Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko niistä kuun miehistä kenelläkään mitään havaintoa?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Itse olen aika helvetin pohjoisessa tarkkailemassa säätä :)
Viikko sitten oli paikoitellen lunta. Tänäänkin meinas sadella. Jos päiväsaikaan ajelet pohjoisessa, niin no worries. Yöllä voi olla jäätä pinnassa.
Toivotaan, ettei toukokuussa ole toisella viikollla enää paskat kelit, koska silloin ajan korkealle ja kävelen vielä korkeammalle.

Karhukin (Iso V) herännyt talviuniltaan näköjään. Itse nauttimassa postworkoutjuomana olutta.
Karhusta en tiedä. Mitä karhu kakkonen? Kohtuu rankalta selkähauberijumpalta tuossa justiin. Oli muitakin karhuja yömyöhällä liikenteessä salilla. Kasvista ja pihviä naamariin! Mitäs olutta mestari maistelee?

Siipis on kyllä melkosen ahkera kun jaksaa painaa. Ite en jaksais molempia kyl. Saati noita kolmea jos jumpat lasketaan messii. Alkais olee vuorokausi niin täynnä.:D

Miten kulki jumpat? Itsekin kävin jumppaamassa. Penkissä toistoenkka, muullahan ei tunnetusti ole merkitystä. Älä enää selkää jumppaa, kun kohta et enää farmaritakin sisuksiin mahdu. Karjalaa maiskuttelen. Olen tainnut jo mainostaa sulle, mutta n.6€ Lidlistä 400g naudanpihviä. Ja nassu sen jälkeen takuuvarmasti hymyssä, jos oikeata lihaa tahtoo.

Miten kulki jumpat? Itsekin kävin jumppaamassa. Penkissä toistoenkka, muullahan ei tunnetusti ole merkitystä. Älä enää selkää jumppa, kun kohta et enää farmaritakin sisuksiin mahdu. Karjalaa maiskuttelen. Olen tainnut jo mainostaa sulle, mutta n.6€ Lidlistä 400g naudanpihviä. Ja nassu sen jälkeen takuuvarmasti hymyssä, jos oikeata lihaa tahtoo.
Tiukka 1,5 ja aerobiset polkupyöräilyt päälle 30 min. Gaspin takki päällä niin selkä mahtuu ihan hyvin. Saa paheksuvia katseitakin se päällä. Sillä kun on semmoinen maine. Meiksin muoti teilattiin aikoinaan tuolla muotitredissa 100-0.;)

Eikö tuo oo aika kallista pihviks? Kesällä saa jotain niitä pihvilootia kaupasta ja ne on jotain 1,5 kg ja niis hinta jotain 11 egee.

Jahas, pitaa varmaan suunnata alas hakemaan rahaa ja sit baarin puolelle, koska huomenna mulla on vapaapaiva! Nukun pitkaan, kayn hakemassa piknik ruokaa ja istuutan itseni jollekin Amsterdamin puistoista! Voisin samalla opetella vaikka kaarimaan satkan, koska olen niin amatoori etten osaa...

Joo. Nyt harjaamaan hiukset, hakemaan rahaa ja baarin puolelle ->

Back
Ylös Bottom