Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Pitää myös muistaa että sodan tai väkivallan alla ihminen helposti draumatisoituu ja vaikka tällainen ihminen tulisi rauhallisiin oloihin, saattaa hänen käytöksensä olla hyvinkin väkivaltaista.

Moni muukin on varmaan kuullut että kun suomalais sotilaat kotiutuivat rintamalta, olivat he monesti erittäin väkivaltaista porukkaa. Viinaa virtasi, puukosta sai herkästi ja raiskauksia tapahtui.

Ihminen joka on elänyt väkivallassa vuosia ei tuosta noin vain sormia näpsäyttämällä muutu ihanaksi monikulttuurin edustajaksi joka mielellään alkaa opiskelemaan uuden kotimaansa tapoja.

Pitää myös muistaa että sodan tai väkivallan alla ihminen helposti draumatisoituu ja vaikka tällainen ihminen tulisi rauhallisiin oloihin, saattaa hänen käytöksensä olla hyvinkin väkivaltaista.

Moni muukin on varmaan kuullut että kun suomalais sotilaat kotiutuivat rintamalta, olivat he monesti erittäin väkivaltaista porukkaa. Viinaa virtasi, puukosta sai herkästi ja raiskauksia tapahtui.

Ihminen joka on elänyt väkivallassa vuosia ei tuosta noin vain sormia näpsäyttämällä muutu ihanaksi monikulttuurin edustajaksi joka mielellään alkaa opiskelemaan uuden kotimaansa tapoja.

Erittäin hyvät perustelut sille miksi niitä ei pidä ottaa :)

Vaikka nimimerkki Purtsi linkin asiaan jo laittoikin, niin sallittakoon kuitenkin vielä toinen lainaus linkin tekstistä:

"One of our most politically correct politicians, the mayor of integration in Copenhagen, Jakob Hougaard, being attacked by Muslims who tried to stone him and a journalist during an interview in the Muslim ghetto, Tingbjerg. The ironic thing is that Hougaard is “on their side,” claiming that there are no problems with violence in Tingbjerg and that Islam has nothing to do with terror and integration problems.

Hmm.. jos joku tuolla nyt oikeasti turvapaikkaa tarvitsee, niin eiköhän se ole juuri nämä happo yms. -hyökkäysten uhassa elävät naiset? Turvapaikkoja siis tällaisille tapauksille, niin setämiehet jäävät tuolla hapottamaan ja kivittämään jotain muita "väärintekijöitä".

Niin. Itse oulusta pois muuttaneena kiinnostais kovasti tämä juttu mikä nyt kavereiden mukaan Kalevassakin on isolla uutisoitu? Tietääkö kukaan mitään fakta/sisäpiiri asiaa ko.juttuun viitaten?

Skinit olisivat piekseneet porukalla (7) yhden autistisen skinarin?

Itse tunnen tämän uhrin, joka on samalta paikkakunnalta kotoisin kuin minä.

Sattumalta aloin selaileen pakkikselta muutakin ku ravinto,treeni ja doping juttuja niin törmäsin tähän. ite henkilökohtaisesti olen tuntenu tuosta oulu skins-porukasta kolme heppua ja jokainen osoittautu täydeksi paskahousuksi!! kaikki teki velkaa täällä ja luikki piiloon.. nistejä kaikki kolme. sitä uhria oli hakattu, tökitty neuloilla, kustu päälle, kiehuvaa vettä päälle yms.. jätkät oli kattonu jääkiekkoa telkkarista ja vuorotellen hakanneet sitä ainaki matsin ajan.. patteriin ne oli sen sitonu kiinni. kerran kännissä baarin jälkeen näin sitä sakkia ennen tuota tapahtumaa ja niitä oli sillon kolme siinä, sanoin että nyt katotaan niin joka ukko otti pakkia. mä olin yksin siinä muijani kans. ite en haasta koskaan riitaa mutta ku ne sen porukan jätkät oli potkinu 11-vuotiasta poikaa sen takia ku se oli ajanu liian läheltä "niiden aitaa" kerrostalon pihalla... aatetta vastaan mulla ei ole mitään mutta nuita kyseisiä pellejä on.. joku päivä

aatetta vastaan mulla ei ole mitään mutta nuita kyseisiä pellejä on.. joku päivä
Sehän tässä hauskaa onkin, kun noi ei edes tajua miten pajon hallaa he kyseiselle aatteelle tekevät. Joku voisi ehkä ottaa tosissaan, jos asioita käsiteltäsiin hieman toisin keinoin, kuin väkivallalla. Nythän tilanne on se, että kukaan täysjärkinen ei usko tuon porukan ajelevan ihan pitkillä valoilla. Enkä ihmettele.

