Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toivotaan, ettei toukokuussa ole toisella viikollla enää paskat kelit, koska silloin ajan korkealle ja kävelen vielä korkeammalle.Itse olen aika helvetin pohjoisessa tarkkailemassa säätä
Viikko sitten oli paikoitellen lunta. Tänäänkin meinas sadella. Jos päiväsaikaan ajelet pohjoisessa, niin no worries. Yöllä voi olla jäätä pinnassa.
Mitä murrikat?
Olipas levoton ja sekanen päivä koulussa, ens yöks sit töihin.
Tuo on jo sairasta. Työtä ja koulua samaan aikaan. Siis jos molempia ihan täysipainoisesti. Älä polta kynttilää molemmista päistä.

Koulu on oppisopimusta, ihan rentoo. Lokakuussa pitäis valmistuu.![]()
Karhusta en tiedä. Mitä karhu kakkonen? Kohtuu rankalta selkähauberijumpalta tuossa justiin. Oli muitakin karhuja yömyöhällä liikenteessä salilla. Kasvista ja pihviä naamariin! Mitäs olutta mestari maistelee?Karhukin (Iso V) herännyt talviuniltaan näköjään. Itse nauttimassa postworkoutjuomana olutta.
Tiukka 1,5 ja aerobiset polkupyöräilyt päälle 30 min. Gaspin takki päällä niin selkä mahtuu ihan hyvin. Saa paheksuvia katseitakin se päällä. Sillä kun on semmoinen maine. Meiksin muoti teilattiin aikoinaan tuolla muotitredissa 100-0.;)Miten kulki jumpat? Itsekin kävin jumppaamassa. Penkissä toistoenkka, muullahan ei tunnetusti ole merkitystä. Älä enää selkää jumppa, kun kohta et enää farmaritakin sisuksiin mahdu. Karjalaa maiskuttelen. Olen tainnut jo mainostaa sulle, mutta n.6€ Lidlistä 400g naudanpihviä. Ja nassu sen jälkeen takuuvarmasti hymyssä, jos oikeata lihaa tahtoo.