Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Joku kekkeri pesee mun pyykkivuorolla pyykkejään. Keskeytin ohjelman ja lappasin pyykit tiskialtaaseen. Nyt oon kuulemma rasisti.

Tässä talossa pesukone on ollut paskana jo pari viikkoa :curs:

Ja uus kone on seissyt varmaan viikon tuolla pesutuvassa, vittu tulis nyt joku laittamaan sen kuntoon!

Helvetin kiva "pestä" vaatteita suihkussa FFFFUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuuu

Joku kekkeri pesee mun pyykkivuorolla pyykkejään. Keskeytin ohjelman ja lappasin pyykit tiskialtaaseen. Nyt oon kuulemma rasisti.
Tee rikosilmoitus kunnianloukkauksesta. Ei ketään saa aiheetta rasistiks haukkua.
Ainiin ja itteeni vituttaa Bilteman pyöränrengas joka ei mee vanteelle vaikka kuinka kampee...

Oikeestaan se, että vaikka kuinka koittais miettii juttui niin ettei kellekkää jää paska maku suuhun,niin ei onnistu. Ei oo onnistunut kohta puoleen vuoteen,eikä onnistu nytkään. Aina sattuu jotakuta ja paska maku vaan säilyy.

Vituttaa sinkkuketju.

Vituttaa myös huominen koe ja se että markkinointi on paskaa ja etten osaa asiakassuhdemarkkinoinnin kaikkia jutskia ja mitä paskaan tulee, niin tottakai nyt just on koirarukkani täällä kylässä ja sillä on ripuli, kiitos jumalalle taas tästäkin. :haart:

Oma tyhmyys ihan vittu kaikessa vituttaa niin saatanasti. Tänään on niin ärsyttävä olotila, että unta on taas vaikee houkutella...

Viime perjantain omat sähellykset enemmän tai vähemmän juovuksissa --> toinen jalka nyt kävelykelvoton(keppeillä mennään toistaiseksi), saa nähdä kuinka pitkä tauko tulee treeneihin :jahas:

Heräsin aamulla seittemältä ja valmistelin itseni työpäivää varten. 9:20 soi puhelin ja pomo ilmoittaa, ettei työsopimusta jatketa ja sopimushan päättyy tänään, eli töihin ei tarvitse edes mennä. Hyvä että löysin vihdoin oman asunnon, nyt saa sitten miettiä millä sen vuokrankin maksaa. Paskemmin ei voisi päivä alkaa.

Kannattaa tuota toimeentulotukea kysästä, käsittely aika on noin 2 vk ja kyllä sillä rahalla elää. Itse olin täysin samassa tilanteessa kun nyt olet. Kyllä asiat lopulta järjestyvät. :)

Oujee, tänään ajattelin mennä tayssiin näyttämässä nimetöntäni jonka teloin jonkun mestarin nenään. Tohtori kysy että eikö muka oo sattunut yhtään kun nimetön on pirstaloitunut poikki ja nivel rikki. Aamulla leikataan ja ruuvataan uuteen uskoon, vielä nukutuksessa------ olis kesätöitäkin ja salillekkin vois mennä....Ffp4t5yh3qhyq53h

VITUTAA noi 5 vuotiaat pojat mitkä kulkee 50kertaa päätä suuremmat lippikset pääs ja kauheet kaulakorut päällä ja sitte niitä tönäsee ni ne alkaa poraa (en oo tönässy mutta olen huomannut paljon sellasta...) ja sitte niillä on jo vittu facebookissakin jo käyttäjät SIIS EI JUMALAUTA!!!!!!

VITUTAA noi 5 vuotiaat pojat mitkä kulkee 50kertaa päätä suuremmat lippikset pääs ja kauheet kaulakorut päällä ja sitte niitä tönäsee ni ne alkaa poraa (en oo tönässy mutta olen huomannut paljon sellasta...) ja sitte niillä on jo vittu facebookissakin jo käyttäjät SIIS EI JUMALAUTA!!!!!!

Hey c'moon ne on vaan 5-vuotiaita, ei voi napsua noin paljon :D.

Asiaan, oon työtön. Haluaisin vaikka haravoida jotta olis edes jotain muuta tekemistä kuin istua himas ördaamas koneella tai käydä salilla. Mutta ei vittu ole niin ei ole.

Asiaan, oon työtön. Haluaisin vaikka haravoida jotta olis edes jotain muuta tekemistä kuin istua himas ördaamas koneella tai käydä salilla. Mutta ei vittu ole niin ei ole.

Työttömyys kyllä vituttaa itseänikin, keskiviikkona haastattelu toivottavasti nappais.

Itteki nyt tyoton ja tuntuu mahottomalta saaha tyota ku oon virallisesti opiskelija. Toivottavasti astrid thorssin kumppanit ei oo tulossa tanne viemaan lisaa tyopaikkoja. Ja sitten viel vituttaa ku ei toimi koneessa Ä nappain. Etta tallasta!

Vitun vittu.. Koko yön pyöriny vaan sängyssä ja 7 olis herätys.. Vitun kivaa huomenta siis.. Alkais keitteleen teetä

Vitun vittu.. Koko yön pyöriny vaan sängyssä ja 7 olis herätys.. Vitun kivaa huomenta siis.. Alkais keitteleen teetä

Sama juttu täällä. Tai mä nukahin tossa jotain 23:?? ja tunti sitten heräsin eikä saa unta, vaikka väsyttää. Tätä on jatkunut jo monta yötä, että heräilen vaan jostain kumman syystä ja alan valvoa. Vituttaa tällanen :wall:

nimenomaan, jotain rakentavaa tekemistä tai oppimista olis kiva jos nyt olis kesäkuussa, mutta ei niin ei. Päivä koostuu puntista ja syömisestä jee.:D

No ei se vituta suoraan sanottuna vaan ärsyttää kovasti :D
No mutta kun niillä 5-vuotiailla on jo facebookiskin käyttäjät...... Ja aina aukomas päätään siis miksei vaan voi olla normaalisti ja sellasta "ei kovaa"? :D

^^Jos asuu edes keskisuuressa kaupungissa, niin luulisin, että siivoustyötä löytyy aina. Jos pojat on kerran valmiita "vaikka haravoimaan" :) Mol:in sivuja ei kannata tuijottaa, vaan soitella suoraan näihin firmoihin. Kaikessa duunin haussa ei ehkä voi vaan rimpauttaa pomolle, mutta noissa duuneissa voi. Etsikää vaan jonkun palveluesimiehen numero, niillä on aina vapaita kohteita/keikkaa tarjolla.

Treenaaminen loppunu käytännös kokonaan, viimesen parin kuukauden ainaka käyny salilla enintään pari kertaa viikos mutta sekin on harvinaista. Nyt sitte alko raskaat kesätyöt nii ei jaksa ikinä mennä salille töitten jälkee. Heinäkuus sitte armeijaan, eli tulossa semmonen vuoden tauko taas.

Back
Ylös Bottom