Elokuva-arvostelut!

Meta title: 🎬🔥 Elokuva-arvostelut räjäyttää totuuden valkokankaasta 🔥🎬

Meta description: Tykittäen suoraan ytimeen: rehelliset arviot, kovat tuomiot ja armoton Pakkis-asenne ilman filttereitä.

^^ Tuo on kyllä varmasti semmonen elokuva, että mitä katsoessa varmasti itkisin lähes koko ajan. Jo kansi kuvan katsominenkin saa miut herkäksi :D

Pitääpä jossain vaiheessa katsastaa tuo.

I love you Phillip Morris :2:

Taannoin lueskelin juttua huijari Steven Russellista, (josta tämä leffa siis kertoo) ja hokasin, että samasta äijästä on leffa tekeillä. Vähän niinkun aloin odottaa tätä leffaa, koska kyseisen miehen touhut tuntuivat kiinnostavilta. Siis se huijaus- ja vankilapakopuoli. Ikävä kyllä samainen heebo sattuu olemaan fägäri ja koko vitun leffa perustui pelkkään vitun homoromanssiin ja kaikki oikeasti kiinnostava asia oli sivuutettu parissa sekunnissa. Nyt kun vihdoin tämän odottamani leffan näin, niin kyllä pisti vituttamaan. Tässä leffassa oli sellaiset lähtökohdat, että tästä olisi saanut aikaan vaikka mitä, mutta koko paskasta oli tehty ihan vitun ankea lässähtänyt rakkaustarina, jossa on parissa kohtaa ihan vitun kuivaa huumoria. Että haistakaa oikein pitkä paska, kun pitää hyvät lähtökohdat pilata ja aikaan saadaan jotain ihan kamalaa skeidaa.

Kamalaa skeidaa ja annat 2 tähteä. Mikä sun mielestä on sitten 0 tähden leffa? Tai 5 tähden?

Mun mielestä aivan huippu leffa. Denzel nyt on rautaa kuten aina ennenkin ,mutta muutenkin ovat hyvin tehneet Frank Lucaksen tarinasta elokuvan.

Joo ei tuo nyt todellakkaan mikkään paska ollut. Ihan mielellään loppuun asti katsoi, mutta ei varmasti tule toista kertaa katsottua.

Kamalaa skeidaa ja annat 2 tähteä. Mikä sun mielestä on sitten 0 tähden leffa? Tai 5 tähden?
No siitä jäi varmaan niitä hyviä asioita mainitsematta. Siis kamalaa skeidaahan se ei ollut, mutta vitutti kun hyvät lähtökohdat oli hukattu ja tehty siitä joku puoliksi rakkaustarina.

Rampage :1:

Juoni: paska ja epätodellinen. Jätkä poimii ihmisiä kuin marjoja ja kukaan ei mahda asialle mitään. Tuli mieleen cs bublan GODLIKE, joka ylijuoks kaikki eteensä tulevat.

No siitä jäi varmaan niitä hyviä asioita mainitsematta. Siis kamalaa skeidaahan se ei ollut, mutta vitutti kun hyvät lähtökohdat oli hukattu ja tehty siitä joku puoliksi rakkaustarina.

Sehän siinä olikin perseestä, että jotku homot hihhuloi ympäriinsä ja pilaa koko leffan.

Sehän siinä olikin perseestä, että jotku homot hihhuloi ympäriinsä ja pilaa koko leffan.
Mua olisi kiinnostanut paljon enemmän jos siinä olisi keskitytty enemmän niihin huijauksiin ja vankilapakoihin, joista mies on tunnettu. Romanssi olisi voinut olla sivuosassa. Nyt meni just väärinpäin ja kaikki kiinnostava sivuutettiin aivan liian nopeasti. Se ensimmäinen pakokin oli käsitelty viidessä sekunnissa. Ei näin.

Fuxilla on kyllä 12 vuotiaan pojan leffamaku :D

Itse asiassa miulla on tosi hyvä leffa maku, kun tarkemmin ajattelee :) Miulle elokuvan ei tarvitse olla IMDB:n top 100 parhaan joukossa ollakseen hyvä, niinkuin täällä taitaa monella olla tapana. Toki itsekkin pidän useasta tuolta listalla olevasta elokuvasta, mutta osaan myös nauttia näistä "paskoista" elokuvistakin täysin siemauksin. On tosi mukava katsoa jotain vanhaa arskan tai Van Dammen äxsön leffaa ja saada vieläkin samanlainen fiilis siihen, kuin sillon lapsukaisena, kun kaikki oli vielä niin uutta ja ihmeellistä.

Emmä pahalla. Itseasias oon vähän kade. Ois kiva saada vielä samanlaisia leffafiiliksiä nyt, kuin joskus 10 vuotiaana tuli action pläjäyksistä.

Emmä pahalla. Itseasias oon vähän kade. Ois kiva saada vielä samanlaisia leffafiiliksiä nyt, kuin joskus 10 vuotiaana tuli action pläjäyksistä.

Joo en mie ajatellukkaa, et sie pahalla. Ajattelin vaan vähän valottaa tätä miun ilmeisesti kohtuu mielenkiintoista leffa makua :)

Hohhei. Jokin ei täsmää :D

American Gangster oli MAX kahden tähden arvoinen paskakasa joten ei tässä tästää hyvin :)

Mutta aiheeseen,

I love you phillip morris - Ihan ok komedia, homoilua oli kyllä vähän liikaa :) Olen Jim Carrey fani joten pistetään :3:.

On tosi mukava katsoa jotain vanhaa arskan tai Van Dammen äxsön leffaa ja saada vieläkin samanlainen fiilis siihen, kuin sillon lapsukaisena, kun kaikki oli vielä niin uutta ja ihmeellistä.

Olen samaa mieltä, vaikka en ehkä ihan kaikkia niitä paskimpia elokuvia katsokaan, mutta joskus on kiva katsoa vain jotain aivot narikkaan -viihdettä. Esim. Steven Seagalin leffoja. Ja Arskan leffat on kyllä parhautta. Terminatorit, Commando, Predator jne. pitää katsoa useaan kertaa joka vuosi.

Ip man :4:

Aevan loistava leffa. Loppu hieman erikoisesti, siitä lähti pisteitä. Tappelusta tykkääville suosittelen.

Ip man 2 :3:

Ei yhtä hyvä kuin ykkönen, mutta silti kovaa settii. Bruce Leetä venaillessa...

Judge Dredd :4:

No nyt hivottiin jo täydellisyyttä! Mahtava elokuva.

Dr Jekyll & Mr. Hyde (2002) :1:

Kauheeta. Aivan kauheeta. Pitää koittaa katsoa nuo vanhemmat versiot. Jospa niistä johonkin olisi.

A-Team :4:½

Juoneltaan ihan hyvä action leffa. Välillä tapahtui liian paljon liian pienessä ajassa IMO, mutta todella hyvät näyttelijät ym.

Katsomisen arvoinen.

A_team_poster_10.jpg

Green Zone :0: ½

Vaikka oli räiskintää ja muuta äksönii menee samaan kategoriaan missä Schindlerin listat sun muut on. Juoni oli aika hukassa käsikirjottajilla.

Back
Ylös Bottom