllä ole HIV:iä? Näitä tietoon tulleita ulkomaalaisia HIV tartuttajiahan satelee oikein liukuhihnalta lööppeihin? Tiesitkö, että joskus jotkut suomalaiset naiset pitävät ulkomaalaisista miehistä? Sekö ei riitä syyksi panemiselle? Onko esim. irakilaisten, vietnamilaisten, iranilaisten, venäläisten, marokkolaisten tai somppujen mamujen HIV positiivisuusprosentti niin korkea, että on aina syytä miettiä kättelenkö vai en?

Ei edes, vaikka olisi tietämätön tästä poliittisesta päätöksestä ja vapaaehtoisesti halukas. jonlokke teki ihan oikein ja saattoi pelastaa tytön mahdolliselta hiviltä, raiskaukselta, vaginan silpomiselta, ryöstöltä ja seksiorjaksi kaappaukselta. Oli tilanne oikeasti miten paha tahansa, mitään hyvää ei olisi seurannut siitä, että tyttö olisi jatkanut matkaa näiden poikien kanssa.

Eli ei ollut mitenkään mahdollista, että neiti oli toisen tyttöystävä, joka oli humalassa ja ehkä kun jonlokke ajoi ohi, placebo vaikutus hämäsi miestä sen verran, ettei tyttö nyt ihan tajunnan rajamailla kuitenkaan ollut vaan ihan vaan kännissä? En tiedä missä asut, mutta täällä etelässä (Helsingissä) on aivan normaalia nähdä suomalainen nainen pakolaisen miehen seurassa, ja kyllä, ihan omasta tahdostaan.

Mielipiteistäni ja väitteistäni saa varmasti semmoisen kuvan, että olen mokuttaja pahimmasta päästä, mutta asia ei ole näin. Vituttaa vaan ihmisten saatananmoinen kapeakatseisuus.

Tuo Readerin juttuhan ei ollut "musta tuntuu" -juttu. Ja sitä paitsi ei kaikkeen tarvitse aina lähteitä, faktoja, tilastoja, valokuvia tai äänitettyjä keskusteluja. Joskus ihan vaan perus terveellä järjellä pystyy käsittelemään ja päättelemään aika paljon. Varsinkin kun on kyse mielipideasioista.

Siinä sulle vähän metaa, kun kerran pyysit :pano:

En readerin juttuja kommentoinut lainkaan vaan sinun.

Terveellä järjellä pystyy, mutta jos tieto siellä järjen takana on luokkaa 0 niin ei voida odottaa kovin osuvaa järkeilyäkään.

Dänks dude :pano:

Onko esim. irakilaisten, vietnamilaisten, iranilaisten, venäläisten, marokkolaisten tai somppujen mamujen HIV positiivisuusprosentti niin korkea, että on aina syytä miettiä kättelenkö vai en?
Ainakin etelä-Afrikkalaisista joka viidennellä on HIV. En sekaantuisi.
RedCross

Saharan eteläpuolisessa Afrikassa elää yli kaksi kolmasosaa maailman hiv-tartunnan saaneista.
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Afrikka+on+yh%C3%A4+vaikein+hiv-alue/1135240276381
Hiv-epidemia Venäjällä karkaamassa käsistä
HS

Pohjois-Afrikassa maanjäristykset, tulvat ja kylmyys koettelevat alueen asukkaita vuosittain. Myös tartuntataudit, kuten HIV/AIDS ja polio, vaikeuttavat paikallisten ihmisten elämää.
RedCross

The HIV/AIDS epidemic in Vietnam is spreading rapidly
http://www.globaleducation.edna.edu.au/globaled/go/cache/offonce/pid/433

Eli ei ollut mitenkään mahdollista, että neiti oli toisen tyttöystävä, joka oli humalassa ja ehkä kun jonlokke ajoi ohi, placebo vaikutus hämäsi miestä sen verran, ettei tyttö nyt ihan tajunnan rajamailla kuitenkaan ollut vaan ihan vaan kännissä? En tiedä missä asut, mutta täällä etelässä (Helsingissä) on aivan normaalia nähdä suomalainen nainen pakolaisen miehen seurassa, ja kyllä, ihan omasta tahdostaan.
Omituista, että poikaystävä pinkaisee pakoon tyttöystävänsä rinnalta poliisiauton lähestyessä.

Omituista, että poikaystävä pinkaisee pakoon tyttöystävänsä rinnalta poliisiauton lähestyessä.

