Juzzi87 Liittynyt 15.12.2003 Viestejä 3 737 5.3.2010 #661 niin, kunto ajoitettu päin persettä. varmasti opiskelun loppuun saattaminen vaikuttanut harjoitteluun ja varsinki kuntopiikin ajoittamiseen.
niin, kunto ajoitettu päin persettä. varmasti opiskelun loppuun saattaminen vaikuttanut harjoitteluun ja varsinki kuntopiikin ajoittamiseen.
Joo Liittynyt 9.1.2006 Viestejä 2 704 5.3.2010 #662 Eihän tuo nyt ihan päin persettä voinu olla kun isoista kisoista ei kovin kauaa oo aikaa... Tarkkaa hommaa.
Eihän tuo nyt ihan päin persettä voinu olla kun isoista kisoista ei kovin kauaa oo aikaa... Tarkkaa hommaa.
Juzzi87 Liittynyt 15.12.2003 Viestejä 3 737 5.3.2010 #663 Uskoakseni se voi olla niin että viikossa voi tapahtua ihmeitä kun ollaan viritetty kroppa äärimmilleen. varmaan jo usealla kytee ajatus siitä että Hannulla ei vain kestä pää hiihtää kovaa arvokisoissa, itse en usko siihen.
Uskoakseni se voi olla niin että viikossa voi tapahtua ihmeitä kun ollaan viritetty kroppa äärimmilleen. varmaan jo usealla kytee ajatus siitä että Hannulla ei vain kestä pää hiihtää kovaa arvokisoissa, itse en usko siihen.
jamppax Liittynyt 24.11.2006 Viestejä 1 348 5.3.2010 #664 Juzzi87 sanoi: Uskoakseni se voi olla niin että viikossa voi tapahtua ihmeitä kun ollaan viritetty kroppa äärimmilleen. varmaan jo usealla kytee ajatus siitä että Hannulla ei vain kestä pää hiihtää kovaa arvokisoissa, itse en usko siihen. Click to expand... Eikös tuo ole ollut jo ihan selvää monta vuotta että Hannulla (kuten monella muullakin) tulee mäkihyppy termein paskat lauteille aina isoissa kisoissa...
Juzzi87 sanoi: Uskoakseni se voi olla niin että viikossa voi tapahtua ihmeitä kun ollaan viritetty kroppa äärimmilleen. varmaan jo usealla kytee ajatus siitä että Hannulla ei vain kestä pää hiihtää kovaa arvokisoissa, itse en usko siihen. Click to expand... Eikös tuo ole ollut jo ihan selvää monta vuotta että Hannulla (kuten monella muullakin) tulee mäkihyppy termein paskat lauteille aina isoissa kisoissa...