Ketoosilla suolen toimintaan kauralesettä tai kuitulisä, joka lisää ulosteen massaa ja hankkikaan huonosti imeytyvää magnesiumia, niin suoli toimii.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos kovasti kommenteista!
Joo, jotain hormonaalista tjms. hommaa itsekin epäilen. Jos aloitan nyt hiilareiden syönnin, miten se kannattaisi tehdä? Olen nyt siis pitänyt hiilarit n. 15-20g/päivä, lähinnä tullut parsakaalista. Kuinka paljon niitä kannattaisi nyt vetää ja mistä ruoka-aineesta ne otan? Tästä ei ole mulla mitään kokemusta. :wtf:
Jos paino ei putoa, et ole miinuskaloreilla.
Ketoosilla suolen toimintaan kauralesettä tai kuitulisä, joka lisää ulosteen massaa ja hankkikaan huonosti imeytyvää magnesiumia, niin suoli toimii.
Nosta n. 150g:aan/pv vähitellen. Perunaa ja riisiä, unohtamatta tietenkin marjoja yms. terveellistä. Vähennä kaloreita rasvasta jos tarvitsee, mutta suosi edelleen oikeita rasvoja (esim. maitorasva). Jumi aukeaa yleensä tuolla. Joidenkin viitteiden mukaan pitkällä ja matalakalorisella VHH:lla solut alkavat tehostamaan toimintaansa, jolloin peruslaskentakaavat ei enää toimi ja energiansaantia tulee vähentää todella paljon jos haluaa kiristyä.

Pitää huomenna mennä ettimään jostain tota psylliumkuitua, luulisin että jostain luotaistuotekaupasta tms. saa?

Kohta 3kk ketoilua takana ja edessä 2 viikon jakso jolloin ei voi syömisiään valita. Eli voiko/tarviiko tähän valmistautua jotenkin, esim. nostelemalla nyt hiilareita vaikkapa 10g/pv tahdilla? Tämän jälkeen kyllä tarkoitus palata takaisin ketoosiin.
Reilut 5kg tippunut paino vuoden alusta, mutta vaikeaa tahtoo olla päästä tästä vielä alemmas. Viimeiset 3 viikkoa keikuttu 0,7kg:n sisällä, täytynee ottaa se aerobinenkin loppukevääksi mukaan.
Kohta 3kk ketoilua takana ja edessä 2 viikon jakso jolloin ei voi syömisiään valita. Eli voiko/tarviiko tähän valmistautua jotenkin, esim. nostelemalla nyt hiilareita vaikkapa 10g/pv tahdilla? Tämän jälkeen kyllä tarkoitus palata takaisin ketoosiin.
Reilut 5kg tippunut paino vuoden alusta, mutta vaikeaa tahtoo olla päästä tästä vielä alemmas. Viimeiset 3 viikkoa keikuttu 0,7kg:n sisällä, täytynee ottaa se aerobinenkin loppukevääksi mukaan.
Ei siihen mitenkään tarvitse valmistautua. Voi olla ihan hyväkin olla hetki normaalilla ruualla jos on jo 3kk ketoillut.
Eli nyt jää mun ketoilut tähän ainakin toistaiseks. Voi olla niin kroppakohtainen juttu, että mulle ei vaan sovi tai jotain, mutta taidan palata vähän "normaalimpaan" eli tervetuloa rahka, hedelmät ja makaroni elämääni! Sellanen kutina, että tääkään ei tuu onnistumaan (lannistumista ilmassa? ehei), mutta ois kyllä kiva tietää mikä on ku ketoilutki tökki näin pahasti. Synnytyslaitoksella ois pitäny jakaa joku henkilökohtainen käyttöohje kroppaan jokaiselle.2 viikkoa sitten paino 58,5, viikko sitten 58,6 ja tänä aamuna 58,8Eli nyt jää mun ketoilut tähän ainakin toistaiseks. Voi olla niin kroppakohtainen juttu, että mulle ei vaan sovi tai jotain, mutta taidan palata vähän "normaalimpaan" eli tervetuloa rahka, hedelmät ja makaroni elämääni! Sellanen kutina, että tääkään ei tuu onnistumaan (lannistumista ilmassa? ehei), mutta ois kyllä kiva tietää mikä on ku ketoilutki tökki näin pahasti. Synnytyslaitoksella ois pitäny jakaa joku henkilökohtainen käyttöohje kroppaan jokaiselle.

Tarkoitatko tolla sitä, että tavallaan se ensimmäiset 2vko ketoillaan +-0 tai jopa vähän + kaloreilla, jotta kroppa ymmärtää että nyt täytyy käydä rasvalla? Jonka jälkeen tiputetaan rasvoja alemmas, ihan niinkuin kysyin pari päivää aikaisemmin, jolloin paino lähtee tippumaan, kun kroppa polttaa omia varastorasvoja, olettaen siis että kaikki tehdään oikein ja kulutus on laskettu oikein?
Eli jokatapauksessa rasvan määrää pitää rajoittaa sen parin ensimmäisen viikon jälkeen, jolloin kroppa on jo siinä tilassa että se tajuaa polttaa rasvaa, jolloin se alkaa ottamaan kehon omia varastorasvoja kun huomaa ettei ruuan kautta tule enää niin paljon rasvaa?![]()
Tarkoitatko tolla sitä, että tavallaan se ensimmäiset 2vko ketoillaan +-0 tai jopa vähän + kaloreilla, jotta kroppa ymmärtää että nyt täytyy käydä rasvalla? Jonka jälkeen tiputetaan rasvoja alemmas, ihan niinkuin kysyin pari päivää aikaisemmin, jolloin paino lähtee tippumaan, kun kroppa polttaa omia varastorasvoja, olettaen siis että kaikki tehdään oikein ja kulutus on laskettu oikein?
Eli jokatapauksessa rasvan määrää pitää rajoittaa sen parin ensimmäisen viikon jälkeen, jolloin kroppa on jo siinä tilassa että se tajuaa polttaa rasvaa, jolloin se alkaa ottamaan kehon omia varastorasvoja kun huomaa ettei ruuan kautta tule enää niin paljon rasvaa?![]()