Montako hiv tartuttajaa pystyt kaivamaan esille esim viimesen vuoden aikana? Mitä tuohon kännisen naisen talutusjuttuun tulee, niin siinä on voinut olla vaikka mikä setti päällä. Pinkasko ne karkuun muista syistä? En tiedä. Oliko ne oikeesti viemässä sitä pusikkoon silpomaan se pillua? Mahdollisesti.

Mitä metakeskusteluun tulee, niin itse asiassa sinä itse aloitit taas metakeskustelun keskustelemalla siitä miten minä keskustelen. Respect. :pano: x 2

Montako hiv tartuttajaa pystyt kaivamaan esille esim viimesen vuoden aikana?

Mitä sillä on merkitystä? Sä kysyit, että onko em. kansallisuuksien hiv-prosentti niin korkea että on syytä miettiä koskemista. Mä laitoin sulle linkkiä ja sä voit siitä tehdä johtopäätöksen kätteletkö vai et. Päätöksen teon tueksi voin vinkata, että HIV ei tartu kätellessä.

Mitä tuohon kännisen naisen talutusjuttuun tulee, niin siinä on voinut olla vaikka mikä setti päällä. Pinkasko ne karkuun muista syistä? En tiedä.

Usein se yksinkertaisin ja loogisin selitys on se oikea vaikka kuinka tahtois ajatella, että siinäpä oli reippaita nuoriamiehiä huolehtimassa tytön turvallisesta kotiinpääsystä.

Oliko ne oikeesti viemässä sitä pusikkoon silpomaan se pillua? Mahdollisesti.

Niin. Oli tai ei niin pääasia että tilanne selkisi.

Mitä metakeskusteluun tulee, niin itse asiassa sinä itse aloitit taas metakeskustelun keskustelemalla siitä miten minä keskustelen. Respect. :pano: x 2

No miksipä en olisi? Sehän on tämän ketjun perimmäinen tarkoitus. Tai ainakin viimeaikaisten postausten perusteella näin voisi päätellä.

Montako hiv tartuttajaa pystyt kaivamaan esille esim viimesen vuoden aikana? Mitä tuohon kännisen naisen talutusjuttuun tulee, niin siinä on voinut olla vaikka mikä setti päällä. Pinkasko ne karkuun muista syistä? En tiedä. Oliko ne oikeesti viemässä sitä pusikkoon silpomaan se pillua? Mahdollisesti.

Mahdollisesti oli kun lähtivät karkuun.

"HIV:n arvellaan olevan peräisin Keski-Afrikasta. AIDS-epidemia on nykyisin maailmanlaajuinen. HIV/AIDS:in alkuperästä on erilaisia teorioita, joista mikään ei ole yleisesti hyväksytty ja aihe on kiistanalainen. Tutkijat ovat kuitenkin löytäneet vahvan yhteyden HIV-1:n ja kädellisillä esiintyvän SIV:n välillä. Kansainvälisen tutkimusryhmän mukaan HIV on siirtynyt simpanssista ihmiseen mahdollisesti 1950-luvulla. Keski-Afrikasta HI-virus saapui Haitille vuoden 1966 paikkeilla mahdollisesti yhden ihmisen tuomana, josta se levisi muutamaa vuotta myöhemmin Yhdysvaltoihin ja lopulta sieltä ympäri maailman. Yhdysvalloissa AIDS todettiin sairautena vasta 1981."-Wikipedia

Kuten tuossa artikkelin pätkässä sanotaan, että ei tarvita kuin yksi ihminen joka tuo HIV:een toiseen maahan niin siitä taudista ei päästä enää saatana millään eroon. Onko sinusta kullinhimo tarpeeksi hyvä syy sairastuttaa koko kansakunta?

Mielipiteistäni ja väitteistäni saa varmasti semmoisen kuvan, että olen mokuttaja pahimmasta päästä, mutta asia ei ole näin. Vituttaa vaan ihmisten saatananmoinen kapeakatseisuus.
Tässähän juuri keskustellaan asioista laaja-alaisesti. Missä jamassa olisi Suomi, jos esivanhempamme ei olisi tajunnut syitä ja seurauksia. Onneksi ovat tajunneet. Nykypolitikoista ei voida sanoa samaa.

Kuten tuossa artikkelin pätkässä sanotaan, että ei tarvita kuin yksi ihminen joka tuo HIV:een toiseen maahan niin siitä taudista ei päästä enää saatana millään eroon. Onko sinusta kullinhimo tarpeeksi hyvä syy sairastuttaa koko kansakunta?

Hohhoijaa. Eiköhän suurin osa suomeen tuodusta HIV:stä ole ihan suomalaisten miesten matkustusmuistoja, ei suomalaisten naisten jotka on täällä nainneet mustaa munaa.

Back
Ylös Bottom