Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei tässä vielä. Vetäsin munakasta nassuu jumpan jälkeen kun lepakkona itsekin toimin! Päivystän öisin talojen päällä ja valvon järjestystä kaupungissani. Laittavat vielä roikaleet ison Veen taivaalle valonheittimellä kun haluavat minun saapuvan paikalle.:D

Paljo nukuit päiväl?

Jaa että tekemään mitä? :D Nukuin joku vajaa 2 h...univelkaa ihan kurkona :(

^Pode(pilde(r)): Kiitos vinkistä! Olin jo anelemassa armoa, mut päästit pulasta helpolla... Pitää tulevaisuudessa siis hetki kahtoa millasta pildeä suuhunsa pistää :D

Podella alkaa olee aika levotonta juttua nyt.;)

Tiedät kyllä itsekin. Kuuntelen kyllä jos haluat tunnustaa.:D

Höpö höpö. Ei oo viel ees levotonta. Ja mtn en tunnusta! :D ;)

^Pode(pilde(r)): Kiitos vinkistä! Olin jo anelemassa armoa, mut päästit pulasta helpolla... Pitää tulevaisuudessa siis hetki kahtoa millasta pildeä suuhunsa pistää :D

Kannatetaan ;) Mut tiesithän et pilaantuneen tavaran usein tunnistaa jo hajusta... :D

Hyvä se on tässä vaiheessa paljastaa! Viikkoja opettelin operoimaan yhellä kädellä, toisen pitäessä hajuaistielimet pois pelistä! :itku:

E: Ei paha traileri, vaikken mikään kyseisen touhuilun suurkuluttaja ookkaan!

Ai ei vielä? :D Se on turha pyristellä ku on jo kiikissä! Joten jäit jo kiinni itse teosta.:D

Nyt sä Vitsku kuvittelet ihan urakalla :D Mä taidan koittaa mennä metsästää sitä Nukkumattia ku täälläki vaa kiusataan viattomia ihmispoloja... ;) Öitä!

Hyvä se on tässä vaiheessa paljastaa! Viikkoja opettelin operoimaan yhellä kädellä, toisen pitäessä hajuaistielimet pois pelistä! :itku:

E: Ei paha traileri, vaikken mikään kyseisen touhuilun suurkuluttaja ookkaan!

Juu ei nyt sul on ihan väärä tatsi toho hommaan. Ensin katellaan päällisin puolin, sit vähä haistellaan, jos ei voi olla satavarma vielä ni maistellaan, jos kaikki edellä mainitut puhuu sen puolesta et tavara, siis tuote, eiku piltti taikka pilde on pilalla, ni se heitetään mäkeen! ;) Aaah, mä tarviin niin...unta. :D

Tänää olis before the dawn soittelemassa lahdessa, vois sinne vääntäytyä. :D

Back
Ylös Bottom