NHL 10 PS3 LIVE porukka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu
Pelisilmä komennosta... Joko päästää pleijareihi? :) Venäjällä on nyt aika tappava YV :)

Mä pääsen pelaamaan vasta ens sunnuntaina (Oon eri paikkakunnalla ku pleikkari).. Jos haittaa niin monoa vaan mulle turnauksesta..

Trumanin, Pellesin ja Afron kanssa edelleen pelit pelaamatta. Laittakaa nyt hyvät miehet tänne viestiä, koska olette pelaamassa, että saadaan nuo joskus alta pois.

Pätkiikö muilla tuo NHL10 online miten paljon? Helvetin siistii kun taas yksi 5-0 voitto vaihtui kädenkäänteessä 0-3 tappioksi..

Sanotaanko näin, että olen tuon takia jättänyt käytännössä kokonaan näiden vs pelien pelaamisen. Ainoastaan näitä liigoja jaksaa jotenkuten joskus pelata. Jokaikisessä pelissä on sekä viivettä, että tuota pätkimista. Kaikki komennot tulee sekunnin viiveellä mikä tekee esim. taklauspelistä ja puolustamisesta lähes mahdotonta. 08:ssa ei itsellä ollut lagia juuri koskaan ja siitä eteenpäin on menty koko ajan vaan huonompaan suuntaan. Tämä 10 on kyllä kaiken huippu, aivan omassa luokassa. Kerhopelit toimii pääosin hyvin. Jää mitä luultavammin seuraava änäri kyllä ostamatta.

Ei siinä änärissä mitään ongelmaa ole, vaan sun yhteyksissä..

Mulla vähän sama juttu kun vilpurnilla. Kun peli ilmestyi niin silloin online toimi ainakin mulla hyvin, ilman suurempia pätkimisiä. Jossain vaiheessa tota pätkimistä alko olemaan enemmän ja pelailut jäi vähemmälle.

Suomi - Slovakia 3 - 1
Hyvä peli, mutta Slovakia nukkui ekan ja tokan erän alut.;)

E. Miten yhteydet vaikuttaa tohon pätkimiseen? Järjellä ajateltuna mitä nopeampi netti, sitä vähemmän pätkii. Mulla toimi änäri paremmin megasella, kun nykysellä 8megan netillä..

Netti toimii ihan normisti mutta tuo EA:n serveri heittää vähän väliä ulos tuolta. 09 ei ollu näin paljon ongelmia ton nettipelaamisen suhteen mutta tässä 10 on kyllä ollut aika paljon.

keskeyttämisprosenttikin on 6% luokkaa pelkästään sen takia että serveri viskaa ulos tai peli sekoaa kesken kaiken.

Ei siinä änärissä mitään ongelmaa ole, vaan sun yhteyksissä..

Tuskinpa. Kuitenkin sen verran monelta muulta kuullut tuota samaa. Ja kaikissa muissa peleissä yms. nettiselailussa meikän netti toimii aivan täydellisesti. Ainoastaan NHL on se murheenkryyni. EA:n nettikoodi ja koodaus yleensäkin on aivan perseestä tässä änärissä. Tilttailuja ja yhteyden katkeamisia on aivan tajuton määrä. Ittellä ei tuota yhteyden katkeilua ole kovin usein tapahtunut, mutta tiedän monia kenellä katkeilee jatkuvasti. Ensin järjetön diashow ja sen jälkeen tulee viestiä, että yhteys EA:n palvelimiin on katkennut.

Mutta tosiaan suurimmalla osalla NHL pelaajista joita tiedän kalvaa sama ongelma. Tästä on saanut mm. kfinissä lukea paljon. Ihan sama onko yhteys 100, 24 tai 2 megaa. niin jotain ongelmaa jokasella on NHL:n nettipuolella. Meiänkin kerhojoukkueessa on 25 jäsentä ja 25:llä on samanmoisia ongelmia. Tuskin kaikilla nyt huono yhteyskään on.
Kerhopelit tosiaan toimii hyvin jos peliin asti päästään, mutta sekin tuntuu olevan todella ongelmallista suuremmalla porukalla. Esim. 6 vs 6 pelit on tässä todella harvinaista herkkua, koska 90% kerroista peli tilttaa jollain siihen pelipaitojen valintaruutuun, joten joten kyllä se ongelma lähtökohtasesti ihan siellä EA:n päässä on.

Juu, itellä kans tosi paljon ongelmia noiden yhteyksien kanssa. Oma keskeytysprosentti on aika korkea juuri noiden yhteys ongelmien takia. Esim. tässä turnauksessa olen hävinnyt 2 -peliä sen takia, että EA heitti ulos pelistä.

Kyllähän sitä pelailis, ei vaan taida muita kiinnostaa.. Jäi toi olympialiigakin pelaamatta. Ohan sitä tullu melkein 1000 arvopeliä tahkottua onlinessa :D

Lisäilkää fuufaa1 . Mua kiinnostaa aina kunnon änäri pelit ;)

onko pakkiksella vielä aktiivista tiimiä? kiinnostaisi muutkin pelit kuin verkon arvopikapelit ja tämä verkkojoukkuepeli missä randomillä tulee jannuja eripuolilta maailmaa ja puolet quittii ekan maalin jälkeen.

nhl10

Kaveri laitto liigan pystyyn mutta siinä ei ole muita ku hän ja minä :D
Mä voisin liittyä jos teidän lliiga haluaa laajentua jo kolmen pelaajan liigaksi ja se että liigan koko kasvais vois lisätä muiden pakkislaisten innostusta liigaa kohtaan. :rolleyes:
Lisäks olis kiva jos ilmoiteitas vaikka täällä jos haluaa vaikka tiettyyn kellonaikaan pelata niin ei tarveis odottaa ps3:lla pelejä.

onko pakkiksella vielä aktiivista tiimiä? kiinnostaisi muutkin pelit kuin verkon arvopikapelit ja tämä verkkojoukkuepeli missä randomillä tulee jannuja eripuolilta maailmaa ja puolet quittii ekan maalin jälkeen.

Ei tossa viimeaikoina oo liian usein saatu pelejä aikaiseksi, mutta jospa siihen saatais muutosta. Pistä nickis tänne ja liittymispyyntö Pakkotoiston porukkaan niin lisään sut mukaan. Mun nicki on Truman79.

Back
Ylös Bottom