Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Saako hammaslääkäri haukkua potilasta ja huutaa ja pakottaa tämän istumaan tuolissa toimenpiteen loppuun asti? Ei, ei käynyt minulle näin vaan kaverille :rolleyes:

Auttakaas miestä hädässä, mikä hitto on sen "bändin" nimi missä kaksi tyyppiä hakkaa rumpuja yms. lyömäsoittimia, vähän semmoista konemusiikin tyylistä mutta itsesoitettua.

Saako hammaslääkäri haukkua potilasta ja huutaa ja pakottaa tämän istumaan tuolissa toimenpiteen loppuun asti? Ei, ei käynyt minulle näin vaan kaverille :rolleyes:

Ehdottomasti ei, huutaminen pitää lopettaa viimeistään operaation puolessa välissä ja haukkumisen sijaan suositellaan ammumista. Tuolissa istumaan pakottaminen on välttämätön toimenpide, jos potilas on istumahaluton. Seuraavan kerran kun kaverillasi on vaikea potilas, muistuta häntä näistä yksityiskohdista.

Pistetääs viisaat päät yhteen, eli mistä saa neonkeltaisen tai vain keltaisen kokovartalo spandex/lycra asun? Kuitenkin joku kysyy mihin tarvitsee, niin voin kertoa että on pippalot tulossa ja kaikille on määrätty asuste etukäteen ja siihen ei voi vaikuttaa. Itselle kilahti tietenkin neonkeltainen (varmaan keltainen riittää) ja mahdollisimman tiukka asu :rolleyes:

Kiinasta saisi todella hienoja, mutta miten tohon voi muka luottaa ja kestää varmaan ikuisuuden ellei maksa saman verran posteja kuin asusta.

4ba71336ee8e4.jpg

http://www.milanoo.com/

Sieltä ettimään. Meinasin ite tilata tuolta greenman costumen mutten jaksa. Saa vielä ihan mittatilauksena, että mittailemaan sitte itteään.

Ehdottomasti ei, huutaminen pitää lopettaa viimeistään operaation puolessa välissä ja haukkumisen sijaan suositellaan ammumista. Tuolissa istumaan pakottaminen on välttämätön toimenpide, jos potilas on istumahaluton. Seuraavan kerran kun kaverillasi on vaikea potilas, muistuta häntä näistä yksityiskohdista.

Repesin, totaalisesti. Kiitos tästä.

Jos 2/3 miehistä suorittaa nykyään asepalveluksen, mitä nämä loput 1/3 tekevät ja millä syillä??

Tai voin kysyä toisella tavalla muotoiltuna. Inttiä on nyt lykätty puoltoista vuotta, aina puol vuotta kerrallaan, ja ei taida toi homma napata, haluisin opiskelemaan ja alkaa rakentamaan omaa elämää. Miten ne c-paperit saa pienimmällä harmilla?

PS.
Perinteisesti kun netissä tällästä kysyy, tulee n.5-10 miestä huutelemaan perääån että mees vellihousu inttiin tms.. Saas nähdä miten käy =D

^^ kysy nyt 17 - 18 -vuotiaalta maailmankatsomusta, mustavalkoista touhua. Joten, osa menee inttiin ja osa hommaa muuta. Siksi tulee huutoa velliperseilystä.

C-papereita ei kannata kysyä - usko sivaria. Mene inttiin puoleksi vuodeksi. Vaikka lääkintämieheksi. Jos haluat opiskella tekniikan alaa, mene kuljetuspuolelle ja saat kalliin E-kortin valtiolta tai sitten viesintämieheksi. Se luettiiin ennen työkokemukseksi. Yhteiskunta on vain rakennettu niin, että armeijan käyminen kannattaa.

Jos 2/3 miehistä suorittaa nykyään asepalveluksen, mitä nämä loput 1/3 tekevät ja millä syillä??

Tai voin kysyä toisella tavalla muotoiltuna. Inttiä on nyt lykätty puoltoista vuotta, aina puol vuotta kerrallaan, ja ei taida toi homma napata, haluisin opiskelemaan ja alkaa rakentamaan omaa elämää. Miten ne c-paperit saa pienimmällä harmilla?

