Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

- Päässy vihdoin muuttamaan uuteen kaupunkiin
- Uusi työpaikka, joka tarjoaa uusia haasteita ja palkitsee kovemmalla palkalla
- Upee kämppä jota pääsee tässä ajan kanssa laittamaan mieleisekseen
- Puntti maistuu taas pitkästä aikaa ja kroppa ottaa näköjään sitä hyvin vastaan
- Jonkinlainen suunta löytynyt itselleen ja samalla paikka elämässä. Sellainen tuuliajolla-fiilis on ainakin nyt tauonnut
Kaiken kaikkiaan olen piiiiiiitkästä aikaa tyytyväinen elämääni. Ainakin tämän hetken :)

Pääsin tänään palauttamaan koululle pari kansitettua diplomityötä, joissa komeili kannessa oma nimeni. Lisäksi samalla palautin kaikki muut valmistumiseni anomista varten tarvittavat lippulaput. Suoritustenkin pitäisi olla kunnossa ja minulle vakuuteltiin, että voin nyt levollisin mielin jäädä odottelemaan osastoneuvoston kokousta ja päätöstä valmistumisestani. Dedis noille palautuksille olisi ollut vasta 09.06., mutta on sitä hyvä olla joskus vähän etuajassakin.

Nyt on mukavan rento ja levollinen olo :D.

Pääsin tänään palauttamaan koululle pari kansitettua diplomityötä, joissa komeili kannessa oma nimeni. Lisäksi samalla palautin kaikki muut valmistumiseni anomista varten tarvittavat lippulaput. Suoritustenkin pitäisi olla kunnossa ja minulle vakuuteltiin, että voin nyt levollisin mielin jäädä odottelemaan osastoneuvoston kokousta ja päätöstä valmistumisestani. Dedis noille palautuksille olisi ollut vasta 09.06., mutta on sitä hyvä olla joskus vähän etuajassakin.

Nyt on mukavan rento ja levollinen olo :D.
Onneksi olkoon. Valmistumisesta tulee kieltämättä harvinaisen vapautunut fiilis. Ainakin hetkeksi.

Mulla on niiiin kiva asiakas opinnäytetyössä! Vaikka koko työ on ohi, niin mielellään auttelee edelleen kaikissa pikkujutuissa. Kaiken lisäksi treenit sujuu ja poikaystävä tulee huomenna, voisko paremmin olla :)

eilen pöllähti koiranpentu kotiin. ja kelit petraantunut jälkimmäiselle lomaviikolle oleellisesti.

...ja jääkaapissa odottelee lettutaikina plus kermavaahto..

Iho kiristyny ja lihaa tullu samalla, tästä se kesä lähtee :)

Tänään on kiva päivä

Tarjous asunnosta meni läpi ja eilen sain työkaverilta edullisesti uuden pyörän :D Elämä hymyilee, ainakin toistaiseksi :)

Kaikki vaan menee niin pirun hyvin. Löytyy helvetin upea nainen, oon hyvä työssäni, on hienot kelit, on hyvät hampaat jne. No treenit vois luistaa vähän paremmin mut ihan sama, ei tässä mihinkään olympialaisiin ollakaan menossa.

Mulla on kiva duuni, josta tulee ehkä (ei saisi toivoa liikoja) vakituinen. Työajatkin on just sopivat, ja palkka työhön nähden varsin sopiva. Me likes.

Huomenna todistukset kouraan, seuraavalla viikolla rippileiri ja sitten alkaa kesätyöt ja ei mitään stressiä ja sitten saa mennä rippileirin jälkeen keskisille ostamaan kalatustarvikkeita ja kuulin juuri että talomme viereiseen koskeen on istutettu taimenta ja harjusta :):):).

Kaikki vaan menee niin pirun hyvin. Löytyy helvetin upea nainen, oon hyvä työssäni, on hienot kelit, on hyvät hampaat jne. No treenit vois luistaa vähän paremmin mut ihan sama, ei tässä mihinkään olympialaisiin ollakaan menossa.

Täh? Nainen+Henki? Ei voi olla totta, miten näin on voinut päässä tapahtumaan? Tulen sinne ja vien muijas.

Tuli tehtyä asuntokaupat, duuniin meno ei vituta ja kotiin on mukava tulla töistä.

Aina vois tietty olla paremminkin, mutta pakko olla tyytyväinen nykytilanteeseen. :thumbs:

Ilmat mitä parhaimmat mut sitäki enemmä ilostuttaa huominen valmistuminen:D

Sama täällä!

Ja sain tietää, että saan valmistujaislahjan, vaikka mitään en osannut odottaa :D

Kumminkin opettaja sanoo kevätjuhlassa juuri ennen todistusten jakoa, että "WSS:n ei tarvitse sitten nousta..." :lol2:

oli ihan paras päivä.

dieetti edennyt parin päivän aikan huimasti ja tulokset näkyi tänään vaakalla ja peilissä. työpäivä oli tosi ihana. näin rakasta ihmistä. kävin hierojalla ja kynsihuollossa ja solariumissa ja illalla vielä venyttelin salilla. lepoa, hemmottelua ja palautumista siis. niin, ja iltaruualla söin kanan sijasta ja kylmäsavulohta.

mulla on hyvä elämä :)

Back
Ylös Bottom