Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Voi perse eukko on flunssassa ja itse koitan kaikin mahdollisin tavoin välttää sairastumista. Jos olen huomenna kipeä, niin FFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

No, onneksi en helposti sairastu, mutta aina on se pieni jos...

..nyt jätät vaan suulla suoritettavat leikit väliin!

Siis mikä päivä tää tämmönen on, kun salit ja kaupat kiinni? No onneks tulee hyviä futispelejä, ettei tarvi koko päivää koneella istua. Kun pitää olla koiran kans kotona, kun muu poppoo viettämässä juhannusta.

Siis mikä päivä tää tämmönen on, kun salit ja kaupat kiinni? No onneks tulee hyviä futispelejä, ettei tarvi koko päivää koneella istua. Kun pitää olla koiran kans kotona, kun muu poppoo viettämässä juhannusta.

Ei tänää minnekkää salille mennä vaan ryyppäääää.

Vittu!!!!

Kaverin piti tulla tänne 2 yöks ja kaikki sitte sovittu ja ruoat ostettu sun muut ja tänään kysyin aikaa koska se tulee ni sen äiti on suuttunu sille ja se ei päästä sitä siis kuinka voi olla noiN.....PREKELEEN PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SALIT ON KIINNI:itku::itku::itku::itku::itku::itku::itku::itku: VIEROTUS OIREET ALKAA KOHTA,
Edit: HUOMENNAKIN SALI ON KIINNI:wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall: ei oo totta en kestä...

Käytte vissiin kunnan tai kaupungin saleilla. Oma sali onneksi on joka pv auki.

Käytte vissiin kunnan tai kaupungin saleilla. Oma sali onneksi on joka pv auki.

Enpäs käy..No, ehkä ei pitäis valittaa, kun olishan tässä mahdollisuus mennä tuonne kellariinkin treenailemaan. Tosin harvemmin tuolla kuppasessa kellarissa minkäänlaista wiilinkiä saa reeniin...Mä tarviin muita reenailijoita ympärilleni ja tietysti niitä peilejä!!! Eihän siitä reenistä mitään tule, jos ei voi aina välillä vähän pullistella itselleen ja muille!! ;)

Riitaannuin parhaiden ystävieni kanssa sen verran pahasti, et entiedä pystynkö antamaa anteeksi. Mä en vaa tiedä pystynkö enää hengaamaa niiden kans niinku joskus ennen ilman tätä riitaa. Jotenki hirveen surullista vaa, et tää meni tällee,viel juhannuksena. Mä sanoin etten taho olla niitten kans enää missää tekemisissä:(

Tää on vituttavaa, mut samal niin surullista... Ei mua siis itketä tai mitää, mut sillee henkisesti aika surullista, et kuinka parhaiden ystävysten maailmankatsomus poikkeaa hyvinkin paljon: ( Niin paljon ettei pysty olla edessamas tilasnitten kans. En edes tiedä haluunko, et tää selviää, ku tää on toistunu jo niin sata kertaa...

Back
Ylös Bottom