Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Vetäkää sitä kaljaa.

Höh, pistän paremmaksi....yksi ja puol siideriä ja oon kännissä. Hupsheijaa.

e. jahs, rahi:sta tullut mode :)

Höh, pistän paremmaksi....yksi ja puol siideriä ja oon kännissä. Hupsheijaa.

e. jahs, rahi:sta tullut mode :)

Pistän paremmaksi. Mäyräkoira mennyt eikä tunnu missään. Alkaa taas vanha kokemus nousta pintaan. Kalliiksi vaan tulee. Mut huomenna räjähtää. Toivottavasti. Iskussa.

Kapakasta tuli tultua kotiin jo tunti sitten. Hyvä meininiki sinänsä, ei siinä mitään. Suomiviina jatkaa tyhjentymistään, niin tämä elämä menee. Kyllä vaatii paljon saada tämä viesti vailla enempiä virheitä näkyviin.

Tänään tulee neljä viikkoa tipattomalla täyteen. Vielä reilu viikko jäljellä. Valkoviiniä on vähän ikävä, mutta baaria ei yhtään. Ja onneksi on tämä tredi, viinanhimo katoaa äkkiä kun lueskelee tätä ja se ihana krapulamorkkisolotila muistuu mieleen.

Kauhia olo säätänä. Ja vittu että hävettää. Eilinen meni niin päin persettä ku voi vaan olla...

Korjaus: vitun monta kertaa kauheempi olo ku viis tuntia sitte. Aina ennen oon naureskellu niille jotka krapulassa makaa elottomina ja oon pitäny niitä heikkoina paskoina mut selvästikki nyt vasta tiedän että mitä krapula oikeesti tarkottaa... Päättärit ja juhannus ja mahdollisesti koko loppuelämä meneeki sitte vesilinjalla.

Hajotkaa darraanne, tästä simahtaa ensimmäinen lonkero, vielä 23 jäljellä :D

Kaljarahat (ja vähän enemmänkin) voitettu pokerista, joten suuntana saunan kautta kaljakauppa ja siitä sitten johonkin. Vähän meinaa kyllä nuha olla mut jos se sillä lähtis.

Kaverin muuttoa tehty tänään 8h. Ihan mahtava fiilis kun ei ollut kuin minä, kaveri ja yksi tuli myöhemmin. Kuntoilun kannalta otin koko homman ja varmasti teki kropalle hyvää välipäivänä. Nyt kylmä stella edessä ja illalla nosturissa Mokoma.

Mullekki kelpais stella tähän väliin ku kiskonu kohta kontin karjalaa :purjo:

Menee ihan hulluksi olla 6 kertaa 6 kk aikana humalassa, mutta joka kerta 2 pv putkeen.

Apulus, ajattelin ihan samoin ennen uuttavuotta. Sillon luulin kuolevani hyi

Back
Ylös Bottom