Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

1kg juustopaketti sietää noin 10-15 viipaletta ennenku pohjamuovi tulee vastaan.
Tajusin vasta tässä taannoin, että juustosta tulee ihan sikana kaloreita leivän kanssa nautittuna. Äkkiä yhdestä siivusta (10-15 g) saa sen 30-40 kaloria. Mutta diettailu onkin homojen hommaa...

Pizza onlinen kautta varmaan kilon painoinen rullakebab ja kinkku-aurajuusto-herkkusieni-jauheliha-kebab lätty, combo alas kylmällä kolmosella.

Nyt helpotti.

Voi luoja miten hyvältä kuulostaa tuo rieskamättö :kuola: mullakin on tänään ollut kestonälkä, alkoi heti kun sain aamupalan vedettyä nassuun. Kohta saa riisiä ja kanaa :) Tylsää, tiedän...

Koitin syödä kebabia äsken. Maistui paskalle joten jätin syömättä. Nyt alkaa olla sit jo vähän nälkä.

Vituttaa ku on nälkä. No ei siinä mitään kyl mä syödä voisin mut vihaan ruuanlaittoa joten syön melkein aina valmissafkoja. Möh. Voi ku vois elää pelkällä Eermanilla...

Tajusin vasta tässä taannoin, että juustosta tulee ihan sikana kaloreita leivän kanssa nautittuna. Äkkiä yhdestä siivusta (10-15 g) saa sen 30-40 kaloria. Mutta diettailu onkin homojen hommaa...

Siks mä sitä siinä leivän päällä syönki :D Ei tarvii syödä kuitenkaan tsiljoonaa leipäviipaletta. Mieluummin otan enemmän energiaa rasvasta ja protskusta ku hiilarista.
Dieettaamalla ei tuu vahvemmaks, mut ei väkisin lihottaminenkaan kodin edullista ole.

Nyt onki jo parempi mieli. Lautasella eines lihaperunasoselootaa ja reilusti raejuustoo sekasin. Kunnon mössöä. Helppo lapioida naamariin vaan ja on hyvääkin :D Maetoo sit kans niin perkeleesti kyytipojaks!:rock:

Se on sellanen kaksvuorotyö, että kun ei makaa niin sillo syö. Kinkkua :drool:

Sellanen helvetin iso härän pippuripihvi ranskalaisil olis aika jees...

itse vaihtaisin ton ranskalaiset pottumuussiin :kuola: ja asiaan on muuten nälkä just pistin mikroon leipomon lihapiirakoita, väliin vois laittaa kurkkusalaattia, ketsuppia, nakkeja ja kulauttaa ton sit karhunpojalla alas hmm :D

Siirtyi VIP-puolelle sisältönsä takia.

Back
Ylös Bottom