Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Öriöri. Kotona taas. Johan se oliki liikaa jännitystä mun elämään ku poistuin kotoa hetkeks autolla ajelemaan. Ja nyt: Rahkaa heralla...![]()
Kävit sit aamull tyhjentämässä jonkun kaupan ehramista? :D
Btw, joko on triidi kahlattu läpi?
Kävin ass-marketista hakemassa lavan ehramii. Kävin kyl tosin vasta päivän puolella ku oli vähän muuta tekemistä aamusta ja en jaksanu nousta ihan niin aikasin et ois ennen kerenny :P
Hahah, sama määrä ku mulla. Toisaalta pulkaan tarttui myös 3 kg jauhelihaa, 4 litraa maitoa ja 6 tölkkii tunaa.
Mulle lähti lisäks vaan pari litraa maitoa ja kinkkuu leivän päälle. Rahka oli vaan päässy loppumaan salakavalasti :D Ainiin, ja ostin multivitamiini tabui.
Mä taas painin oman dataluolani kanssa koko päivän. Pitäis jostain pierasta vga to dvi adapteri tai dvi kaapeli.
Nonni. Mulla ei oo hajuakaan mitä noi kaapelit on. Oon 24/7 koneella mut en osaa enkä ymmärrä tästä yhtään mitään :D On seki saavutus sinänsä. Jos huomenna on hyvää keliä ni vois käydä vähän mopolla päristelemässä... ..ehkä...
Kuta kuinkii tommosella --> http://1.bp.blogspot.com/_SzuZUxzYY...C0Y/ycp23I2lz3Q/s400/14449-2001-Honda-CBR.jpg
cool :D, tekis ittekki mieli hankkii a-kortti. :/

Sit vaan äkkiä ajokouluun :whip: Muuten se pian jää kokonaan ja ei pääse ikinä nautiskelee moottoripyöräilystä![]()
Oliski rahaa niin hankkisin, vielä tää saatanan rahastus-vaihe (2-vaihe) kesken. tällähetkellä vaan bc-kortti perstaskussa.
Kakkosvaihe on joo kohtuu perseestä.. Mulla on nyt ABC-kortti. Siihen se taitaa jäädäkkin.. Olitkos keskustassa tänään? Etkös sä Lahen nurkilta ollu? :D

Olinhan mää ja juu lahesta olen. Asemantaustassa asustelen nyt.![]()
Se on aina yhtä säälittävän näköstä kun joku ajelee huvikseen yksikseen :D No samapa tuo sinänsä.. Polttelin uutta mussiikkia levyllisen ni sitä tuli popiteltua :lol2: