Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu ku säikytit!!! Eihän oo. Pakkisristeily 9.4., Jy-Rock 16.-17.4. Oon ite järkkärinä siellä. Vittu oikeesti että säikytit :D

Onko! :D OHO! oon koko ajan ollu lähes 16. päivä :D vähän jäistä touhua! Mut huhhuh. Nyt onkin taas yks menoerä persaukisella tiedossa jes :)

Vituttaa työt, toimistopuoli ja esimiehet (ja saamattomat työkaverit). Saatana :curs: Kyllä tekis mieli irtisanoutua, jos vaan sais töitä muualta..

Vituttaa työt, toimistopuoli ja esimiehet (ja saamattomat työkaverit). Saatana :curs: Kyllä tekis mieli irtisanoutua, jos vaan sais töitä muualta..

Sama vika täälläkin, mutta kun ei pääse edes työhaastatteluihin. Hakemukseiin tulee vain "ei kiitos" vastauksia

Mun paistinpannu on kadonnut, saatanan saatana

Nimimerkki pyssy voi varmaankin auttaa. Käsittääkseni hän pystyy haistamaan pannun noin kolmen kilometrin päästä.

Jep,
THATs ME...:D...Täytyypä tulla nuuhkimaan. Epäilisin tällä hajulla, astiakaapin ylähyllyä.

Jep,
THATs ME...:D...Täytyypä tulla nuuhkimaan. Epäilisin tällä hajulla, astiakaapin ylähyllyä.

Löyty, kämppis oli siirtänyt :D

Ketuttaa huomenna lähteä Nesteeltä hakemaan tetti todistuta, kun pinnasin viime viikon torstain ja perjantain ja laitoin kaverille viestiä että sanovat henkilökunnalle että olen kippeenä, ja se vielä että jos todistuksessa lukee että ei ole ollut paikalla sinä ja sinä päivänä ja siinä sitä on opelle selittelyjä kun muutenkin olen jo ollut paljon pois, tästä ei sitten opelle kerrota:jahas:.

Mikä vittu tätä nettiä vaivaa? Firefox ja IE eivät kumpikaan suostu avaamaan sivuja 99% ajasta, sen sijaan muut nettiä käyttävät ohjelmat toimivat loistavasti. Eilisillasta asti saanut taistella.

Vituttaa kun pitää syödä mut ei maistuis yhtään. Ja tää eines makaronilaatikko on aika pahaakin. Minkäs teet ku on niin kädetön ja aikaansaamaton että tekis ite parempaa ruokaa..

Onneks myöhemmin pääsee salille purkaa turhautumista ja syöminenkin palkitaan jaksamisena liikuttaa rautaa :puntti:

Vituttaa kun pitää syödä mut ei maistuis yhtään. Ja tää eines makaronilaatikko on aika pahaakin. Minkäs teet ku on niin kädetön ja aikaansaamaton että tekis ite parempaa ruokaa..

Onneks myöhemmin pääsee salille purkaa turhautumista ja syöminenkin palkitaan jaksamisena liikuttaa rautaa :puntti:

Ei pahalla mutta 4real eines ruokii nyt ei syö kukaan ku pahimassa hädässä jos aikuinen ei osaa keittää riisiä ja paistaa broilerii niin...

Itse aiheutin osaltani tänään melko komediaa salilla. Oli peilin edessä 3 penkkiä vierekkäin, joista 2 tasapenkkiä ja 1 säädettävä. Itse tarvitsin säädettävää pystäreiden tekoon ja sille oli melko vähän tilaa. Keskimmäisen penkin kohdalla oli joku kivannäkönen tsyby availemassa olkapäitä harjanvarrella. Tän lisäksi hän oli laittanut juomapullon kyseisen penkin toiseen päätyyn lattialle. Näistäkään vihjeistä en tajunnut tsirbulan tarvitsevan penkkiä, vaan kun hän siitä kepin kanssa lähti menemään raivasin/potkin jalallani ne 2 tasapenkkiä sivummalle ja omassa rauhassani musiikin korvissa pauhatessa asettelin säädettävän penkkini juuri tulleelle mahtavalle tilalle peilin eteen (tyttelin juomapullon jääden keskelle lattiaa). Siinä sitten aloin tekemään ensimmäistä sarjaa, kun sivusilmällä huomasin tsybyn tulevan takaisin, vetävän tasapenkit eroon toisistaan ja koittaen saada itselleen myös tilaa penkin kanssa. Tässä vaiheessa nousi itselleni pieni "eivvvv" mieleen, mutten kehdannut mitään pahoitellakkaan vaan jatkoin mulkkuna tekemisiäni.

