Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jep. Sinne meni. Lähinnä tarkoitin ihmisiä joita kiinnostaa kuitenkin sen verran että esim liittyy fb:ssä johonkin "Johanna Tukiainen, olet perseestä" yhteisöön.

Oon samaa mieltä :).

Lepo vaan kundit : ei alle 100 kilosilla ole muutenkaan äänioikeutta, eikä mielipiteitä.

Mä lepään, mä lepään.

Muutin viikko sitte uuteen kämppään ja eilen tuli katottuu lätkää kavereitten kanssa. Matsin jälkee lähettiin melkeen heti ulos ja tultiin vasta illalla takaisin. Illal kuunneltiin musiikkia mun kannettavasta tietokoneesta eli ääni ei voinu olla häiritsevää. Kuitenkin naapuri huusi parvekkeelta et ollaan meluttu koko päivä ja poliisit kuulema soitettu paikalle jo ym. Sama naapuri kuulema tiputtanu jotai ihmeen valituskirjeitä melusta toiselle naapurille joka oli kaatunut rollaattorilla kotona ja huutanut apua lattialla 9h..
Miks ei mitään voi sanoa nykyään asiallisesti vaan aina pitää huutaa ja uhkailla?

MM vitutushan on varma kevään merkki :) Kuin voikukat ja sillee.

Muutin viikko sitte uuteen kämppään ja eilen tuli katottuu lätkää kavereitten kanssa. Matsin jälkee lähettiin melkeen heti ulos ja tultiin vasta illalla takaisin. Illal kuunneltiin musiikkia mun kannettavasta tietokoneesta eli ääni ei voinu olla häiritsevää. Kuitenkin naapuri huusi parvekkeelta et ollaan meluttu koko päivä ja poliisit kuulema soitettu paikalle jo ym. Sama naapuri kuulema tiputtanu jotai ihmeen valituskirjeitä melusta toiselle naapurille joka oli kaatunut rollaattorilla kotona ja huutanut apua lattialla 9h..
Miks ei mitään voi sanoa nykyään asiallisesti vaan aina pitää huutaa ja uhkailla?
Koska ootte pelottavia nuoria ja varmaan hypitte silmille ja tulee potkua kylkeen ja puukkoa keuhkoon jos ei heti ota luuloja pois. Tai sitten perisuomalaiseen tapaan kerätään ensin puoli päivää sitä vitutusta ennen kuin saadaan suuta avattua ja sitten onkin hermot jo niin pinnassa että kaikki puhe tulee huutona ulos. Näin omakohtaisten kokemusten perusteella arvioituna. Enkä halua yleistää mutta yleensä vanhemmilta ihmisiltä tulee tällainen käytös :)

Onneks meidän nykyisessä asunnossa ei ainakaan toistaiseksi ole mitään valittajia näkynyt. Suomen pelin aikaan parvekkeen ovi auki, stereot huusivat ja kai se talon sisäpihallakin vähän kuului. Eipä ketään tuntunut kiinnostavan.

PS. fuufaan sigu :D

Kyllähän noita polviongelmia voi nuorillakin olla ja naisellisillakin miehillä.
Pilkunviilaaminen sikseen... kun en itse paikalla ollut, on voinut hyvinkin olla hymyilyttävä tapaus.

Helposti, itellä paukahti 17 veenä eturistiside poikki...ja sen jälkeen onki menny käytännössä kaikki muuki polvista paskaks...

Eräällä nimeltä mainitsemattomalla Espoon kaupungin salilla tuli tänään keski-ikäinen afrikkalainen mies treenaamaan farkut ja ulkokengät jalassa, samalla tietenkin kitkerältä hieltä haisten. Ensimmäisenä heppu asetti lompakkonsa ja muut kamansa vesipisteen lavuaariin, joten minä vahingossa kastelin ne vettä ottaessani. Ei ole varmaan ennen nähnyt lavuaaria...

Seuraavaksi tyyppi pisti 40 kiloa tankoon, nosti tangon maasta ja heilutteli tankoa edes takaisin. Luonnollisesti kaikki muutkin liikkeet tehtiin pain persettä, eikä siinä mitään - en minäkään kaikkia liikkeitä varmaan tee oikeaoppisesti. Siinä vaiheessa vasta rupesin kummastelemaan herran toimia, kun näin hänet nylpyttämässä nyrkkeilysäkkiä (näin: :pano:). Seuraavaksi hän tanssi ja suuteli säkin kanssa hellästi, jolloin päätin lähteä pois seuraamasta kaverin toimia.

Eräällä nimeltä mainitsemattomalla Espoon kaupungin salilla tuli tänään keski-ikäinen afrikkalainen mies treenaamaan farkut ja ulkokengät jalassa, samalla tietenkin kitkerältä hieltä haisten. Ensimmäisenä heppu asetti lompakkonsa ja muut kamansa vesipisteen lavuaariin, joten minä vahingossa kastelin ne vettä ottaessani. Ei ole varmaan ennen nähnyt lavuaaria...

Seuraavaksi tyyppi pisti 40 kiloa tankoon, nosti tangon maasta ja heilutteli tankoa edes takaisin. Luonnollisesti kaikki muutkin liikkeet tehtiin pain persettä, eikä siinä mitään - en minäkään kaikkia liikkeitä varmaan tee oikeaoppisesti. Siinä vaiheessa vasta rupesin kummastelemaan herran toimia, kun näin hänet nylpyttämässä nyrkkeilysäkkiä (näin: :pano:). Seuraavaksi hän tanssi ja suuteli säkin kanssa hellästi, jolloin päätin lähteä pois seuraamasta kaverin toimia.

En tajua mitä hauskaa tässä oli. Jos sillä oli vaikka polvileikkaus takana?

Ollu sheikkeris 4 päivää kaakaot!!! ja korkki ollu kiinni osan ajasta.... pitäny viedä pesuun mut aina unohtanu :( siis puol senttiä pohjalla

On se kyllä kiva aina, kun aamulla kaksi tuntia ennen tavallista heräämisaikaa ulkoa alkaa kuulua ikkunan alla vitun lujaa "pröööööööööööö" tai trrrrt trrrrt trrrrt trrrt" tai "RRRRRRRRRRRRR", milloin mistäkin syystä, ja se saa muksun huutamaan ja kaikki hereille muutenkin. Joka helvetin aamu kesäisin. Ja tietenkin ikkunaakin on pakko vielä pitää auki, että saa kuumuuden vuoksi nukuttua, kun ei ole jäähdytysilmastointia. Suljettuna se ikkuna kyllä blokkaisi äänet ihan hyvin jopa.

Back
Ylös Bottom