Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

VITTU MEDIAPEX PUHELINMYYJÄT perkele, joku niistä herätti mut ja koitti joka mahdollista lehteä tyrkyttää 1.5e/vko hinnalla, vaikka ilmaisin, että millekään lehdelle ei ole tarvetta. Ei mua vituttais muuten, mutta hyvä uni keskeytyi ja työtäänhän ne vaan tekevät.

Hohhoijaa... ihan on pitänyt tehdä puolentunnin dokumentti minikaivurikuski mutasesta matkalla kuusamoon.

Meinas mennä aivan kuppi nurin ku näin ton. Ei jumalauta. Tollasesta turhakkeesta ja huomio-huorasta pitää väsää joku dokumentti.

VITTU MEDIAPEX PUHELINMYYJÄT perkele, joku niistä herätti mut ja koitti joka mahdollista lehteä tyrkyttää 1.5e/vko hinnalla, vaikka ilmaisin, että millekään lehdelle ei ole tarvetta. Ei mua vituttais muuten, mutta hyvä uni keskeytyi ja työtäänhän ne vaan tekevät.

:D:D tuli tännekkin, kuuntelin kuka se oli ja suljin puhelimen.

Meinas mennä aivan kuppi nurin ku näin ton. Ei jumalauta. Tollasesta turhakkeesta ja huomio-huorasta pitää väsää joku dokumentti.

Eikös sen ideana ollut vähän syvällisempi, tämän kaltaisen netti-ilmiön pohdiskelu? En tiedä kun en katsonut itse mun kuulin radiosta joskus.

Vituttaa monen päivän päähän sijoittuvat sääennustukset. Tarjotaan jopa 10pv sääennustusta, esim Foreca. No hieno vitun homma mutta kun siitä ei ole mitään iloa. Ennustettu sää heittelee viileän kaatosateen ja pilvettömän hellesään välillä ihan miten sattuu. Työntäkää nyt ne monen vuorokauden sääennusteet hanuriin kun ei huomisenkaan sää ole varmasti tiedossa. :jahas:

Vituttaa monen päivän päähän sijoittuvat sääennustukset. Tarjotaan jopa 10pv sääennustusta, esim Foreca. No hieno vitun homma mutta kun siitä ei ole mitään iloa. Ennustettu sää heittelee viileän kaatosateen ja pilvettömän hellesään välillä ihan miten sattuu. Työntäkää nyt ne monen vuorokauden sääennusteet hanuriin kun ei huomisenkaan sää ole varmasti tiedossa. :jahas:

Aamen. Olen manannut samaa monta kertaa. Esim. sunnuntaina kun katsoin, niin lupasivat koko täksi viikoksi tiistaista aina sunnuntaihin asti sellaista pilvetöntä +22 - 24C (fiilis nousi kummasti) ja nyt sitten korjailevat niitä ennustuksia vähintään päivittäin ja kummasti alkanut pilveä pukkaamaan ja viileempiä kelejä yms. paska keliä (esim. juhannus). Haistakaa paska populistisien ennustuksienne kanssa!

Olin just kaupas ja ostin ruokaa melkee 100 eurolla eikä jääkaappi oo ees täynnä ja ruokaa riittää varmaa 3päiväks.. Miks vitus suomi o nii kallis maa..

Olin just kaupas ja ostin ruokaa melkee 100 eurolla eikä jääkaappi oo ees täynnä ja ruokaa riittää varmaa 3päiväks.. Miks vitus suomi o nii kallis maa..

Mitä helvettiä sä oikein ostit, tai mistä?!

Aamen. Olen manannut samaa monta kertaa. Esim. sunnuntaina kun katsoin, niin lupasivat koko täksi viikoksi tiistaista aina sunnuntaihin asti sellaista pilvetöntä +22 - 24C (fiilis nousi kummasti) ja nyt sitten korjailevat niitä ennustuksia vähintään päivittäin ja kummasti alkanut pilveä pukkaamaan ja viileempiä kelejä yms. paska keliä (esim. juhannus). Haistakaa paska populistisien ennustuksienne kanssa!

No tää nyt on joltakin Forecalta pelkkää bisnestä vaan. Ihmiset mieluummin näkevät aurinkoisia kelejä edessä päin kuin päinvastoin. Nytkin Forecan sivulla iso mainos: Ambre Solaire, parasta suojaa auringon alla.

Lol:D Itellä pientä vitutusta ilmassa kun koko aamun olin mediapexillä myymässä lehtiä ja vaan 1 kauppa tuli:hyper:

Alaselkä ihan helevetin kipeä.

2 päivää töis lapioinu hiekkaa ja kuljettanu sitä kottikärryillä (hyvää treeniä, mutta selällä tulee tehtyä aika paljon niissä liikeradoissa+ kun hiekka on melkein maan tasalla mistä sitä lapioidaan)

Miten tyhmiä salin omistajat voi olla? Istuvat koko päivän töissä tekemättä mitään, ja sitte ku pitäs siivota ni päättävät tehdä sen kl.17.00 , eli ruuhka aikana.

Vituttaa niin vitusti. Duunia vitusti liikaa, erottii muijan kans viime viikol, kavereita ei nykyää enää näy ku ne lusmuilee vaa muijiensa kanssa.

Helpottais vitusti ku lähtis jonku kaa vaik pienelle lomalle johki ulkomaille mut ei mitää hajuu kenen kanssa vois lähtee. Kaverit on niin saamattomia ettei se vaan onnistu niiden kans ja tyttöystävää ei enää ole. Vittuhhhhhhhhh.

Back
Ylös Bottom