Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

khyll, btw ephemeral. Olitko tänään cebarilla shell helmisinpukassa bussiasemaa vastapäätä?

En ollu kyl.. Pyörässä edelleen renkaat niin huonos kuosis ettei viitti ajaa :D Nyt viikonloppuna tehdään huoltoja enämpi ja vähempi.. Josko se viikonlopun jälkeen olis pelkkää ajoa vailla :) Kelit ei kyllä oo lupaavat mutta onhan tässä koko kesä aikaa...... Olin kyllä tänään autolla taas kylillä salin jälkeen ku oli niin hieno keli ni ei malttanu ajaa suoraan kauppaan ja sieltä kotiin :D

En ollu kyl.. Pyörässä edelleen renkaat niin huonos kuosis ettei viitti ajaa :D Nyt viikonloppuna tehdään huoltoja enämpi ja vähempi.. Josko se viikonlopun jälkeen olis pelkkää ajoa vailla :) Kelit ei kyllä oo lupaavat mutta onhan tässä koko kesä aikaa...... Olin kyllä tänään autolla taas kylillä salin jälkeen ku oli niin hieno keli ni ei malttanu ajaa suoraan kauppaan ja sieltä kotiin :D

:D njoo aattelin vaan ku aika roteva kaiffari tankkas siellä sinistä cebaria. En viittiny moikata, ja onneks en moikannut. :D
Olisin tehnyt itsestäni narrin vaan.....
taas.

:D njoo aattelin vaan ku aika roteva kaiffari tankkas siellä sinistä cebaria. En viittiny moikata, ja onneks en moikannut. :D
Olisin tehnyt itsestäni narrin vaan.....
taas.

Morjestele sit ku näät sinisen cebarin ja jonku syystuulen raiskaaman vinkuheinän yrittämässä pitää bensapistoolia tankin korkeudella... :lol2: In finnish = alottanu salilla käynnin kunnolla vasta tossa helmikuun alkupuolella :dance:

Morjestele sit ku näät sinisen cebarin ja jonku syystuulen raiskaaman vinkuheinän yrittämässä pitää bensapistoolia tankin korkeudella... :lol2: In finnish = alottanu salilla käynnin kunnolla vasta tossa helmikuun alkupuolella :dance:

hhahah, tai sitten spottaat mut ajelemassa vihreällä salamallani :D

hhahah, tai sitten spottaat mut ajelemassa vihreällä salamallani :D

Nii se oli joku suht tuore VW Polo? Onkos sulla salitaustaa paljonkin? Meinasin että pitääkö koittaa spotata jotain parrun pätkää roikkumassa Polon ikkunasta vai jotain inhimmillisempää :D

Hyvää iltaa.
Nii se oli joku suht tuore VW Polo? Onkos sulla salitaustaa paljonkin? Meinasin että pitääkö koittaa spotata jotain parrun pätkää roikkumassa Polon ikkunasta vai jotain inhimmillisempää :D

Sellasen 2 vuotta olen käynyt, rankenteeltani aika pieni. Alipainoinen ollut melkein koko ikäni ja nyt lievästi "ylipainoinen." Eli jonkun verran löytyy tavaraa, mutta sinänsä olen aika pieni jässikkä. :(

Pitää laittaa tähän toiselle koneelle gorgorothit soimaan ja mennä toiselle masiinalle käyttämään Internettiä.
Eli ei muuta kuin hintti örisemään.

Tarkemo
Musiikillinen Johtaja

Joo onhan tossa rasvakeskustelussa aika paljon tekstiä vaikka onkin vasta 2 sivua :D

Iltaa ihmiset!

Meikä päivystää vielä hetken että josko joku suuttuu mulle tuolla rasvaketjussa. On meinaan taas melkoinen sota käynnissä :D

Attack!! :evil:

Mä tiedän rasvoista sen verran että sitä on mun vyötäröllä liikaa.

Jep, aika uhkaavasti lähdössä taas käsistä tuo juttu. Sitten kun vielä yrittää ottaa mahdollismman neutraalin kannan niin kohta ollaan vääntämässä johonki lokeroon että päästään vittuilemaan.

Mutta ei se mitään, sopivasti kun huumorilla ottaa niin ei tuu kenellekään paha mieli :)

Ihan helvetin hauska toi viteo :lol2: "Suomi24:n maailmaan.." Sen kyllä huomaa :dance:

Back
Ylös Bottom