Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Venyttelyopas on sillä tavalla helpompi, että siinä yhdellä kuvalla voi näyttää "koko liikkeen", kun taas treenioppaassa yhdellä kuvalla ei vielä liikeratoja oikein voi opastaa. Pärjäisikö kahdella kuvalla per liike? Jos venyttelyoppaassa on 40+ "liikettä", niin montako kuvaa vaatisi suurin piirtein yhtä kattava treeniopas? Aloittelija (siis ihan aloittelija) kuitenkin haluaisi nähdä mitä niillä kaikilla salin vimpaimilla tehdään.

Kuten IlariB sanoi, siitä tulisi äkkiä kirjan kokoinen. Mikä ei tietenkään huono juttu ole, mutta jaksaako M&M sellaista väsäillä?

Juuri siinä voisi rajoittaa. Jokaiselle lihakselle 2 liikettä (selkä, rinta, hauis, ojentaja, olkapäät, etureidet, takareidet, pohkeet, vatsat) ja jokaisesta liikeestä 2 kuvaa. Kuvia tulis näin 36. Mikä jo työtä vaatisi sekin.

16 vuotta kesti ennenkuin tuli kertauskutsu meikälle puolustusvoimilta. Mut ei paljoa ole aikaa käkkiä syyskuussa viittä päivää jossain metsässä paskalla palkalla.

Toivottavasti ne ei penteleet mulle lähetä kutsua.
En oo kertaakaan ollut, eikä tee mieli mennä.
Johan tässä on 18v pärjätty ilmankin kertailuja ;)

Löyty treadi missä ylistetää Miken selkätreeniä ja selkätreenin opetusta! Paljonkos maksais tunti Miken opastuksella tehtyä selkätreeniä ?! :D ;)

Yksi Levis lisää.

attachment.php

Jos maksais kunnolla, niin voisin muutaman päivän siellä kuvailla puolustusvoimille matskua. Mut 11.9 pitäis olla Oulussa kuvaamassa sykyn ekat kisat ja sitä en aio missaa. 5 vuotta kuvannut kaikki kisat ja aion jatkossa kuvata. Mut eiköhän yrittäjät pääse noista nakeista irti.

Nyt on mennyt mikellä sekaisin kynttilät ja dynamiitit. Eiköhän asevelvollisuudessa ole ideana että siitä ei makseta kun teet työtä Suomen, eli myös itsesi eteen? :C

Edit. kyllä kaikille ressuille tekee hyvää kerrata mitä tehdään kun soi hälytys-siréni :C

Nyt on mennyt mikellä sekaisin kynttilät ja dynamiitit. Eiköhän asevelvollisuudessa ole ideana että siitä ei makseta kun teet työtä Suomen, eli myös itsesi eteen? :C

Sitten voi heitellä niitä ryssiä obiskoilla ja Canonin digirungoilla naamaan! Ja lähettää perästäpäin eeppisiä kuvia naapurin ihmeteltäväksi.

Testosiima

Enköhän mä olen jo velvollisuuteni tehnyt. IMO täysin järjetön koko järjestelmä. Niitä miinoja osaan kyllä sitten heitellä maahan ihan yhtälailla jos sota syttyy. Ja maksetaanhan siitä joka ukolle. Tommoinenkin viiden päivän setti maksaa tuhannelle 250 tuhatta euroa päivärahoja. Sen sijaan, että kävisin pokkaamassa omani sieltä, teen omat tärkeet duunini täällä, joista menevillä veroilla sitten innokkaimmat pääsee leikkimään sotaa.

mistä saa kuumimmat slim fit - paidat stadista tai netistä ?! (Ja ei, en haluu vastaukseks pelkkää urlia pakkiksen shoppiin ;D)

American Apparel tekee järkyttävän paljon erimallisia ja laadukkaita paitoja ja paidat ovat todella slim-fit jopa tälläisen luurangon kuin itseni päällä.
Kannattaa tsekata.
American Apparelilta taitaa löytyä myös syvimmät v-aukot jos moista halajaa.

Toivottavasti ne ei penteleet mulle lähetä kutsua.
En oo kertaakaan ollut, eikä tee mieli mennä.
Johan tässä on 18v pärjätty ilmankin kertailuja ;)

Jossakin olen kuullut väittämän että yli 35v ei enää saa kutsuja. Ainoastaan jos joku erikoiskoulutus on kyseessä niin silloin voi tulla kutsu. Itseasiassa eräs aseseppä joka oli puolustusvoimien palkoilla väitti näin.

Back
Ylös Bottom