Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Nyt näyttää vahvasti siltä, että tämän miehen jalat viedään vauhdilla alta. Aivan uskomattoman kiva ja kaunis nainen kyseessä! Siitä onkin aikaa kun viimeksi johonkin naiseen olen näin palavasti ihastunut. :love:

Mulla on se perus, salitreeni sujuu yleisesti todella hyvin ja kaiken lisäks eilen mavetekniikka tuli täydellisesti haltuun!:hyper: Onnistuin siis suoristamaan ässämutka-tekniikan suoraksi seläksi.:)

Mikäs sen parempaa, kuin vapaapäivänä takoa uutta sarjamaksimia maveen. No, kyllä se huomenna tunteekin :rock:

Vihdoin ja viimein saan silmälasit!

Oon jo tarpeeks kauan käyttänyt piilareita (vuosia vuosia vuosia...).

:dance:

Ah, kaikesta kiireestä ja stressistä huolimatta tuntuu mahtavalta. Sain työnantajalta VIIMEIN vakuutustodistuksen, ja parin viikon päästä käsikirurgi vilkaisee tuota mun läpilahoa olkapäätä! Jeeee!!!! \o/

Sain sivuduunin. :) Ei sillä että olisin mistään elämää tiukemmasta seulasta valikoitunut mutta kuitenkin. Ja hiton hyvä kuntopiiritreeni takana. Ja dieetti puree viikko viikolta, hitaasti mutta varmasti...

Vihdoin ja viimein saan silmälasit!

Oon jo tarpeeks kauan käyttänyt piilareita (vuosia vuosia vuosia...).

:dance:

Ei saatana, tulee aika järeet linssit. Linssien reunojen paksuus: 57mm :lol2:

Siis minkä paksuus on 57mm? :D

3870769622_9c1e18ac9f.jpg

Eli tuossa on silmälasit. Siirrä katseesi linssin oikeaan tahi vasempaan reunaan. Tuijottamasi linssin reuna on paksumpi, kuin mitä linssi on keskeltä.

Hokasitko? :D

Voi LOL, nyt vasta tajusin, mitä naureskelit :lol2:

Tais olla sittenkin 5,7mm

Hahaha

Viimeksi muokattu:
Hieno aamu.

Tulin just aamulenkiltä, nyt istun koneella ja katselen ikkunasta naureskellen ,kun tuossa läheisessä mäessä mummot lentää kerta toisensa jälkeen perseelleen.:D

Nämä on näitä jokavuotisia kevään kohokohtia.

Vähän sama juttu täällä. Paitsi että salireissu on tehty ja nyt nautiskellaan aamupalaa ja ryystetään kaffetta.

edit. millaisia lenkkejä counteri juoksentelee?

paino alle 100kg VIHDOIN ja viimmein. kauan siinä meni kun aloitti dietin liian isoilla miinuksilla ja kroppa jumiin heti jne jne mutta nyt! jea!

Back
Ylös Bottom