Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Hey Hoes! SuFo tänään.

Hyi saatana. Viikonloppuna 3 pvänä viunaa. Noh nyt töissä on pomo poissa, ilmastointi alle 20 asteessa ja tuuletin vieressä, että kyllä täälläkin voi krapuloida. Itse asiassa melkeen mukavampaa kuin 30 asteisessa kämpässä, jossa hiki vain virtas sunnuntai-aamuna darrassa.

Koska on kesäloma niin jäin eilen treenien jälkeen terassille. Join kunnes olin kännissä kuin käki. Kotimatkalla kävin kaupassa ja ostin grillatun kanan ja ison mäyrän. Kotona join tämän mäyrän (ja söin kanan) ja aloitin Pakkikselle uusia keskusteluja, jotka ovat pyynnöstäni sensuroitu.

Kun heräsin tänään niin aloin juomaan vodkaa ja olen lähetellyt kavereilleni omituisia sms-viestejä...vielä kaksi viikkoa kesälomaa...

Kun heräsin tänään niin aloin juomaan vodkaa ja olen lähetellyt kavereilleni omituisia sms-viestejä...vielä kaksi viikkoa kesälomaa...

Pakkohan se oli hakea kiskalta mäyrä. Ehkä huomenna olisi palauttavan treenin vuoro.

Ihmeellistä tää pakkojuominen... öisin sitä vannoo univaikeuksien, pelkotilojen keskellä että nyt alkaa raitis elämä... no kohta on taas kiskottu 0,7 koskenkorva alas ja pelottaa jo valmiiks tuleva yö. Se siinä on hienoa että unet on aika levottomia.:D

Vähän menojalkaa vipattais! Vaikka nyt ei kyllä pitäis lähteä ryypiskelemään. Ei oo ees kavereita jotka ois lähössä mukaan. Pitäiskö yksinään poiketa jossain kuppilassa? Vai löytyykö Kouvolasta viihteellelähtijöitä?

Kannattaa käydä ja ei löydy. Kait se on itekkin tommonen 24-kanavainen viihdekekus kurppastava ja aamulla herättävä virkeenä! :)

Kyllä taidan pitkästä aikaa vetää kalsarikännit! On Salaisia Kansioita hirvee läjä katsomatta kun päätin että katson kaikki jaksot tässä kesän aikana (on muuten paras sarja mitä oon tähän mennessä katsonut). Saa yleensä aika paljon enemmän irti kun on vähän hiprakassa.

Jos jois ihan maltillisesti niin vois polttaa noi turhat kalorit ennen juomista käymällä koiran kanssa hakemassa bisset vähän kauempaa marketista :D Juoksemalla tietysti niin voi hikoilla pari litraa matkalla pois.

Joo se onkin hyvä idea!

Yksin baarissa käyminen on ihan jees. Jotenkin tuntuu että helpommin pääsee keskustelu yhteyteen kauniimman sukupuolen kanssa ja myös toisiin yhteyksiin. Aika jännää. Osaisko joku selittää syytä?

Yksin baarissa käyminen on ihan jees. Jotenkin tuntuu että helpommin pääsee keskustelu yhteyteen kauniimman sukupuolen kanssa ja myös toisiin yhteyksiin. Aika jännää. Osaisko joku selittää syytä?

Pystyy keskittyy olennaiseen.

Back
Ylös Bottom