Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Olen mielestäni melko epäsosiaalinen, eilen lähdin kylille YKSIN, mutta ei sitten jaksanutkaan yksin dokata. Sitkun palasi himaan niin ei enää kiinnostanut koko homma.

Keskikaljalla saa itsensä aivan vitun SEKAISIN, jos siihen on tarvittava tahtotila ja osaa juoda. Uskokaa minua, on kokemusta. Ja parhaat kaljat kolmen sakissa on Sandels, Karhu ja tumma Velko ilman sen kummempaa järjestystä. No kyllä se Fosterskin siihen sakkiin menee.

Jäipähän unet taas lyhyeks kun iski sarjan unihalvauksia, hitto kun on levoton ja pelokas olo, kylmiä väreitä menee vähän väliä kun ajatteleekin asiaa. Ei alkoholia hetkeen aikaan tänne.:david:

Aika kumma kaveri tuo henki, eikö sitä yleensä juoda juuri sen sosiaalisuuden takia ? :D Vetää nyt kotona yksikseen perseet olalle oikeastaan ihan turhaan vielä.. :D Nojoo tulipa sitä itekin joskus kerran vedettyä kun vielä tuli juotua, niin puolen litran joku maustettu kossu ja päälle 10 kaljaa huiviin samana iltana ja kotona koneen vieressä kun vitutti :D

Aika kumma kaveri tuo henki, eikö sitä yleensä juoda juuri sen sosiaalisuuden takia ? :D Vetää nyt kotona yksikseen perseet olalle oikeastaan ihan turhaan vielä.. :D Nojoo tulipa sitä itekin joskus kerran vedettyä kun vielä tuli juotua, niin puolen litran joku maustettu kossu ja päälle 10 kaljaa huiviin samana iltana ja kotona koneen vieressä kun vitutti :D

Henki on hieno mies, ymmärtää alkoholin kanssa pelautumisen syvimmän olemuksen. Se on humala, eikä sosiaalisuus. Yksin ryyppääminen on parasta. Joskus menee porukassakin.

Ai saatana, vähän on pää sekaisin. On näköjään tullut spämmäiltyä pakkikselle koko eilinen ilta. Sohvalla on kyllä hieno nukkua.

En oo kännissä enkä rapelissa, mutta maistelinpa tuossa rakia, jota kaveri toi Turkista pullollisen tuliaisiksi. Joo, kiitti vitusti. Ihan jotain niin kamalan järkyttävän hirveää tavaraa, etten ole tollasta ikinä ennen tavannut. Ton pikku lasillisen kanssa tulee olemaan tekemistä. Koitin lisätä vähän vettäkin. Se oli virhe. Ainoa mitä tapahtui, on että nyt on entistä enemmän kamalaa juomaa.

Viime perjantai:
Kaveri: Mitäs meinasit?
Minä: No ei varmaan ihmeempiä, oon frendin kyydissä ku se on autolla liikkeellä, jos sitä pari kävis juomassa terassilla. Mut ei mitään pilkkuun asti Katseessa (baari Jyväskylässä) ja grillin kautta kotiin. Huomenna on kuiteski töitä.
Kaveri: Jos tuutte kaupunkiin niin voitas nähdä, soittele vaikka sitten.

Eikö suunta sit loppupeleissä muutaman mutkan kautta kulkeutunu juuri Katseeseen, jossa samainen kaveri sanoi et "ei tainnu pariin jäädä", vastasin et "no mut alle 10 kuitenki nii on tää tavallaan vaan pari." Vietettiin muutama tunti erinäisiä juomia hörppäillen ja rietastellen. Lopuksi tilattiin kaljat ja fisut mieheen, samalla hetkellä ku sain juomat kouraan niin tuli valomerkki. Siinä ykkösellä liemet ääntä kohti ja ulkoilmaan. Seuraavaksi havahdun kaverin auton takapenkiltä makuuasennossa kun ollaan parkissa grillin pihassa. :david: Lauantaina keskityin töissä lähinnä siihen että onnistuisin pitämään sappinesteet kehon sisäpuolella... :rolleyes: Oli kuiteskin mukava reissu että ei kaduttanut siinä mielessä yhtään.

Jäipähän unet taas lyhyeks kun iski sarjan unihalvauksia, hitto kun on levoton ja pelokas olo, kylmiä väreitä menee vähän väliä kun ajatteleekin asiaa. Ei alkoholia hetkeen aikaan tänne.:david:

No menipä taas kauan kunnes pullo taas aukesi, tosin puolenlitran kossu vaan kun töihin pitää lähtee taas huomenna. Ei auttanut unihalvaukset pidempään taukoon vaikka kiisin taivaan kantta pitkin pilvissä oudon voiman vetämänä korvat pauhusta täyttyneinä samaan aikaan kauhusta huutaen ja verhojen takaa kädet yritti tavoitella minua samaan aikaan kun nauroin niille että menkää jo pois voimatta liikkua. Luullakseni kädessäni oli jäljet tuosta pitkin taivasta mentäessäni kun puristin niin lujaan. Saa nähdä mitä yöllä, viime yö meni ihan ok.

Note to self: krapula-aamuna ei kannata nauttia möllerin kapseleita eikä B-vitamiinia, koska ovat erittäin epämiellyttävän makuisia ulospäin tullessa...

Morkkikset :urjo: Hmm.. Mitäköhän vittua mä touhusin, kun hinasin pumpattavan barbaran jonkun talon lipputankoon viime yönä.

Täällä ollaan kahden vaiheilla juonko tuon kossun tuosta pois vai en, kovasti se huutelee nimeäni! Toisaalta yksin ryyppääminen on melko masentavaa, eikä tällä hetkellä ole tiedossa ihmisiä joiden seurassa haluaisi vetäistä viihteet!

Back
Ylös Bottom