tekis mieli sanoa, että "Xairax, sä oot nero!"
JIIIIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!
Hehe, ja kuvan perusteellakin näyttää helevetin hyvältä! Akka, sää oot niiiin Hot :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tekis mieli sanoa, että "Xairax, sä oot nero!"
JIIIIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!
Huomenna vasta lähtöä. Tänään vielä kotona tässä. Tai itseasias tänään mutta tossa iltapäivästä about.Nyt karvahattu päähän ja Jussin viettoon?
Pyssyltä taas hieno videovalinta. En ole ihan varma kumpi viehättää enemmän, nuo lentopallolyylit vai se avo Impala:D
Hehe, ja kuvan perusteellakin näyttää helevetin hyvältä! Akka, sää oot niiiin Hot :D

Huomenna vasta lähtöä. Tänään vielä kotona tässä. Tai itseasias tänään mutta tossa iltapäivästä about.
Mitäs turrikat?
E: vittu se on nopea:D
projektin kakkososa on vasta suoritettu..... jatkoa seuraa![]()
Mä voin olla Karpo sulle tänä yönä. Tai ihan kuka vaan sä vaan haluat mun olevan.:DAi sä olet tänä yönä Karpo. No, ei kait siinä:D
Mä voin olla Karpo sulle tänä yönä. Tai ihan kuka vaan sä vaan haluat mun olevan.:D
Uuuuu, mitäs kieroa sillä Señorita Karpolla on oikein mielessään? ;)

Ai saatana nyt laitoit kyllä aika pahan. No katsotaan mitä voin tehdä tämän asian hyväksi. Lisätoiveita otetaan vastaan.:DOho oho. No jos saa ihan vapaasti valita, niin oot sitten tämä...
![]()
![]()
Ai saatana nyt laitoit kyllä aika pahan. No katsotaan mitä voin tehdä tämän asian hyväksi. Lisätoiveita otetaan vastaan.:D
121 vrk dieetti päättyi 12 minuuttia sitten. arvatkaa mikä fiilari?
Ai saatana nyt laitoit kyllä aika pahan. No katsotaan mitä voin tehdä tämän asian hyväksi. Lisätoiveita otetaan vastaan.:D
Tummeli vanha ihmeaine. Meilläkin ollut tuota joskus kotona. Taitaa hoitaa jalkapohjatkin kuntoon ja sitten enempi noita lehmiä varten kehitetty voide. Toinen voide mitä kaikil on ollu on se Vitalinea? Semmonen keltainen purnukka ja litteä ja punaiset tekstit. Vihreää voidetta, aika makeaa.:DToivoisin, että käyttäisitte tätä ::D.. Jääpi hyvät liukkaat.
![]()