Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mikä versio Win 7:sta? Ainakin Win 7 Pro antaa siirtää tuon työkalurivin ylös tai sivulle.
Ultimate. Sain nyt noi levyasemat tohon alatyökaluriviin, että helpottaa sekin vähän. Ei silti tunnu niin käevältä kuin kokonaan oma palkki tuolla ylhäällä. On vähemmän tilaa ja väärässä paikassa siihen nähden mihin on tottunut.

Rekrymarkkinat. Miksi rekrytoinnista vastaavat ovat aina ylipainoisia ja ylipirteitä alhaisesti koulutettuja naisia? Vituttaa ihan huolella kun satsannut koulutukseen ihan siksi ettei tarvitsisi sietää tällaista paskaa, niin silti tulee bumerangina kaikki hakemukset tai viimeistään joku läski HR-nainen on sitä mieltä että ominaisuus X tai Y puuttuu. Tai ehkä se huomaa keskustellessa etten arvosta sitä.

Mutta ehdottomasti eniten vituttaa se, että lähetät vaivalla laaditun hakemuksen paikkaan X henkilöstöasioista vastaavalle. Saat vastuksen että täytä se avoin hakemus firman sivuilla (tässä vaiheessa tietää että menee käteen). Tulee vastaus postiin että nyt sinua kyllä harkitaan sitten jos tule 6kk aikana sinulle sopiva paikka. Sitten saat kuukauden tai kahden päästä kauppalehdestä lukea kahvilla istuessasi miten joku pirtsakka mimmi on palkattu duuniin joka olisi vastannut juuri sun taustaa. Varmaan jutelleet lenkkeilystä ja vaatteista siellä haastattelussa. Lols.

reipas kolme kuukautta työttömänä, justiinsa amk paperit käärittiin kotio. Eniten vituttaa se, että työhakemuksia lähettänyt n. 40 tänä aikana, kerran päässyt haastatteluun ja eräästä toisesta paikasta ilmoitettiin että kiitos ei. Kummallista ettei hakemuksiin voida vastata missään muodossa. Soittamistakin koitettu, mutta eipä tuo pahemmin ole auttanut. Eikä olla paljoa alaa katseltu, on haettu paskahommia sekä oman alan juttuja, mutta näihin varmaan vastataan että: a. Kiinnostaako oikeasti työskennellä ku on tollaset paperit? b. oman alan hommissa liian vähän työkokemusta.

reipas kolme kuukautta työttömänä, justiinsa amk paperit käärittiin kotio. Eniten vituttaa se, että työhakemuksia lähettänyt n. 40 tänä aikana, kerran päässyt haastatteluun ja eräästä toisesta paikasta ilmoitettiin että kiitos ei. Kummallista ettei hakemuksiin voida vastata missään muodossa. Soittamistakin koitettu, mutta eipä tuo pahemmin ole auttanut. Eikä olla paljoa alaa katseltu, on haettu paskahommia sekä oman alan juttuja, mutta näihin varmaan vastataan että: a. Kiinnostaako oikeasti työskennellä ku on tollaset paperit? b. oman alan hommissa liian vähän työkokemusta.

Tukehtuvat hakemuksiin tällä hetkellä. Missä päin asut? PK-seudulla löytynee jotain työtä jos sinnikkäästi hakee. Myyntipuolen tehtäviä näyttäisi jatkuvasti olevan auki puolisen tuhatta uudellamaalla.

Voi vittu! Parkkisakot. -40e mun olemattomista varoista. Just tätä kaipasin.. Noh ei hätää, tulin kotii ni kelasta oli tullu kans vähän positiivista palautetta. Perii multa varmaan tukia takasin. Parkkisakot sain sairaalan pihalla ni en oo ottanu vakavasti sitä kylttiä ku siinä on niin vitusti paikkoja aina vapaanakin. Pitänee kysyä työkavereilta missä on sitten työläisten oikea parkkipaikka. Voi saatana. Ja vain sen takia koska olin aamulla niin vitun laiska että menin omalla autolla sen sijaan että olisin noussut sängystä n. 5min aikaisemmin ni oisin kerenny ilmaseen bussiin. Vituttaa kun en voi edes syyttää ketään muuta tästä vitutuksesta.

Tukehtuvat hakemuksiin tällä hetkellä. Missä päin asut? PK-seudulla löytynee jotain työtä jos sinnikkäästi hakee. Myyntipuolen tehtäviä näyttäisi jatkuvasti olevan auki puolisen tuhatta uudellamaalla.

hieman rauman alapuolella. Näitä Puhelinmyyjän paikkoja täälläkin on auki kyllä reilusti.

Täysin sama juttu, enkä itsekään ole todellakaan nirsoillut töiden haussa suuremmin. Puhelinmyynti (tätäkin on tullut aiemmin kokeiltua, huonolla menestyksellä) ja siivous on skipattu, muuten kyllä duunarihommiinkin laiteltu hakemuksia tasaiseen tahtiin. Tuohon kiinnostukseen olen vastannut että aina mieluummin töissä, kuin kotona peukaloita pyörittelemässä. Tietotekniikan insinöörin koulutusohjelman nimen olisi jo hakuvaiheessa voinut laittaa muotoon tietotekniikan tulevat työttömät insinöörit. Jos ei muuta, niin ainakin opintolaina jäi käteen tuosta koulusta. Kai tässä taas pitäs koulunpenkille suunnata :rolleyes: Ja eteläpohjanmaalla nykyisin vaikutetaan.

hieman rauman alapuolella. Näitä Puhelinmyyjän paikkoja täälläkin on auki kyllä reilusti.