aatetta vastaan mulla ei ole mitään mutta nuita kyseisiä pellejä on.. joku päivä

Stadissa tuon aatteen edustajia joskus aikoinaan pyöriteltiin pitkin asfaltteja. Yrittivät joskus jopa tehdä ns "iskuja" keräten porukkaa muualtakin Suomea esim. vappuina kun oli paljon ihmisiä liikkeellä, mutta takaisinhan he aina lähtivät ja aika vikkelään. Nämä siis joskus -90 luvun puolivälissä-loppupuolella. Nykyään noita paskahousuja ei enää katukuvassa näy.

Ei kenelläkään muullakaan. Ongelma on se, että maahantulijoista kukaan ei pysty sanomaan, että kuka on tuollainen haponheittelijä-kusipää. Tai pillunsilpoja-kusipää. Tai raiskaaja-kusipää.

Raiskaaja-kusipäistä onkin ollut jo uutisointeja Suomestakin. Onko Suomessa ollut näitä haponheittelijä-kusipäitä tai pillunsilpoja-kusipäitä? Siis oikein uutisoituja tapauksia?

On. esim. tämä tapaus
Tosin yksikin olisi mielestäni liikaa.

Käsittääkseni tieto siitä mitä saksilla tehtiin on edelleen salaista. Jotkuthan uskoivat, että Kalevan toimittaja olisi kirjoittanut STT:n uutisen keskellä tietoja siitä mitä saksilla tehtiin, ja että nuo hänen tietonsa olisi hetken kuluttua poistettu uutisesta. Voihan tuollaiseen melko erikoiseen journalismiin toki uskoa jos haluaa. Yleensä STT:n uutiset julkaistaan ihan sellaisenaan ja erittäin harvoin niiden keskelle päätyy salaiseksi julistettua tietoa... Mutta uskokoon ken haluaa.

Kerroit, että yksikin olisi liikaa. Löytyisikö joku toinen tapaus, joka ei olisi tällainen journalistinen erikoisuus.

Sturmmann kohta kertoo sulle, ettei missään julkisissa lähteissä ole tarkasti yksilöity saksien käyttötapaa. Me ilkeämieliset rasistit vain arvailemme pahinta...

Ai niin Sturmmann, mites naisten ympärileikkaukset, lasketaanko ne?

Edit. hidas...

ei ole silpomista, on kulttuuri. ja kulttuurit ovat yhtä hyviä.

Kerroit, että yksikin olisi liikaa. Löytyisikö joku toinen tapaus, joka ei olisi tällainen journalistinen erikoisuus.
Öö, anteeksi mutta mun mielestä noihin hommiin ei edes tarvitse liittää, mitään silpomista tai happoa, niin silti ne kaikki tapaukset on liikaa. Ymmärtäisit varmaan näkökantaani paremmin jos olisit SturmFRAU?

Nyt olen ilkeä, mutta eilen näytti lehdessä olevan varsinainen uutiskynnyksen ylitys, jos ei jopa journalistinen erikoisuus... ajattelutapa ilmeisesti niin harvinaista, että siitä tarvisee ihan uutinen tehdä

Öö, anteeksi mutta mun mielestä noihin hommiin ei edes tarvitse liittää, mitään silpomista tai happoa, niin silti ne kaikki tapaukset on liikaa.

Totta ihmeessä ovat. Kiinnosti vain tietää noista haponheittelijöistä ja pillunsilpojista että onko niitä tapauksia vielä ollut Suomessa vai ei.

Totta ihmeessä ovat. Kiinnosti vain tietää noista haponheittelijöistä ja pillunsilpojista että onko niitä tapauksia vielä ollut Suomessa vai ei.

onko uteliaisuus tyydytetty? osaatko itse etsiä tietoa?

onko uteliaisuus tyydytetty? osaatko itse etsiä tietoa?

Juu. Enpä löydä tietoa Suomessa tapahtuneista haponheittelyistä.

Minä ja ilmeisesti Smart kuvittelimme ensin, että pillunsilpoja-kusipäillä viittasit esimerkiksi raiskauksen yhteydessä tapahtuvaan tekoon. Sellaisia en ole nähnyt uutisoitavana Suomessa tapahtuneena. Mutta ympärileikkauksia toki tapahtuu täällä.

Back
Ylös Bottom