🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Mit...? :eek: Mitä tossa on tapahtunut? Vai näyttääkö tikkien takia pahemmalta?

Torresin edellisessä matsissa saama haava sais 23 tikkiä ja tulos näytti tuonlaiselta.
Japilla ois vissiin laittaa Torresin leikkaus missä haavaa parannetaan kirurgisesti nätimmäks.
Itse en aio katsoa sitä uudelleen. Teki hieman pahaa...

Ei helvetti, onpa kiinnostava ottelua. Fedor lähettää Yoshidan parissa minuutissa eläkkeelle, mitä voitettavaa tässä nyt on? Kyllähän tämä Fedorin arvostusta laskee pakosti.

Hohhoijaa, taas jännää paskaa Fedorin leiristä, tän jälkeen sit vaikka HMCtä vastaan uusintaottelu, tai jotain muuta yhtä järkevää. Alistair Overeem ei käynyt kun mies ei ollut todistanut kykyjään tarpeeksi, mutta Yoshida on? Just just.

Ei helvetti, onpa kiinnostava ottelua. Fedor lähettää Yoshidan parissa minuutissa eläkkeelle, mitä voitettavaa tässä nyt on?

Rahaa, Yoshida on kuitenkin suuri tähti Japanissa joten eiköhän matsista makseta suuret lunssit. Eikä ole vaaraa että rahasampo menettäisi arvoaan tappiolla. Kuten esim Overeem

Niinno jos alkaa täyttämään recordiaan järjestelmällisesti kannuilla mennään askel lähemmäs nyrkkeilyä, eikä hommassa ole mitään järkeä. Taas yksi osoitus miksi UFCn käyttämä sopimusmalli ettei muualla matsata on parempi kuin vapaa soppari jolla ottelijat voivat mennä ihan minne vaan kesken sopimuskauden.

No siis joo, raha ratkaisee tietty. Fanin näkökulmasta vaan harmittaa tämä säätäminen, minua ei politiikka kiinnosta ja haluaisin nähdä Fedorin ottelemassa parhaita HW matsaajia vastaan. Sen sijaan otteluita perutaan, organisaatiot vaihtuu ja lopulta sitten vastaan tulee Yoshida?

Jos tuo pitää paikkansa, niin ihme on, jos Strikeforce haluaa vielä olla M1-promootion kanssa missään tekemisissä.

Niinno jos alkaa täyttämään recordiaan järjestelmällisesti kannuilla mennään askel lähemmäs nyrkkeilyä, eikä hommassa ole mitään järkeä. Taas yksi osoitus miksi UFCn käyttämä sopimusmalli ettei muualla matsata on parempi kuin vapaa soppari jolla ottelijat voivat mennä ihan minne vaan kesken sopimuskauden.

Noo, kyllä mielelläni näkisin esim. BJ Pennin ottavan 155 sarjan huippuja vastaan UFC:n ulkonakin.

Tuskin Fedor nyt enää tän vuoden puolella ottaa vastaan ottelua ketään todellista haastajaa vastaa. Näytösluonteisesti ja promoten järkätään mahdollisesti vielä yksi matsi ennen joulua. Muutama tämmöinen ottelu vielä ja sillä rekordilla on mukava jäädä elääkkeelle?!

Musta ei ole ikinä tuntunut, että Fedor olisi sellainen tyyppi joka ei haluaisi otella parhaita vastaan. Ottihan se Pridessäkin kaikki kovimmat ottelut ja onhan viime matsitkin olleet kovatasoisia. Miten paljon taustajoukot sotkee ja miten paljon on Fedorin omia päätköksiä, ken tietää.

Noo, kyllä mielelläni näkisin esim. BJ Pennin ottavan 155 sarjan huippuja vastaan UFC:n ulkonakin.

Minä myös, mut jos mukana tulevat matsit Iirokikkarapäätä joka ei ole edes rankattuna, niin mielumin matsaavat sitten vain UFCssä.

Musta ei ole ikinä tuntunut, että Fedor olisi sellainen tyyppi joka ei haluaisi otella parhaita vastaan. Ottihan se Pridessäkin kaikki kovimmat ottelut ja onhan viime matsitkin olleet kovatasoisia. Miten paljon taustajoukot sotkee ja miten paljon on Fedorin omia päätköksiä, ken tietää.

Siis wanhalla mantereella ja jaappanissahan Fedorille ei ole mitään todistettavaa kenellekään. Mutta mä luulen kanssa, että venäläiseen mentaliteettiin (ne Fedorin taustajoukot) ei pure ainakaan dana white-tyylinen kaupankäynti. Dana kun on vaan lajia fanittava kukkopoika joka räksyttää fiksumpien kavereiden tehdessä pisnestä kulisseissa. Lähtökohtaisestihan tilanne jossa joku sanelisi Fedorille ehtoja kamppailujen suhteen tässä tilanteessa olisi naurettava. Kun kattoo noita UFC:n mainospoikia rähisemässä ja Dana siinä mukana kiroilemassa niin myötähäpeä on välitön. Itse arvostan Fedoria yhtenä suurista vaikka mestari ei ottelisi yhtään kovaa ottelua enää. Danan joukkoihin nyt ei ainakaan kannata huoraamaan lähteä. Kaiken voi pois ottaa muttei miehen ylpeyttä.

Mua ei ainakaan haittais että huhtikuussa Yoshida ja Toukokuussa Werdum. No saas nähä..viikonloppuna pitäis tulla lisätietoa

Sillä hajoaa räpylä kuitenkin taas, ni ihan turha toivoa :P

Back
Ylös Bottom