Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

WHAT THE FUCK!!!! tuli taas nälkä. Kaks pyöreetä ruisleipää (reissumies) leivänpaahtimeen, sitten odotusta.
Ja odotusta...

POMPS! Äkkiä florat päälle, missä metukka missä metukka? Metukka jääkaapista ja KOLME leikettä per leipä!
JA!!!!1

molempiin aamupalajuusto, raikas 12% tietenkin.

Nyt on taas nälkä viety määrittelemättömäksi ajaksi. Ärsyttävä pikkunälkä.. Pah, ei toimi minuun.

Iso paahto (kokojyvä) leipiä paistetaan pannulla voissa, päälle vuohenjuustoa , salaattia, pekonia 3 siivua, paprikaa, toinen leipä, vuohenjuustoa, salaattia, punasipulia, keittokinkkua 3 siivua, parmesaania ja kolmas leipä! Kohta lähtee nälkä! Huuhdotaan karhulla!

täälläki hirvee nälkä! grrr, tulisko joku 09 alueelta syömään kanssani? vai onks tää ruokaseuranhakuthreadi?

Eihä se alkuperäinen tarkotus ollu... Lähinnä vain kertoa jos nälättää, mutta nyt kun aloitit niin...

Porukalla ihan tajutonta settiä. Toi Fuhrerin setti aivan eeppinen mättö. :D Ei mahtuis edes minun jääkaappiin.

Kun olin dieetillä, niin oli nälkä koko ajan. Nyt lopetin dieetin ja ajattelin vähän taas alkaa keräämään massaa, eikä tee mieli juurikaan syödä. On vähän kyllä nälkä, mutta ei jaksaisi mennä jääkaapille eikä ainakaan valmistaa yhtään mitään.

Joo nälkä on mutta nyt viikko takana diettiä ja tottunut jo siihen että on kokoajan hieman nälkä. Tai ei oikeestaan nälkä, on vain maha aika tyhjä. Tää pikkunälässä oleminen on ihan kivaa kun siihen tottuu :D

mättö päivä<3

WHAT THE FUCK!!!! tuli taas nälkä. Kaks pyöreetä ruisleipää (reissumies) leivänpaahtimeen, sitten odotusta.
Ja odotusta...

POMPS! Äkkiä florat päälle, missä metukka missä metukka? Metukka jääkaapista ja KOLME leikettä per leipä!
JA!!!!1

molempiin aamupalajuusto, raikas 12% tietenkin.

Nyt on taas nälkä viety määrittelemättömäksi ajaksi. Ärsyttävä pikkunälkä.. Pah, ei toimi minuun.

Kommentoin koko aika sun ruokias :D

pientä nälänpoikasta mutta olen tehnyt lupauksen nälkä tai ei niin klo 18.00 jälkeen en syö mitään .. juon vaan

Miksi?
Huomasin ite eilen että tommonen 400g kinkkupaketti riittää mulla 3-4 leipäsiivuun, 1kg juustopaketti sietää noin 10-15 viipaletta ennenku pohjamuovi tulee vastaan.

Ei leivässä pidäkkään maistua mikään jauho :D

Ei leivässä pidäkkään maistua mikään jauho :D

Niin, eikös leipä ole sitä varten, että pitää ne päälliset näppärästi kasassa. Vähän kuin pitsassa pohja, kivempi syödä käsin kun ei kaikki valu suoraan syliin vaan joku vähän pitää kasassa suuhun asti sitä pakettia.

Niin, eikös leipä ole sitä varten, että pitää ne päälliset näppärästi kasassa. Vähän kuin pitsassa pohja, kivempi syödä käsin kun ei kaikki valu suoraan syliin vaan joku vähän pitää kasassa suuhun asti sitä pakettia.

Aivan. Ja parasta leipää on ne kovat jälkiuunileipäpalat. Ja mielellään pikkasen kovettuneina :D

Back
Ylös Bottom