Mua kyl yllätti, että on jopa tuntomerkit!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä varmaan tarvitse kertoa vituttaako tuo uutinen, sillä melkein noi kaikki mainitut kadut on meidän asuinkorttelissa tai korkeintaan parin korttelin päässä. Mukava tietää, että saattaa saada yllättävää kulttuurinrikastamista koska vain kotiin tullessaan tai lähtiessään.:curs:
Ai että pistää ärsyttämään tällainen suuttuminen pikkuasioista.
http://www.uusisuomi.fi/viihde/98030-muslimit-raivostuivat-top-gear-clarkson-heitti-stringivitsin?cmp=suosituimmat
Kuinkahan monta ihmistä vetäisi herneen nenään jos ählyn sijalla olisi ollut nunna?
Sen sijaan kerätään yksittäisiä uutisia joille hymähdetään kuorossa
i. Kaikki älykkäät ihmiset ymmärtävät että nainen ilman huntua on kuin punainen vaate härälle.
Turha tässä Turun jutussakaan on hekumoida tekijän muslimitaustalla ennen kuin syyllinen on saatu kiinni. Naisia ovat perinteisesti ahdistelleet myös mm. hindut, buddhalaiset, kristityt, erilaisten toteemien kumartajat ja jopa kaltaiseni (en minä, mutta ne muut) uskontokuntiin kuulumattomat. Tilastojen valossa voisi nytkin veikata islamilaisesta maasta tullutta tekijää, mutta pidetään silmät auki muidenkin varalta.
Joskus 80-luvulla, kun ei täällä ollut vielä juurikaan arabeja tai muita sieltä suunnalta tulleita, niin tuollainen ahdistelija oli automaattisesti ranskalainen.
Ja sama meno jatkuu aina vaan...
Tässä taas nähdään valtion Poliisille syöttämä linja. Ylikonstaapeli ei ole huolissaan itse rikollisista vaan naisten liikkumisesta ulkosalla yöaikaan. Pitäisiköhän yövuoroja tekevien mennä työpaikalle jo valoisaan aikaan odottamaan töiden alkua?
Poliisi on asiasta oikeaa mieltä, kenelläkään ei pitäis olla asiaa liikkua yöllä vaan olla nukkumassa lukittujen ovien takana. Yksin liikkuminen pitäisi lopettaa kokonaan, että ongelmat saataisiin ratkaistua maahanmuuttajien kotoutumista tukevalla tavalla.