Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Semmoinen, jonka kokoiseksi sä et koskaan pääse :D

Ison mahan saatan saada, muuten ei ole niinkään väliksi. Kyllä sitä avustuksella saattaisi jonkun kilon saadakin. En ota tuota haasteena ja rupea hankkimaan kovempaa hieneritystä, kun jo tässä on ihan tarpeeksi, vaikka olenkin "rivimiehen" silmin mahdollinen roinaaja. Pikkuisen saattaa olla keskimääräistä enemmän lihaa, mutta aika heikkoa sillä sarralla. Pakkissilmin halveksittava kynäniska. Mä vaan jumppaan.

Mä halusin koko talven avantouimaan, mutta kukaan ei suostunut lähtemään mun kanssa :( Nyt taitaa olla jo liian myöhäistä, höh.

Mä halusin koko talven avantouimaan, mutta kukaan ei suostunut lähtemään mun kanssa :( Nyt taitaa olla jo liian myöhäistä, höh.

Kuin niin myöhästä? On täällä ainakin jäätä vielä, luulisi että jossain sielläkin. :) Tosin se ei edelleenkään auta seuraan...

Nyt olis Alyssa sun parhain hetki koittaa avantouintia, kun Aurajoessa lähti jäät liikkeelle!

No mitä Pakkiksen massamonstereiden yähön muuta kuuluu ku syömistä? :D

Back
Ylös Bottom