Hänen kohdalleen aliarvioiminen/huomiotta jättäminen ei voinut jäädä tähän, eheei. Tilanne nääs oli tämä, että hän teki vielä pystärisarjojen välissä dippiä käyttäen näitä 2:ta tasapenkkiä dippailuun. Pystärisarjan aloitettuaan herra X marssi vapaaksi näyttäneen tasapenkin luokse, veti sen sivummalle ja rupesi tekemään siihen säätöjä/varaamaan käsipainopenkin tekoa varten. Voin kuvitella tytön vitutuksen nousseen multihuipentumaan tässä vaiheessa, eikä itsellänikään oikein enää pokka kestänyt.

Noh tarinallani on kuitenkin sinänsä onnellinen loppu, että tyttö kaikesta vastoinkäymisestä huolimatta "piti naamansa kiinni" ja veti kunnon intensiteetillä reeniään eteenpäin. :rock:

Pahoittelut osaltani :D

Vituttaa tämä kahdessa paikassa asuminen, Yleensä tuun kämpille viikonloppuisin, kun ei viihdy niin hyvin opiskelu paikkakunnalla ja matka on lyhyt. Oma auto helpottais helvetisti ku kulku yhteydet ovat sen verran huonot paikkakuntien välillä ja periaattessa jopa melko kallista, jos pitää julkisia käyttää. Tavaroita pitäisi kaikkia aina olla kahdet ja se on aina tämmöstä tavaroitten roudaamista paikkakuntien välillä. En jaksa alkaa kirjoittamaan kaikkia aiheeseen liittyen. Toinen kämppiksistäki alkaa pikku hiljaa ärsyttämään opiskelupaikkakunnalla, muttei vielä mitenkään pahasti, kerto viimeksikki kuinka en tiedä mitä teen kun käyn salin jälkeen suihkussa ja lihakset valuu suihkussa poies...että sellasta....

Kerto viimeksikki kuinka en tiedä mitä teen kun käyn salin jälkeen suihkussa ja lihakset valuu suihkussa poies...että sellasta....

:lol2: Ei kai se tosissaan ollut? :D

Juu ja osaan mä paistaa broilerii ja keittää riisii mut siihen se melkein mun kokkaustaidot rajottuukin :dance: Tarvis jonku sellasen emännän niinku Kirillä. Sehän puhu(emäntä siis) että vaikka mies ois kuin hyvä kokki niin se ei pidä naista oikeen minään jos ei se laita perheelle ruokaa :rock:

:lol2: Ei kai se tosissaan ollut? :D

No valitettavasti kyllä oli :) ja kerto kuinka mun pitäs reenin jälkeen eka istua alas rauhottumaan ennen ku meen ulos pakkaseen (kävelen 500m salilta asunnolle), että lihakset ei tykkää, en tiä meinasko, että kramppaamis riski on siinä vai luuliko se, että ne haihtuu ilmaan, suu vaahdossa joskus se tämmösiä päättömiä ja vähemmän päättömiä juttuja selittelee ku puheripuli tulee päälle sille... Meinaavat olla kiusallisia tilanteita ku tuossaki olin syömässä rotsku annosta ja ei oikein viittiny siitä lähtä omaan huoneeseen vain lautasten kanssa ja ei kauheasti viittiny alkaa nauramaankaan ku kävi ilmi, että ihan tosissaan alko selittämään...

vittu. kieltävä vastaus kesätyöhakemukseen.

Back
Ylös Bottom