Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo on se massakausi hieman motivoivampi noin kaikin puolin ku tää laihis. Jos nyt kuukaudessa pari milliä lähtis vyötäröltä :david:

Joo en kisaile enkä saa edes pillua. Eli win-win?? Eiku miten se meni....

Joo mulla tollaanen pieni maha pääsi kertyyn kun olen aika :david:
Luulin että massa pitää saada mahdollisiman nopeaa ja 2+ kuukaudes tuli sellainen 8kg.... ja suurin osa tietty läskinä, mut on se siitä vähä tasottunu.. vattalihakset melkee näkyy ku tekee vattalihaksia menee makuulle maahan ja jännittää.. mut ei aivan :D

Hmh, mulla ainaski tekis mieli kiristellä näin kesän alla, mutta ennemmin kannattaisi varmaankin keskittyä hommaamaan ekaksi tavaraa takakonttiin, etten ihan muuttuisi laihaläskiksi kynäniskaksi :(

Pitäisköhän sitä vaihtaa avataria että kaikki pääsis pois siitä luulosta, että mä olen toi jätkä. Ei kyllä mitään hajua mitä laittaisin tilalle.

Helvetti. Pitää varmaan kysyä päivä lomaa että saa tsättäillä Pakkiksen Yö-threadissä joku kerta aamuun asti. Kello on jo YKS! :hyper:

Back
Ylös Bottom