PS.
Perinteisesti kun netissä tällästä kysyy, tulee n.5-10 miestä huutelemaan perääån että mees vellihousu inttiin tms.. Saas nähdä miten käy =D

Tuskin ketään nappaa mennä sinne. Ei itseäkään napannut, mutta silti menin ja oli se mukavaa aikaa näin jälkeenpäin muisteltuna. Saat siellä varmasti uusia kavereita, opit uusia asioita jne. Parin viikon aikana meininkii tottuu joka siis ei ole ole mitää Full metal jacket-huutoa/räyhäämistä. Intin jälkeen olin kuin uus työntekijä: harvoin myöhässä ja ehkä hommatkin jaksaa hoitaa paremmin. Ehkäpä intti opetti salaa sellasta vastuunkantoa jota tuskin muualla oppii. Muutama oli alokaskauden alussa sitä mieltä että puolella vuodella vaikka väkisin, mutta mieli muuttu ja ne jäikin sitten alikeiksi. Ties vaikka susta tulee uus Linnakkeen päälikkö tai puolustusvoimain komentaja:rock: mene ainakin pariks viikoks kokeilemaan? Siellä on satoja muita tismalleen samassa tilanteessa ku sä. Tästä ei löydy vastausta sun kysymykseen mutta ehkä jotai ajatuksia herättää

Ei niitä C:n papereita saa jos ei oikeasti ole C:n mies. Helpoimmalla pääsee intissä 6 kuukaudella, sitten jos on vakaumuksen miehiä niin sivariin.

Ja jos oikeasti nostaa punttia ja kuntoilee niin on aika dorkaa olla hyödyntämättä sitä valtion liikunta/ruoka comboa. Onhan siellä hyvät salitkin.

Itse vitutti alussa mutta sitten se menikin ohi aka nopeasti. Sai hyviä kavereita, kokemuksia, kuntoa ja se edellä mainittu vastuunkantaminen. Kyllä mä olen sitä mieltä että "armeija tekee miehen" edelleen. Se tavallaan katkaisee nuoruuden sekoiluja ja pysäyttää miettimää. Toki kaikilla se ei päde.

Sitäpaitsi ne sivarit mitkä minä tunnen, ovat välillä katuneet valintaansa kun pitää vähänkin väliä selittää.

IlmavVK 1/97

Ja jos oikeasti nostaa punttia ja kuntoilee niin on aika dorkaa olla hyödyntämättä sitä valtion liikunta/ruoka comboa. Onhan siellä hyvät salitkin.

Itse vitutti alussa mutta sitten se menikin ohi aka nopeasti. Sai hyviä kavereita, kokemuksia, kuntoa ja se edellä mainittu vastuunkantaminen. Kyllä mä olen sitä mieltä että "armeija tekee miehen" edelleen. Se tavallaan katkaisee nuoruuden sekoiluja ja pysäyttää miettimää. Toki kaikilla se ei päde.

Sitäpaitsi ne sivarit mitkä minä tunnen, ovat välillä katuneet valintaansa kun pitää vähänkin väliä selittää.

IlmavVK 1/97

Se menee just noin, eli loppua kohti vaan paranee.

Ja siellä voi sopivilla valinnoilla päästä tekemään ihan hauskojakin juttuja.
Esim pioneerihommissa se on aika juhlava hetki kun 120kg TNT:tä katkaisee tien:D
Tai jos pääsee kokeilemaan 50cal raskaalla konekiväärillä ammuntaa:whip:

Ei siellä nyt aina niin ikävää ole.

Jos haluaa ilmaista numeronsa tyyliin +358 jne niin jos puhelinnumero alkaa 041 alkuisesti niin tuleeko tuosta numerojoukosta ainuttakaan numeroa tuohon +358 määrittelyyn :david:
ei onneksi monimutkaisesti selitetty

Jos lähettää sähköpostiviestin toisen käyttäjän WLAN yhteyttä käyttäen, näkeekö tämä lähetetyn viestin?

No luojan kiitos. Osaatko topi kertoa, missä tilanteissa on mahdollista "paljastua"?
* mitään rikollista en ole harrastamassa, testailin vain tässä kännykän muutamia toiminnallisuuksia.

Jos lähettää sähköpostiviestin toisen käyttäjän WLAN yhteyttä käyttäen, näkeekö tämä lähetetyn viestin?

Ei mitenkään suoraan näe mutta kyllä se hakkerilta onnistuu paketteja nuuskimalla, mutta jos käyttää salattua yhteyttä sähköpostin kanssa niin menee kaiketi käytännössä mahdottomaksi. Eli jos postipalvelin tukee vaikkapa STARTTLS:ää niin kannattaa käyttää sitä.

En kuitenkaan huolehtisi asiasta hirveästi jos olet jossain tunnetussa verkossa, tuskin siellä kukaan liikennettäsi huvikseen kuuntelee.

Back
Ylös Bottom