Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

henki, aika lailla samoilla linjoilla. Kämppis kävi ton eilen kattoo ja tuli kotiin ihan hölmönä, käski mennä kattoo. Nappasin sit apinaveljeni mukaan ja kävin kattoo. Tulin kotiin ja ekat sanat oli "Mitä vittua?!" Sitä tässä sit pohdittiin ja tultiin suunnnilleen samaan lopputulokseen kuin sinäki :)

Itelläkin tuli lähinnä suuri WTF -fiilikset tosta leffasta, täytynee katsoa se tässä viikonlopun aikana uudestaan. Mutta mites ne kaikki alun laivakohtaukset, se kohtaus siellä majakassa jne - näkikö se unta, vai hallusinoiko se? Siis ite en tajunnu tosta leffasta juuri oikeastaan mitään. Kai minä sitten melkoinen tyhjäpää olen

Itelläkin tuli lähinnä suuri WTF -fiilikset tosta leffasta, täytynee katsoa se tässä viikonlopun aikana uudestaan. Mutta mites ne kaikki alun laivakohtaukset, se kohtaus siellä majakassa jne - näkikö se unta, vai hallusinoiko se? Siis ite en tajunnu tosta leffasta juuri oikeastaan mitään. Kai minä sitten melkoinen tyhjäpää olen

Ne oli kaikki totta. Jotkut asiat (henkilöt) oli sen jätkän kuvittelemia. Eli se siis loppujen lopuksi oli oikeasti potilaana siellä saarella.

Everything adds up in the end, dear -jesu-. Ehkä se avautuu toisella kerralla :) Mut tosiaan, piti iteki miettiä pitkä tovi että eiiiii helvetti. Ja vaikka pitkään olin yhtä mieltä niin päädyin toiseen.

Vietetään yötä ja manataan tulevaa herätystä.

Täytyy edelleen mainostaa, et täytyy itekin herätä tossa joskus tod. näköisesti 3-4 välillä iltapäivällä. Tänään taisin herätä noin 14.30. Rankkaa tämä lukiolaisen arki kirjoitusten jälkeen lakkia odotellessa.

Pode nukkumaan katabolia iskee.:D

Jaa, sul ei sit vai :D Mut kato ku mäki kävin vetää lepakkotreenin ;) Ja kiitos sen ja päikkäreiden, valvon varmaa siihen asti ku pitääki jo nousta. God dammit! Mä vihaan aamuvuoroja! No ei illatkaa kyl kivoja oo...suoraan sanottuna työt on iha perseestä :(

Jaa, sul ei sit vai :D Mut kato ku mäki kävin vetää lepakkotreenin ;) Ja kiitos sen ja päikkäreiden, valvon varmaa siihen asti ku pitääki jo nousta. God dammit! Mä vihaan aamuvuoroja! No ei illatkaa kyl kivoja oo...suoraan sanottuna työt on iha perseestä :(

Ei tässä vielä. Vetäsin munakasta nassuu jumpan jälkeen kun lepakkona itsekin toimin! Päivystän öisin talojen päällä ja valvon järjestystä kaupungissani. Laittavat vielä roikaleet ison Veen taivaalle valonheittimellä kun haluavat minun saapuvan paikalle.:D

Paljo nukuit päiväl?

Back
Ylös Bottom