Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Tässä on tällänen kiikkusmekanismi, niin nyt tää koko istuinosa repsottaa kokonaan vasemmalle ja keikkuu muutenkin vähän joka suuntaan. Monta kertaa oon koittanu tutkia mikä sieltä on rikki mutta ei ainakaan mun osaaminen riitä tän fiksaamiseen kun en oikein tiedä mikä tästä nyt on edes hajalla.. Mut äskön kun käänsin taas ympäri ja koitin tutkia niin tuolta jostain välistä tippu tollanen haljennut puslan palanen. Eli jossain tuola välissä on nyt sit ton puslan kokonen välys.. Toisin sanoen tossa nivelessä on helvetisti väljää mistä tää kiikkaa. Emmä tiedä/osaa selittää paremmin :D

^^ Hyvin selvitetty.Kerran mekanismi rikkoontu niin kyllä mun mielestä liikkeen täytyy tulla jokusella kympillä vastaan kun uuden hommaat samasta liikkeestä.Eivät varmaan rahana korvaa kun
kyseessä kuitenkin aika edullinen tuote.Olikos se nyt tuotetakuu mihin voi vedota kun hajonnut nopeammin kuin olisi voinut odottaa!

Kyllä mun mielestä pitäisi ihan takuun piikkiin mennä tuollainen hajoaminen. Eli kiikutat rikkinäisen tuolin liikkeeseen, niin saat uuden tilalle.

Pitäs ostaa uudet petauspatjat sänkyihin kun vanhat alkaa olemaan aikas kuhmuralla jo ja ikää on monta vuotta noilla. Dilemma: Miten hankkiutua eroon vanhoista petareista? Ne on siis semmoset 90x200x7 about kooltaan, joten eihän noita ihan normiroskikseen taittele. Pitääkö noita lähteä oikein kaatopaikalle ite roudaamaan vai mitä noille tekis? Vai taittelee mustaan roskasäkkiin ja pistää normiroskiksen viereen, ottaiskohan roskisauto ne messiin?

Ikeasta ajattelin uudet petarit hakea, mutta onko sielläkään mitään roskista tms. roskalavaa mihkä ne tommoset vanhat petarit ottais? (Tampereella siis ollaan)

2 kysymystä.

Eka sellanen että oon nyt testimielessä ottanut sellasen saunasession että aluksi 10-15min miedolla löylyillä saunottelua jonka jälkeen jäähyttely+suihku. Siitä taas uudestaan saunaaan ja semmonen HC-saunatuokio missä ämpärin kanssa heitetään vettä kiukaalle.Sielt ku tulee niin olo muuttuu radikaalisti. Rupea pyöryttää ja heikottaa ja tuntuu kuin sydän olis ottamassa huippuja kuinka lujuu se pystyy hakkaamaan. Samalla aivoissa käynnistyy sellanen AD/HD tuntemus millon tekee mieli vaan irvistellä taikka heiluttaa kättä niin lujaa ku pystyy. (tiedän kuullostaa psykolta). Tota AD/HD juttua ilmestyy myös joskus kun turhautuu niin joutuu vaikka ääntelemään miten sattuu yms.

Toinen sit että jos mikrossa lämmittää vaikka leipää jonka päällä on juustoa, niin se saattaa lämmetä silleen että toinen puoli kiehuu ja toinen vain vähän näyttää lämmenneen. Eli siis lämmittää epätasaisesti vaikka se juttu pyörittää sitä ja mahtuu hyvin pyörimään. Mikro rikki?

Soitin Sotkaan ja sieltä kuulemma tulee toi mekanismi uusi. Soittavat kun saa tulla hakemaan.

2 kysymystä.

Eka sellanen että oon nyt testimielessä ottanut sellasen saunasession että aluksi 10-15min miedolla löylyillä saunottelua jonka jälkeen jäähyttely+suihku. Siitä taas uudestaan saunaaan ja semmonen HC-saunatuokio missä ämpärin kanssa heitetään vettä kiukaalle.Sielt ku tulee niin olo muuttuu radikaalisti. Rupea pyöryttää ja heikottaa ja tuntuu kuin sydän olis ottamassa huippuja kuinka lujuu se pystyy hakkaamaan. Samalla aivoissa käynnistyy sellanen AD/HD tuntemus millon tekee mieli vaan irvistellä taikka heiluttaa kättä niin lujaa ku pystyy. (tiedän kuullostaa psykolta). Tota AD/HD juttua ilmestyy myös joskus kun turhautuu niin joutuu vaikka ääntelemään miten sattuu yms.

