Starcraft 2 beta tässä kuussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kiewi
  • Aloitettu Aloitettu
Mä sain. Eilen pelasin ekaa kertaa. Pelasin muutaman pelin ja pyrin käyttämään joka yksikköä. Tässä jotain ajatuksen virtaa:

Pitkälti samaa huttua kuin ykkönen, paremmilla grafiikoilla ja käyttöliittymällä. Tämä on mun mielestä oikeastaan hyvä. Siis se, että mekaniikassa on säilynyt aika hyvin vanhan henki. Noi graffat ja animaatiot on vaan jotenkin tosi lapsellisia ja sarjakuvamaisia ja lapsellisia. Se vituttaa. Terranillakin on joku saatanan mecci joka täyttää puoli ruutua vaappuessaan. Overlordi ei detectoi enää. Zerkkipelaajana olin että wtf kun dark templarit pyyhkäsivät mut vittuun. En itse asiassa tiedä tällä hetkellä mitään muuta detektoria zerkille kuin vanhan kunnon spore colonyn. Ristitiitaiset fiilikset. Toisaalta täpinöissäni ja toisalta tuntuu, että tässäkö se nyt oli. Starcraft on periaatteessa ainoa pc-peli mitä on tullut pelattua ja paljon, joten erectio oli taattu, mutta ejakulaatio jäi kuitenkin jotenkin valjuksi.

Terranilla koin kivaksi maahan ampuvia turretteja kylvävän lentokoneen (en muista nimeä). Kiva vetää hit n runia vihun workkereihin. Overlordi mutatoituu soluttautuja-agentteja kylväväksi. Se oli iha jees. Lurkkerit puuttuu, mikä oli mun ykkösyksikkö ykkösessä. Nyyh. Myöskin gooneihin muodostin rakkaussuhteen ja ne on poissa. Lurkkeri on kait vaihtunut halvempaan uuteen yksikköön, joka osaa kanssa kaivautua, mutta ei ammu maan alta. Melee maasta maahan. Yksikkö (ainakin upgreidattuna) regeneroi ittensä kaivautuneena noi kolmessa sekunnissa vaikka olisi henkihieverissä. Sillä oli kiva vetää härräsmenttiä ku ei kuole millään.

Zergin guardiani ei ammu enää acid sporeja, vaan broodlingeja. Aika moinen annihilaatio, kun rontti viisi guardiania täyttää vihun kylän miljoonalla pikku paskiaisella. Totaalinen jumi vihun joukoille ja totaalinen annihilaatio.

Zergillä on uusia kikkailuyksiköitä taasen, joten varmastiki pidän sen ykkösrotuna tässä kakkosessakin. Zerkki on niin kiva, kun voi rushata niin perkeleesti maasta tai ilmasta, tai sitten kikkailla ja häröillä vaikka mitä ja lisäksi parhaat edellytykset nopeaan leviämiseen koko kartalle. Jotain mieltä räjäyttävämpää olisin kyllä vielä kaivannut noissa yksiköissäkin.

Semmottis. Beta key myynnissä 150e jos jotakuta kiinnostaa =). Ebayssä jotkut pyytää jo neljääkin sataa.

Blizzard kuulema aloitti "Invite a friend to beta" kampanijan, jossa beta-keyn saaneet voivat kutsia kavereitaan betaan. Me pakkislaisethan olemme kuin veljiä eikös vain :D Ottaisin melelläni vastaan kutsun :)

johan on innokasta porukkaa jos viittivät noin paljon maksaa jostain beta versiosta...

Joku tyyppi oli käärity itelleen yli 20'000$ kauppaamalla beta-avaimia. Ennen betan alkamista se oli ostanu järjettömät määrät kamaa, joiden omistajien kesken arvottiin tuhansia beta-avaimia. Tämä herra oli kaiketi saanut lähemmäs sata ja myynyt ne eBayssä.

ei voi kun todeta että ihmiset ovat typeriä tai sit on vaan liikaa rahaa.

kuka terve järkinen maksaa niin sanotusta testi versiosta satoja euroja kun koko peli tulee kuitenkin olemaan jotain 50-60e luokaa ?

Tää on kyllä pakko hommaa sit kun tulee, mutta kysymys kuuluukin, koska tuon on spekuloitu ilmestyvän? Siis virallisen myyntiversion?

Tää on kyllä pakko hommaa sit kun tulee, mutta kysymys kuuluukin, koska tuon on spekuloitu ilmestyvän? Siis virallisen myyntiversion?

Blizzardin mukaan beta kestää 4-6 kuukautta, eli kesän loppupuolella viimestään pitäis löytyä kaupan hyllyiltä.

Nyt ainutlaatuinen mahdollisuus pilata mun YO-kokeet lähettämällä kaveri-inviten betaan :D Jos vaan saan SC2 käsiini nii ei tuu kokeisiin kyl luettua yhtään

Nyt ainutlaatuinen mahdollisuus pilata mun YO-kokeet lähettämällä kaveri-inviten betaan :D Jos vaan saan SC2 käsiini nii ei tuu kokeisiin kyl luettua yhtään

No hyvä sitten, että oon antanu kaveri-invitet kavereille =). Itse en ole pelannut betaa pariin kuukauteen.

Ilmestyy virallisesti 27.7.

Back
Ylös Bottom