Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaha.

Kotiuduimpa salilta. Ihan ok treeni. Mave ei kulkenu ja leuatki vähän niin ja näin, mutta penassa ja vipareissa alko olla ennätykset käsillä pitkästä aikaa.

Alkaa olla rytmit kohdallaan. Menin nukkumaan aamulla Paavo Pesusienen jälkeen (päättyi 7.30) ja heräsin 16.20. Tässä vaiheessa voiskin ehkä valvoa jo ens iltaan asti vaihteeks.

Harmi ku loppuu telkkarista ohjelmat niin aikaseen. Päivätkin täynnä paskaa niin vois jotain tasapainoo olla edes.

Ku oiski :D Vaikka kuinka paiskisin hommia niin tilille ei tuu yhtään sen enempää ku klo 8-16 maanantaista perjantaihin duunareilla. Jaa että pitäisköhän miettiä alan vaihtoa... kellään tarjota töitä, anyone? :D

Palkkaan sut mun tiskaajaks ja yleiseksi kodinhoitajaksi? Öisin voit vartioida nurkkia koiran kanssa.:D

Mite voi olla semmonen duuni et vaikka kuinka paljo painaa niin aina tulee saman verran?:D

Palkkaan sut mun tiskaajaks ja yleiseksi kodinhoitajaksi? Öisin voit vartioida nurkkia koiran kanssa.:D

Mite voi olla semmonen duuni et vaikka kuinka paljo painaa niin aina tulee saman verran?:D

Juu, onnistuu. Mun tuntipalkkahan on sit se minkä tossa jo mainitsit... :D
Jos teen "normaalin" määrän tunteja niin sitä ei voi ees palkaks kutsuu, sit ku oon töissä sen 24/7 niin pystyn maksamaan vuokran ja ehkä muutaman laskunki :)

No kyllä tuo 60 egee aika kova hinta on vaikka oot ammattitaitonen ja ammattilaismatskuu. Pitää katsoa jos tosta joutuu vähän tiputtaa näillä tuloil.:D

Jaahas, jos sitä kävis syömässä kevyen iltapalan ja sen jälkeen myrkyttämässä keuhkoja. Sitten iPhonesta sleep cycle päälle ja nukkumaan, niin huomenna näkee käyristä, että kannattaako nukkua ollenkaan. Yleensä mitä oon tolla unia seurannu, ni on ollu helvetin levotonta ja kokoajan oon ollu melkein hereillä. Johtuu varmaan todella sairaista unista, mitä en prkl enää aamulla muista

edit: tai toinen vaihtoehto on, että syön ja käyn savuilla, sitten laitan päälle Enemy Territoryn ja pelaan sitä aamuun asti. hmm

No mutta kunhan mä en oo :D En ois kyllä kauaa töissä ku mun talous olis elpyny, niin sitte rupee sullaki menemään paremmin. Tai ota lisää tunteja :D

No eikai tässä muu auta ku kituutella ja pelätä pahinta..

Ai niin se onki sit parempi vaihtoehto jo? Mä veikkaan, että tässä menee nyt niin et rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy. Tuloerot kasvaa vaan! Riudutat mut ja jätät kuin nalli kalliolle kuin köyhän kirkonrotan.:D

Heti kun lopetan sun palkkaamisen niin oma talous elpyy. Jännä juttu tämä nyt.

Huomenna töihin 5pvän vapaan jälkeen. Omalla tavallaan kivaa :)

Back
Ylös Bottom