Toinen sit että jos mikrossa lämmittää vaikka leipää jonka päällä on juustoa, niin se saattaa lämmetä silleen että toinen puoli kiehuu ja toinen vain vähän näyttää lämmenneen. Eli siis lämmittää epätasaisesti vaikka se juttu pyörittää sitä ja mahtuu hyvin pyörimään. Mikro rikki?
Oliko tuo ensimmäinen kysymys ollenkaan? Ja ehkä ilmiön voisi selittää jälkimmäisellä kysymyksellä.

^Elksu:Jos ja kun se mikron alusta pyörii niin enpä usko että vikaa mikrossa on.Ne vaa joskus lämpiää epätasaisesti.Itse duunaan lämpimät juustoleivät "normiuunissa"
Nuo AD/HD jutut menee oman käsityskykyni yli.

mystistä. Tukkani väri on muuttunut. Ennen oli ruskea ja nykyään pikimusta.
Joskus värjäilin ruskeasta mustaksi, niin nyt on luonnostaan mustin väri mitä värjäysainepurkistakin saa.
½vuoden ajan ylläpidin sänkeä ja nyt sitten 2 kuukauden kasvatuksen jälkeen hiukset tulee mustina ulos.

Onko normaalia hiuspigmentin muuttuminen vielä tässä iässä? Pikkuvauvojen juttujahan noi tuntuisi olevan pikaisella googletuksella, eikä aikuisiän hiustenvärin muuttumisesta ole juuri tekstiä. Miehillä toki menee harmaaksi, mutta tämä on päinvastaista.

mystistä. Tukkani väri on muuttunut. Ennen oli ruskea ja nykyään pikimusta.
Joskus värjäilin ruskeasta mustaksi, niin nyt on luonnostaan mustin väri mitä värjäysainepurkistakin saa.
½vuoden ajan ylläpidin sänkeä ja nyt sitten 2 kuukauden kasvatuksen jälkeen hiukset tulee mustina ulos.

Onko normaalia hiuspigmentin muuttuminen vielä tässä iässä? Pikkuvauvojen juttujahan noi tuntuisi olevan pikaisella googletuksella, eikä aikuisiän hiustenvärin muuttumisesta ole juuri tekstiä. Miehillä toki menee harmaaksi, mutta tämä on päinvastaista.
Mulla ainakin on muuttunut tässä viimeisen parin vuoden aikana varmaankin pari astetta tummempaan suuntaan. Skidinä oli ihan vitivalkoinen ja nyt huomattavasti tummempi. Tuntuu, että tummenee joka vuosi. Kesällä aurinko jonkun verran väliaikisesti vaalentaa.

^Elksu:Jos ja kun se mikron alusta pyörii niin enpä usko että vikaa mikrossa on.Ne vaa joskus lämpiää epätasaisesti.Itse duunaan lämpimät juustoleivät "normiuunissa"
Nuo AD/HD jutut menee oman käsityskykyni yli.

Meinasin vaan sitä että jos sauna on huono ja aivot lämpenee epätasaisesti niin voi tulla noita AD/HD oireita :D

Uskaltaako lähtä käymään tallinnassa päiväristeilyllä ilman passia/henkilökorttia? Kyselläänkö sielä enää mitään papereita jos ei mitään sekoile tai aiheuta muuten hämmennystä?

Uskaltaako lähtä käymään tallinnassa päiväristeilyllä ilman passia/henkilökorttia? Kyselläänkö sielä enää mitään papereita jos ei mitään sekoile tai aiheuta muuten hämmennystä?

Ei siellä normaalisti mitään kysellä, mutta jos viranomaisten kanssa joutuu tekemisiin, niin silloin henkilöllisyystodistus ilmeisesti olisi hyvä olla matkassa.

meinaan hankkia järjestelmäkameran, mutta mikä on sellanen hintaluokka minkä alle ei missään nimessä kannata mennä? kuvaan melko harvoin eli en ole laittamassa kaikkia rahojani niihin vehkeisiin mutta mikä olis semmonen ok? saako alle 500 eurolla?

ehdotuksia vaan :)

kiitos.

Se on ilotulite ja ilotulitteiden myyntiajathan taitaa olla hiukan rajoittuneita. Eli luultavasti et saa ostettua mistään.

Ei kyllä mielestäni ole. Noita saa myydä ihan normaalisti ruokakaupassa ainakin ilman mitään ilotulitteiden vaatimia erityislupia.

EDIT: Ilmeisesti kuitenkin ilotulitteeksi lasketaan ja näköjään K-18 nuokin nykyään, naurettavaa.. Mutta tuosta myyntiajasta en ole kyllä koskaan kuullut.

Back
Ylös Bottom