Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

Kaupunkilaispojat ja -tytöt täällä taas itkee! Normi kamaa syöttää korvat koiralle, jos saaliksi jää jänis. Kuvateksti toki sopii paremmin eräaiheiselle foorumille. :)

computer_problems.png

Repesin eli Hauskoja kuvia netistä!

Joillakin repeämisen taso on ilmeisen alhaalla. Voiko joku sanoa, että repeää nauramaan tolle uusimmalle kuvalle?

Juu.

Sorry, kaikille ei aina mun musta huumori uppoa. Ja olen siis eläintenystävä, mutta tuo kuva näytti lähinnä siltä että toi pupujussikka oli jo löytyny kuolleena. Seli, seli, siiseli.

Sorry, kaikille ei aina mun musta huumori uppoa. Ja olen siis eläintenystävä, mutta tuo kuva näytti lähinnä siltä että toi pupujussikka oli jo löytyny kuolleena. Seli, seli, siiseli.

Jos hyvin osu, niin näin on luultavasti käynyt. :)

Tää o jännä, vaikka mä olin itkemässä täällä sille käärme giffille niin kyllä tolle pupukuvalle naurahin :D.
En kyllä ois nauranu jos ois kuvattu miten rekku repii elävältä korvalta pään kappaleiks..

fedit. Oisin kyllä nauranut vaikka koiralla ois ollu ihmisen revitty käsi suussa.

edit, pupu varmaan puri ittensä vapauteen tossa seuraavassa kuvassa.

Vaikka yleensä kaikki tollaset kuvat naurattaa niin en tiiä miksi tätä kuvaa kun kattoo käy aina jotenki sääliksi tota pupua

:wanha: on mutta laitan kaikkien vinkujien iloksi uudestaan, haha:

Ei tämäkään pupukuva erityisen hauska oo, luonnon (eiehkäniinnormaalia) kiertokulkua..

Eikä nyt kyllä sääliks saa käydä, varsinkin jos vetelee samaan aikaan poskeen euron jauhelihaa ja maitoa kyytipoikana.

Back
Ylös Bottom