Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kävin katsomassa Tarotin keikan. Uiiii... joku hevariheebo olis halunnu tulla mun luo yöksi. Kovin oli ystävällinen ja kohtelias. Ei silti saanut sohvapaikkaa. Mutta keikka oli kiva, nyt on niin väsy että voi kauhia.

Auuuuu! HCT:n bileistä kotiuduttu vimpalla yöjunalla, tanssijalkaahan ois muuten vipattanu vaik aamuun asti :D En oo koskaan nähny baarissa samaan aikaan noin paljon biiffiä. Ja khyyl, menin sekaantumaan alkoholiin. Annettakoon minulle syntini anteeksi.

Kantapäissä on rakot. Helvetin rotantapposaappat.

Perhana tuliskohan ens viikolla jo veroehdotuksia. Kutkuttaa nähä tuleeko niitä palautuksia nyt kunnolla, kun oli prosentti tarkotuksella tapissa viime vuonna.

Synnytyssalissa menee. Tyttö syntyi äsken. Ei sitä taas arvannut, kun nukkumaan rupesin, että muutaman tunnin päästä ollaan täällä. Huhhuh!

Noni pakkis saatana. Nyt jotain eloa tähän paskanjauhamis-threadiin. Perkele kun sitä pitää olla niin aikaansaamaton. Menee taas myöhään ku pitää viel tiskata ja tehä ruakaa ja sit viel lähtee kaupoille että on evästä töihin huomen. Ryää

Vaihdoin tänään renkaat yhen milffin autoon. No okei, se oli mun äitini. Mutta palkitsen itteni silti parilla huoneenlämpöisellä carlsbergilla, massakausikin kun kerta on päällä.

Vaihdoin tänään renkaat yhen milffin autoon. No okei, se oli mun äitini. Mutta palkitsen itteni silti parilla huoneenlämpöisellä carlsbergilla, massakausikin kun kerta on päällä.

Äijä on sairas, ei kukaan voi kuvitella, että haluaisi naida omaa äitiään.

Hohohohooo tota juttua :D

Mutta tänään reippaasti Lutakkoon jammailemaan Tarotia. Nyt kun jaksais laahata perseensä suihkuun, ettei haisisi vallan lohelle töiden jäljiltä.

Mitävittua? Oliko Tarot lutakossa? No oli. Ja kukaan ei kertonut mitään. Jumalauta.

OUJEEEEEEEE, siistii!

Mita kuuluu? :)

Back
Ylös Bottom