Seuraava matkakohteenne?

Toukokuun lopussa La Spezia ja Cinque Terre. Italian Riviera, baby!!! :)

Lennot varattu! Kesäkuussa 9 päivää @ Barcelona. :rock:

Ite aattelin lähtee syksyllä kuhan kausi alkaa niin pääsis pelii kattoo. Ootko miten kauan? Kerroha sit missä kannattaa käydä jne : )
Ihan vaan 9 päivän reissu, omatoimisesti en tule liikkumaan vaan paikanpäällä on siellä vaihdossa oleva "opas" :D Katsotaan minne vie.

Aattelin notta paiskasta kesäkuuksi Madeiralle. Sitten kymysys: mistä löytäisi perusedullisen asunnon 3-4 viikoksi? Se, että kokkaa ite on pelkkää plussaa. Vähän kun rivarin tms. vuokraisi kuukaudeksi. Kalusteet toki plussaa. :D Oon ymmärtänyt, että näitä voisi löytyä hintaluokkaan 400-800e/kk.

Aattelin notta paiskasta kesäkuuksi Madeiralle. Sitten kymysys: mistä löytäisi perusedullisen asunnon 3-4 viikoksi? Se, että kokkaa ite on pelkkää plussaa. Vähän kun rivarin tms. vuokraisi kuukaudeksi. Kalusteet toki plussaa. :D Oon ymmärtänyt, että näitä voisi löytyä hintaluokkaan 400-800e/kk.

Mulla ei kyllä mitään omakohtaista kokemusta ole, mut tuolla ainakin aika paljon kaikkia vuokrakämppiä madeiraltakin: http://www.homeaway.fi/

Mitä oon vähän netistä joskus selaillut (varmaan sitä kautta tuon sivun löysinkin....) niin kai se on hyvin pelittäny. Sanokoot joku enemmän, jos tietoa löytyy. :)

Kesällä (=heinäkuu) pitäisi matkustaa jonnekin. Ei vaan osaa päättää. Ite oon reissannu siellä sun täällä, mies taas ei oo reissannu juurikaan. Viime kesänä oltiin Floridassa ja ehkä vähän haluttais jonnekin Jenkkilään päin, mutta mutta.. ideoita, ehdotuksia?

Ihan vaan 9 päivän reissu, omatoimisesti en tule liikkumaan vaan paikanpäällä on siellä vaihdossa oleva "opas" :D Katsotaan minne vie.

Hieno kaupunki. Viime kesänä oli Jussin jälkeen 8 päivää. Riittää kiertelemistä. Biitsin ohi kävelin kerran :D. Turhan lämpöstä vaan siellä oli. Turistibussin katolla kun istu niin tuulenvire tuntui hiustenkuivaajan puhallukselta.

Salou, Espanja!

Neljän viikon reissu varattu thaikkuihin elo-syyskuulle. Sukellusta ja kiipeilyä, wohoo! :dance:

Varmaankin kesäkuussa puolan kautta saksaan kuten viime kesänä.

Parin viikon päästä nokka suunnataan kohti Sveitsiä ja tavoitteena on kiivetä Mönch, Jungfrau, Eiger ja Matterhorn. Ainakin lumiteidot Alpeilta kuulostavat lupaavilta ja vuorten rinteillä on jo kiipeilijöitä nähty normaalivuosia enemmän. Heinäkuussä sitten kuukaudeksi Boliviaan kiipeämään vähän isompia kiviä.

Prahaan olisi tarkoitus uudestaan suunnata, just kotiuduin ja paljon hyviä muistoja jäi.. Olut, shotit ja naiset :D

Prahaan olisi tarkoitus uudestaan suunnata, just kotiuduin ja paljon hyviä muistoja jäi.. Olut, shotit ja naiset :D

Praha on upea kaupunki, ja upeita on kyllä paikalliset neidotkin. :wtf: Praha on Budapestin ohella hienoin Eurooppalainen kaupunki, missä oon käynyt.

Elokuussa olisi suunnitelmissa käväistä Brittein saarilla, näillä näkymin Skotlannissa ja Englannissa. Syksymmällä sitten edessä reissu Latviaan.

;European Tour, heinäkuu 2010 (Sachering Moto GP, Pariisin Eurodisney, Amsterdam yms. epämääräistä pyörimistä pitkin eurooppaa); Thaimaa, maaliskuu 2011 (jätkäporukalla).
Siinä lukkoon lyötyjä ja osittain maksettujakin. Väleihin mahtuu toki vielä aina niitä yhtä menestyksellisiä ex-tempore- reissuja..:D

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom