Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Joo tapan joku sata ötökkää ja en huomaa mitää eroo siihen ku alotin ja sit ku tuun seuraavan kerran ni taas on ihan yhtä monta ötökkää:D Mä taidan nyt vaa alistuu kohtaloo ja antaa niitten pörrätä, tosin se kärpänen ei oo kyl ainakaa 5min enää laskeutun tohon näytölle, jotaa positiivist sentää.

Oli kyllä pieni järkytys kun paljastui itelle et NPH on homo. Vielä kun olen suuri How I Met Your Mother fani ja minkälainen rooli sillä on siinä.

Äiti ja isi tuli tänä aamuna käymään ja olikin aika yllätys rappukäytävässä. Hissi oli täynnä verta! Oli sellainen kiva verivana käytävässä ja hississä. Seurasin sitä vanaa yhden kämpän ovelle ja kävin soittamassa ovikelloa. Oven avasi sitten krapulainen kaveri jolla oli sellainen elefanttimieslookki. Silmä turvonnut umpeen jne. Mun vanhemmat oli vähän järkyttyneitä tästä pk-seudun menosta.

Oli kyllä pieni järkytys kun paljastui itelle et NPH on homo. Vielä kun olen suuri How I Met Your Mother fani ja minkälainen rooli sillä on siinä.

Eipä muuten vituta enään. Miettii vain, että B-rapun miehenä sehän tekää ehkä vielä jäätävämmän roolisuorituksen.

ETTÄ HAJOTKAA ONGELMIINNE!

Jos on onglemaa, että NPH on äijä niin haistakaa vittu. Tiedän että kuningas Mike arvostaa sitä miestä, eikö niin? Itseäni vituttaa nainen, joka on vitun epävarma kaikesta, huoh.

Sain C-hepatiitin kantajan verta päälleni. En paljon, muutama tippa ja nekin terveelle iholle (en ainakaan huomannu et ois muualle menny...) mistä ei ole tartuntavaaraa, mutta silti hei ällöö. Lähinnä vituttaa kun rupeaa itse vatvomaan asiaa ja miettimään onko verta voinut lentää esim suuhun tai silmien limakalvoille.

Viimeiset kaksi päivää on närästänyt ja niin maan hemmetisti. Varsin ärsyttävä tunne.

ei oo snuussii, ni pitanee varmaa riipasta kannit tanaa!

Aaarrrggghhh, kiva tulla lomille kuumeessa / flunssassa joka on jatkunut noin viikon..

Jalkapöytäkin on aika vit.. hitsin kipeä.

Jos en parane kahdessa päivässä, niin tiistaina pitää käydä veksissä.

Kitisen kuin teinipissis :david:

Tuli mieleen 1 juttu parin kuukauden takaa kun oltiin kaverin kans salilla ja mikään ei kiinnostanu ja tehtiin 2 tuntia penkkiä :lol2: Kukaan ei silti tullu kysyy et voiko tehdä täs välis vaikka salilla oli ennnätysmäärä porukaa :D.

+ olinkohan kertonu tän jo...

Luokitellaanko tää salikomediaks? Kaveri "psyykkaa" itteensä 5-10min kävellen metrin kaks eteenpäin ja takasin etc. Sitten kauheella psyykkaamisella sellaseen asentoon et luulis selkärangan menevän poikki (perse metrin ilmassa). Tangosta kiinni ja aletaan penkkaaminen 10cm laskulla. Toistoja tais tulla jotain 6, tosin liikerata oli 1cm. No ei se vielä mitään, jos ollaan hardcoree niin ollaan hardcoree. Tanko jää rinnalle ja työnnetään rinnan ja mahan yli 160kg ja siitä penkille. Sitten parin minuutin psyykkayskävelyt ja aletaan ottamaan painoja pois, jotta kaikki tämä saadaan tehtyä vielä pari kertaa.

Vituttaa bulkki
Oon saanu kesän aikana sen 3-5 kg painoo lisää. On kasvot pyöristyny ihan helvetisti. Pitäsköhän pistää rasva tirisemään ennenkun koulut kerkeää alkaa...

Vitun soneran nettitikku. Se mainos tunkee kanssa joka paikasta.

Back
Ylös Bottom