Täysin sama juttu, enkä itsekään ole todellakaan nirsoillut töiden haussa suuremmin. Puhelinmyynti (tätäkin on tullut aiemmin kokeiltua, huonolla menestyksellä) ja siivous on skipattu, muuten kyllä duunarihommiinkin laiteltu hakemuksia tasaiseen tahtiin. Tuohon kiinnostukseen olen vastannut että aina mieluummin töissä, kuin kotona peukaloita pyörittelemässä. Tietotekniikan insinöörin koulutusohjelman nimen olisi jo hakuvaiheessa voinut laittaa muotoon tietotekniikan tulevat työttömät insinöörit. Jos ei muuta, niin ainakin opintolaina jäi käteen tuosta koulusta. Kai tässä taas pitäs koulunpenkille suunnata :rolleyes: Ja eteläpohjanmaalla nykyisin vaikutetaan.

Samassa veneessä ollaan pojjaat!:D Viime syyskuusta asti oon ollu työtön, ja tänään oli vasta toinen työhaastattelu koko aikana!:wtf: Uskoisin tosin, että tää tärppää, mutta en tiiä onko kauheasti juhlimista, kun ei oo kokemusta noista työnvälitysfirmojen listoilla olosta.. Toivottavasti ei asiat ny ihan reisille kusis..

Työttömyys ottaa pattiin kanssa. Hitto kun en ole tottunut olemaan, niin on superluuserfiilis...hakemuksia olen laittanut todella paljon, soitellu ja piinaillu, mutta ei..Kahteen haastatteluun olen päässyt. Toisessa paikkaan oli tullut yli 200 hakemusta, mutta sitten haastattelussa kyseenlaistivat mun motivaation täysin. Menin erhedyksissä myöntämään opiskelusuunnitelmia kysyttäessä, että joo, olen harkinnut vielä jatkokoulutusta. Mutta puhuin koko ajan, että työn ehdoilla ja sen mukaan mennään, ja työura on mulle nyt pääasia. Mä kun ajattelin, ettei lisäkoulutushalut voi olla huono juttu. No, ne päätti, että en sitoutuisi heille tarpeeksi. Ja kyse oli jumankauta määräaikaisesta työsuhteesta!!!

Kummassakin paikassa kysyttiin myös perheenlisäyssuunnitelmia (!), sanottiin kyllä, ettei ole pakko vastata. No ei ole lapsentekoaikeita! Olen vissiin just siinä iässä, että työnantajat pelkää mua.

Kummassakin paikassa kysyttiin myös perheenlisäyssuunnitelmia (!), sanottiin kyllä, ettei ole pakko vastata. No ei ole lapsentekoaikeita! Olen vissiin just siinä iässä, että työnantajat pelkää mua.

Sen verran koulusta opin että laki kieltää työnantajaa kysymästä tuommoista. Tietysti paska tilanne, kun jos jätät vastaamatta niin varmasti paperi tiputetaan ö-mappiin.

jees, opintolaina jäi ainakin taskuun opiskeluista :D Suunnittelin tuossa valmistumisen jälkeen että jos sitä hakisi ajankuluksi vaikka pv:n miehistöstä au:ksi kurssin ja laittais rt-paperit menemään --> miehistöstä au:ksi kurssia ei järjestetä 2010 ja liitolla kesti maksaa ensimmäinen päivärahasatsi sen verran että ei ehtinyt ilmottautumaan/maksamaan 3-4 tason kielikoetta --> paperit aikasintaan syksyllä. että se siitä.

Sen verran koulusta opin että laki kieltää työnantajaa kysymästä tuommoista. Tietysti paska tilanne, kun jos jätät vastaamatta niin varmasti paperi tiputetaan ö-mappiin.

Siksipä ne varmaan sanoikin, ettei ole pakko vastata. No ihan sama mitä sanot, kuitenkin uskovat, että heti paikan saatuani pamahdan paksuksi.

En tiedä oliko nyt varsinaista komediaa... Yks päivä salilla tein pohkeita istuen koneessa, juuri otin "lukituksen" pois kun joku matti meikäläinen tulee viemään yhden levyn pois multa siitä masiinasta:

Minä: Hei poika, mitä sä teet?
somebody: penkkiä, kuin?
Minä: eläpäs vie sitä lättyä multa
somebody: oho, sori :nolo: :D

(penkki)treeniin keskittyminen on kyllä hyvä asia, mutta myös muut(ihmiset) huomioon kiitos :)

Tänään oli tosi mielenkiintonen tapaus salilla. Olin menossa tekemään ojentajapunnerrusta, kun siinä joku alottelijan näkönen kaveri teki ristikkäistaljaa. No ei mitään. Oottelin hetken aikaa ja pääsin tekemään omat juttuni. Seuraavaks ois pitäny käydä tekemässä hauiskääntöjä mutkatangolla. No sama mies oli tietenkin siirtynyt tekemään samaa. Ei tässäkään vielä mitään, saahan sitä tehä mitä huvittaa.

Sitten käytös muuttuikin astetta kummallisemmaksi. Aina välillä kaveri pinkas salin poikki ulos ovesta ja tuli hetken päästä takaisin tekemään sarjaa. Tätä jatku muutaman kerran, kunnes kävi taljassa kiskasemassa pari kertaa vaijerista ja taas ovesta ulos. Painot jäi mutkatankoon ja sälliä ei näy missään. No ite sain sopivasti oman treenin päätökseen ja kävelin tuosta maagisesta ovesta myös. Siellä seiso tuttu naama rappusten alla kuulokkeet korvilla ja puhelin kädessä (kuunteli puhelimesta musiikkia) mitälie tekemässä :D

Ainiin ja onnistu se kerran myös kopauttamaan mutkatangolla vieressä olevan tyypin käsipainoon kesken tiukan flyes sarjan :david:

Back
Ylös Bottom