Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenna taas tentti. Pitäisköhän sitä alkaa jossain vaiheessa lukemaan kun ei oo tullut luennoilla ja harkoissakaan pahemmin käytyä.

Aamulla kasilta espanjan kesäkurssille.. Meil on kyllä mahtava opettaja, Miguel rokkaa :D Päivällä vois toistaa tämän päivän agendan, eli röllöttää rannalla koulukirjojen kans..

Aamulla kasilta trukkikurssille. Ei kyl hirveesti nappais.. Mut kai se on mentävä :dance2: Tänään oli kyllä tosi mukava päivä. Onneksi se on luvannut vielä muutamaksi päiväksi hellettä :)

Öitäpöitä.

gcgoodnight5.gif

Loppuviikko lomaa, jes! :dance2: Maanantaina vasta seuraavan kerran duuniin :)

Aamulla kasilta trukkikurssille. Ei kyl hirveesti nappais.. Mut kai se on mentävä :dance2: Tänään oli kyllä tosi mukava päivä. Onneksi se on luvannut vielä muutamaksi päiväksi hellettä :)

Tarviiko trukin ajamiseen jonkun kurssinkin? Jotain töitä vartenko käyt?

Tarviiko trukin ajamiseen jonkun kurssinkin? Jotain töitä vartenko käyt?

Työpaikka järjestää joo. Helvetisti kuulemma teoriaa tossa 8 tunnin kurssissa...:jahas: Tulee piiiiitkä päivä...

Joo o. Ajelin itekin muutama vuosi sitten trukkia, mulle ei paljon koulutusta pidetty. Suoraan vaan trukin selkään :D.

Mä oon kanssa joskus ajanu pariviikkoa trukkia työharjottelu aikana. Eipä tossa nykysessä työssä tarvi ku silloin tällöin siirtä trukilla jotain lavaa 100m. Ei tarvi edes nostaa mihinkään :D

Back
Ylös Bottom