Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten mulla on semmonen fiilis että kysyin tätä jo... Ehkä en tai se sensuroitiin! :D
Miten mulla on semmonen fiilis että kysyin tätä jo... Ehkä en tai se sensuroitiin! :D
Eli mikä saakelin kolossaalinen betonirakennus on siellä Tallinan sataman lähettyvillä? En löytäny mitään tietoa googlesta ko. rakennuksesta. City hall se vissiin oli, mutta aika massiivinen betoniviritelmä moiseksi.
Olen kuullut juttua, että saleilla osa levytangoista olisi 20kg ja osa 25kg. Onko tämä totta? Olen aina luullut, että ne on kaikki 20kg ja sitten ne pienemmät tangot jotain 15kg tai alle. Ja jos näin on, niin onko olemassa mitään ulkoista tuntomerkkiä millä voi erottaa 20kg ja 25kg tangon?
Vaaka mukaan salille,itte punnittin kerran ku ei ollu ketään muita salilla :D
Olen kuullut juttua, että saleilla osa levytangoista olisi 20kg ja osa 25kg. Onko tämä totta? Olen aina luullut, että ne on kaikki 20kg ja sitten ne pienemmät tangot jotain 15kg tai alle. Ja jos näin on, niin onko olemassa mitään ulkoista tuntomerkkiä millä voi erottaa 20kg ja 25kg tangon?
löytynee google streetviewillä.
Muistan että kysyit aiemmin jo :D En tosin tiedä vastausta...
Jossain sataman lähettyvillä on muistaakseni ainakin joku vanha uimastadion. Ilmeisesti joku turhanpäiväinen suojelukohde. En tosin tiedä tarkoititko sitä.
Löytynee varmasti, mutta lähinnä kiinnostaa kyseisen rakennuksen tarina. Ei tollaisia ihan joka paikassa näe...
Aih, minnehän se joutu? Oliko kenties valtionsalaisuus. Kohta varmaan lähtee tämäkin. :D
Niin, en ole ihan varma. Tajuttoman iso rakennus helikopteri-alusta ja oma satama, en tiä olisko moisia uimahallissa. Eihän sitä koskaan tiiä.
kannattais ottaa? Riittääkö 3 x 10 wai tartteiskos mennä sinne 3 x 14-16 niinku eräs punttaaja suositteli...
Hetetäänpäs sarjaa Tyhmä Kysymys.
Tuassa kerran jos toisenkin törmännyt juttuun nimeltä hermotus. Niin nootta mikä ihmiin hermotus? Onkos se niinku witutus :curs: kö reenit ei kulje wai mikä ihme soon?? :wtf: Nootta woiskos joku kertoo sen assiin mulle....
Toinen perään.
Kun hakuusessa on lisää lihasmassaa niin kuinkas pitkää sarjaakannattais ottaa? Riittääkö 3 x 10 wai tartteiskos mennä sinne 3 x 14-16 niinku eräs punttaaja suositteli...
Kiitän wastauksista![]()
Jos nyt hakee täydennyshaussa ammattikorkeakouluun(eli opiskelut alkais tammikuussa?) ja saa hakemansa paikan, niin voiko kuitenkin ilmottautua poissaolevaksi? Tarkotus olisi hakea yliopistoon nyt ensi vuoden syksyllä ja sit jos sinne ei pääse, niin olisi edes joku varapaikka. Eli onnistuuks tälleen?
Pelastakaa pakkislainen hädästä. Haussa on brittiläinen kerran? vuodessa tuleva komedia ohjelma. Ohjelma on nauhoitettu live yleisön edessä missä kaksi tai kolme joukkuetta kilpailee keskenään. En vaan saa nimeä päähäni eikä googletuskaan juuri nyt tunnu auttavan. Sen muistan että ohjelma löytyi youtubesta kokonaisuudessaan. Selityskin on aika paska kun aivot jumittaa täysin enkä nyt saa ohjelman tai juontajan nimeä kaivettua päästä.