Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Öriöri. Kotona taas. Johan se oliki liikaa jännitystä mun elämään ku poistuin kotoa hetkeks autolla ajelemaan. Ja nyt: Rahkaa heralla... :kuola:

Itse menin syömään kahdet pihviateriat ja kahdet jäätelöannokset (3 pallolla) kolmeen tuntiin kuitenkin alkoholista pidättäytyen, kun mulle tarjottiin ilta. Juhlittiin siinä mun synttäreitä näin vähän jälkikäteen. Tekihän tuo hyvää päästä pitkästä aikaa ulos syömään ja ihan kunnolla vieläpä. Nyt alkaa jo turvotus laskea, niin voisi noita savustettuja manteleita napostella iltapalaksi.

Onnea vaan liipasimelle. Ai perkele että väsyttää.. Nyt tässä mietin että menisköhän sitä huomenna salille, vai pitäisköhän viel toisen välipäivän ja alottais maanantaina kokonaan uuden ohjelman. Pitäis ensin viel kasailla vaikka joku fiksu kolmijakonen minkä veivais pari kertaa viikkoon..

Oho, jäi oikeasti bissenschoffin juonti siihen yhteen. Eikä ees sitäkään, ku kaverin kanssa sivistyneesti pistettiin pullo parempaa bisseä puoliksi. Hyvä näin! Huomenna voisi mennä treenailemaan sitte pirteänä klo 15, joku lihashuoltospesiaali vissii luvassa dojon puolella.

Öriöri. Kotona taas. Johan se oliki liikaa jännitystä mun elämään ku poistuin kotoa hetkeks autolla ajelemaan. Ja nyt: Rahkaa heralla... :kuola:

Kävit sit aamull tyhjentämässä jonkun kaupan ehramista? :D
Btw, joko on triidi kahlattu läpi?

Kävit sit aamull tyhjentämässä jonkun kaupan ehramista? :D
Btw, joko on triidi kahlattu läpi?

Kävin ass-marketista hakemassa lavan ehramii. Kävin kyl tosin vasta päivän puolella ku oli vähän muuta tekemistä aamusta ja en jaksanu nousta ihan niin aikasin et ois ennen kerenny :P

Kävin ass-marketista hakemassa lavan ehramii. Kävin kyl tosin vasta päivän puolella ku oli vähän muuta tekemistä aamusta ja en jaksanu nousta ihan niin aikasin et ois ennen kerenny :P

Hahah, sama määrä ku mulla. Toisaalta pulkaan tarttui myös 3 kg jauhelihaa, 4 litraa maitoa ja 6 tölkkii tunaa, sekä pari pussia nuudeleita.

Hahah, sama määrä ku mulla. Toisaalta pulkaan tarttui myös 3 kg jauhelihaa, 4 litraa maitoa ja 6 tölkkii tunaa.

Mulle lähti lisäks vaan pari litraa maitoa ja kinkkuu leivän päälle. Rahka oli vaan päässy loppumaan salakavalasti :D Ainiin, ja ostin multivitamiini tabui.

Mulle lähti lisäks vaan pari litraa maitoa ja kinkkuu leivän päälle. Rahka oli vaan päässy loppumaan salakavalasti :D Ainiin, ja ostin multivitamiini tabui.

Mä taas painin oman dataluolani kanssa koko päivän. Pitäis jostain pierasta vga to dvi adapteri tai dvi kaapeli.

Mä taas painin oman dataluolani kanssa koko päivän. Pitäis jostain pierasta vga to dvi adapteri tai dvi kaapeli.

Nonni. Mulla ei oo hajuakaan mitä noi kaapelit on. Oon 24/7 koneella mut en osaa enkä ymmärrä tästä yhtään mitään :D On seki saavutus sinänsä. Jos huomenna on hyvää keliä ni vois käydä vähän mopolla päristelemässä... ..ehkä...

Nonni. Mulla ei oo hajuakaan mitä noi kaapelit on. Oon 24/7 koneella mut en osaa enkä ymmärrä tästä yhtään mitään :D On seki saavutus sinänsä. Jos huomenna on hyvää keliä ni vois käydä vähän mopolla päristelemässä... ..ehkä...

mopolla vai moottoripyörällä?:whip:

jaa jaa :D
Kuvittelin mielessäni näyn jossa melkein 100 kiloinen karpaasi keulii pv:llä.

Sit vaan äkkiä ajokouluun :whip: Muuten se pian jää kokonaan ja ei pääse ikinä nautiskelee moottoripyöräilystä :kuola:

Oliski rahaa niin hankkisin, vielä tää saatanan rahastus-vaihe (2-vaihe) kesken. tällähetkellä vaan bc-kortti perstaskussa.

Oliski rahaa niin hankkisin, vielä tää saatanan rahastus-vaihe (2-vaihe) kesken. tällähetkellä vaan bc-kortti perstaskussa.

Kakkosvaihe on joo kohtuu perseestä.. Mulla on nyt ABC-kortti. Siihen se taitaa jäädäkkin.. Olitkos keskustassa tänään? Etkös sä Lahen nurkilta ollu? :D

Kakkosvaihe on joo kohtuu perseestä.. Mulla on nyt ABC-kortti. Siihen se taitaa jäädäkkin.. Olitkos keskustassa tänään? Etkös sä Lahen nurkilta ollu? :D

Olinhan mää ja juu lahesta olen. Asemantaustassa asustelen nyt. :)

Olinhan mää ja juu lahesta olen. Asemantaustassa asustelen nyt. :)

Juujuu. Mä kävin vähän autoilemas vähän aika sitten.. Yksin :rolleyes: Se on aina yhtä säälittävän näköstä kun joku ajelee huvikseen yksikseen :D No samapa tuo sinänsä.. Polttelin uutta mussiikkia levyllisen ni sitä tuli popiteltua :lol2:

Back
Ylös Bottom