Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Ei oo paljoo Tuukalla järkee päässä kun juoksee ladatun aseen kanssa cindyä kiinni...

Eipä sillä ilmakolla tapeta ku päästäinen. Cindyn nirhaamiseen tarvitaan vähintään dynamiittiä.

Eilisen jaksos oli huvittavaa et sindi avas auton ovet kauko-ohjauksel ja sitten meni oveen tunkemaan avainta et sais sen auki. Eipä siltikään kyllä onnistunut. Vaatii taitoo.

Tais olla ovet jäässä, muttei se urpo mitään tajua.

Eilisen jaksos oli huvittavaa et sindi avas auton ovet kauko-ohjauksel ja sitten meni oveen tunkemaan avainta et sais sen auki. :D Eipä siltikään kyllä onnistunut. Vaatii taitoo.
Ne ovet olivat jo alun perin auki, ja sitten Cindy lukitsi ne sillä kauko-ohjauksella. Tuukka ei varmaan laittanut auton ovia lukkoon, koska se mökki on sen verran siellä syrjässä, ettei siellä kovin paljon rosvoja liiku.

Mitä se Esa tuli Ipelle kovistelemaan? Meni tallennus poikki kun E astu sisään.
Meni siihen tiskille tiukkana ja kysy et 'mitä sä haluut mun mutsista' tj. Ismo jääty ja sininen ruutu.
On muuten suht. pelle jätkä. Pisti vituttaa huolel kun aikuinen mies ja vahtaa äitinsä menemisiä

Voi vittu jos ne nyt vetää uudestaan ton roisto ja sen mutsi-kuvion. Nuo uudet on ihan saman näkösiäkin kun Hellu ja Sebu. No okei, alkuperäset on paremmat, mutta muistuttavat kovasti toisiaan. Ja tietysti tuo Esa kusee vielä Sebastianinkin asiat kun alkaa uhota taikurilippiksessä Ismolle.

Joo mut Jenniä kiehtoo valta ja raha. Se alkaa järkätä Jennille jotain mallikeikkaa.

Se mitään mallikeikkaa ala järkkää. Mä luulen että se käyttää vaan Jenniä hyväkseen. Oikeesti sillä on joku ihme fetissi ja se kiihottuu syvästi kun joku koskettelee sen päätä. Tämä on helppo tapa hänelle saada päivittäin kunnon kyydit Jennin kustannuksella, uskottelemalla sille, että se olis muka loistava päänhieroja...Jenni kun on tunnetusti niin sinisilmäinen ;)

Back
Ylös Bottom